• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

IQ Testi

güzel bir test teşekkürler 124 çıktı

:lepi:a.s
 
103 hahaha :))) güzel paylaşım
 
çok sıkıldım yaparken mirmirmirmir 120 çıktı..altta yazıyo oranların karşılığı yüksek zekaymışım..:hooray:
 
115 yüksek zeka çıktısengözlerimebaksanab
bundan şüphem yoktu:lepi:
 
139 çok yüksek zeka :delphin:
ben bile korktum kendimden kaydirigubbakcemile3
 
121 çıktı.Yani yüksek zeka imişim.........................Aslında daha öncekilerde 130'u aşıyordu bana ne oldu böyle?
 
136 çıktı..
Bu testler her zaman farklı çıkıyor ama.
Bence konsantrasyon meselesi...
 
130 .çıktım ehe ehee..
güzel paylaşımdı canımmm saol..
 
benimki 145 çıktı..
üstün zeka sınırındayımmmdelikafadulden :teytey:
 
Back
X