O zaman madem başlığı ben açtım, fikir için ilk fotoları da ben ekleyim:
Bu, 3 sene önceki halim:
http://www.flickr.com/photos/29197899@N03/2726570704/in/photostream/
Bu da şimdiki halim:
http://www.flickr.com/photos/29197899@N03/2725745883/
Kesinlikle kendimde uzun saçtan ve doğal rengi olan koyu kahveden yanayım. Saç şekli konusunda ne dersiniz?
arkadaşlar ben makyaj ie ilgili bölümde taaz.com adlı siteyi önermiştim.burada gerçekten saç şekli ve rengi ile denemeler yaparak kendinize yakışanı bulmanız mümkün .ben önceden saçlarımı iyice açıp röfle yaptırmıştım.ama kimse yakıştırmadı.oysa burada yaptığım denemelerde çok güzel sonuçlar elde ettim.iş kuaförde bitiyormuş işte.deneyin faydalı olur diye umuyorum.arkadaşlarımla da güzel denemeler yaptık, onlara da fikir oldu.