• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

cevap için teşekkür ederim.bu arada Ebru Gündeşin falcısı umutun tel'ini buldum sadece ayın 20 sinde saat 1 tlf açıp randevu veriyormuş aradım ramazandan dolayı bu ay randevu yok dedi yine hüsran ya şehir dışındayım tel den bakacak iyi bir falcı varsa rica etsem özelden bana gönderebilirmisiniz benim msj hakkım yok şimdiden teşekkür ederim.
 
cevap için teşekkür ederim.bu arada Ebru Gündeşin falcısı umutun tel'ini buldum sadece ayın 20 sinde saat 1 tlf açıp randevu veriyormuş aradım ramazandan dolayı bu ay randevu yok dedi yine hüsran ya şehir dışındayım tel den bakacak iyi bir falcı varsa rica etsem özelden bana gönderebilirmisiniz benim msj hakkım yok şimdiden teşekkür ederim.

canım bakırkoyde seba var benım en son gıttıgım ama telde bakmıyo dıye bılıyorum,ıstanbulda yasıyosan eger gıdebılırsen gıt oraya,memnun kalacagını umuyorum...
 
cevap için teşekkür ederim.bu arada Ebru Gündeşin falcısı umutun tel'ini buldum sadece ayın 20 sinde saat 1 tlf açıp randevu veriyormuş aradım ramazandan dolayı bu ay randevu yok dedi yine hüsran ya şehir dışındayım tel den bakacak iyi bir falcı varsa rica etsem özelden bana gönderebilirmisiniz benim msj hakkım yok şimdiden teşekkür ederim.

sehır dısı yazısını gormemısım pardon canım :( msj hakkım olsa nosunu atardım arar sorardın kendısıne telde bakıp bakmayacagını.
 
evet yaa bugün bende sordum 300 dedi şaşırmış heralde arkama bile bakmadan döndüm:9: hayır yani 300 tllik ne söleyeyebilirsinki diğerlerinden farklı olan :35: ya bende kadınlar kahvesinde fal sırası beklerken bi kızdan öğrendim öle çıkan fallardan falan konuşuyoduk bana anlattıklarını yazıyorum Beylikdüzünde Serpil diye bi kadın varmış kıza sevgilisinin arkadaşının trafik kazasında öleceğini sölemiş hatta adını bile sölemiş çocuk gerçekten dediği gibi kazada ölmüş, başka bi kadınada kocan seni aldatıyo demiş aldattığı kişinin telefon numarasını baştan sona sölemiş kadın bakmış gerçekten verdiği numara doğru ve kocası aldatıyomuş yine başka birine sen bu kişiyle evlenme evlensen bile bi hafta sonra ayrılırsın demiş hakikaten 1 hafta sonra kadın ayrılmış bu kadar şeyi bilmesi bana pek mümkünmüş gibi gelmedi kız doğrumu sölüyo anlamadım bu kadına daha önce giden varmı:26: kız bana cep numarasınıda vermişti gidicektim hatta sonra bi anda vazgeçtim numarasınıda sildim ama aklımda kalmadı deil hani giden varsa lütfen paylaşabilirmi

beylikdüzünde nerdeymiş peki bu kadın =)) ben beylikdüzünde oturuyorum araştırabilrim:))
 
talena
29-12-2011, 21:10
Arkadaşlar beylikdüzündeki serpil e ben gittim.Ikı kere hemde,şöyle anlatayım ilk gittiğimde kımse yoktu bana yaklasık 45 dk fal bakmıstı meslegımden tutunda aılemde halamın ısmıne nerelı oldugumuza su tarıhte deden vefat etmıse kadarr herseyıı bılmıstır.Ben agzım acık cıkmıstmm hayatımda baktırdıgım en ıyı faldı.Fıncana bakmaz yalandan kapatır ztn bana o zmn dırek sevgılımın ısmını dırek ısmını soyledı harf marf degıl..cok ıyıydııı.Ama sonraaaaaaaaaaaaaa;

