canım sevgılı tahmınlerı dogru cıkar ozellıkle,nasıl anlattıysa oyle oluyo,hakkında hayırlısı olsun..ınsallah yakın vadedekı dedıklerı cıkar sa, sana gelıp burda paylasırsın bızımle :)
Tabiki su ansa dedikleri ciksin istemiyorum ben memnunim sevgilimden :)) saka bi yana gayet tatli dilli hos sohbet bi kadindi ve ben burda duyup bi suru falci denemis bi insanim ne sacma sapan insanlarla karsilastim yok muska yaziyim yok dua yaziyim bilmem ne bu kadin gercekten hosuma gitti teskkurr ederim :))