1.5 yıl ıcınde tekrar gıttım bu referanslara dayanarak gıttım 4 arkadasımıda goturdum ustelıkk mukemmel dıye Mımarobada oturur kendısı bıze 2 ye randevu verdı. ılk gıttıgımde kımse yoktu kadının evınde cocukları vardı bırtek,ıkıncı gıttıgımde o ev tam bır ofıse donmus ıcerı gırdıgımızde onumuzde 25 kısı vardı ınsanlar balkonda sıkıs pıkıs oturuyorlar yandakı komsular durumdan rahatsız ıcerı gıren kısılere tuhaf tuhaf bakıyorlar hatta sıgara kullerını asagıya atmayın dıye bagıran komsusuyla olay cıktı fln..ve falı 15 dk surmedı ıkıncı gıttımgde o kdr fenaydıkı buyuk bır umıtle gdıp hayalkırıklıgıyla cıkmasıda cabassı ustelık besıktastan arabayla mımarobaya 4 kız arkımıda alarak gttım..Bosuna bır suru ısım sayar takır takır ahmet kım emre kım hasan kım o kım bu kım bılır evet ama sdece ısım bılmeyle kalmıs artık yeteneklerı ben buyuk hayalkırıklıgı yasamıstım ıkıncı gıttıgımde..bılgınız olsun

hadi ya kötü olmuş 2. gitmen =( kimki bu kadın ya hiç duymadım:)
 
talena
29-12-2011, 21:10
Arkadaşlar beylikdüzündeki serpil e ben gittim.Ikı kere hemde,şöyle anlatayım ilk gittiğimde kımse yoktu bana yaklasık 45 dk fal bakmıstı meslegımden tutunda aılemde halamın ısmıne nerelı oldugumuza su tarıhte deden vefat etmıse kadarr herseyıı bılmıstır.Ben agzım acık cıkmıstmm hayatımda baktırdıgım en ıyı faldı.Fıncana bakmaz yalandan kapatır ztn bana o zmn dırek sevgılımın ısmını dırek ısmını soyledı harf marf degıl..cok ıyıydııı.Ama sonraaaaaaaaaaaaaa;

1.5 yıl ıcınde tekrar gıttım bu referanslara dayanarak gıttım 4 arkadasımıda goturdum ustelıkk mukemmel dıye Mımarobada oturur kendısı bıze 2 ye randevu verdı. ılk gıttıgımde kımse yoktu kadının evınde cocukları vardı bırtek,ıkıncı gıttıgımde o ev tam bır ofıse donmus ıcerı gırdıgımızde onumuzde 25 kısı vardı ınsanlar balkonda sıkıs pıkıs oturuyorlar yandakı komsular durumdan rahatsız ıcerı gıren kısılere tuhaf tuhaf bakıyorlar hatta sıgara kullerını asagıya atmayın dıye bagıran komsusuyla olay cıktı fln..ve falı 15 dk surmedı ıkıncı gıttımgde o kdr fenaydıkı buyuk bır umıtle gdıp hayalkırıklıgıyla cıkmasıda cabassı ustelık besıktastan arabayla mımarobaya 4 kız arkımıda alarak gttım..Bosuna bır suru ısım sayar takır takır ahmet kım emre kım hasan kım o kım bu kım bılır evet ama sdece ısım bılmeyle kalmıs artık yeteneklerı ben buyuk hayalkırıklıgı yasamıstım ıkıncı gıttıgımde..bılgınız olsun

hadi ya kötü olmuş 2. gitmen =( kimki bu kadın ya hiç duymadım:)
 
merhaba

anna ve erenköy şebnem in telefonlarını alabilir miyim?
teşekkürler
 
bu bahsettıgınız falcı cok ıyı fal bakan bır kadın olsa da ben bu kadına yıne gıtmem .

kadın felaket habercısı gıbı ne bu boyle yaa okurken ıcım daraldı valla :9:

hıc pembe tablo cızmez mı ınsan yahu ,hep felaket haberı hep felaket !

ayy yok yok canım sen de gıtme bu kadına morelını bozma .

evet yaa ben hiç o açıdan düşünmemiştim hiç iyi bişey sölememiş
 
talena
29-12-2011, 21:10
Arkadaşlar beylikdüzündeki serpil e ben gittim.Ikı kere hemde,şöyle anlatayım ilk gittiğimde kımse yoktu bana yaklasık 45 dk fal bakmıstı meslegımden tutunda aılemde halamın ısmıne nerelı oldugumuza su tarıhte deden vefat etmıse kadarr herseyıı bılmıstır.Ben agzım acık cıkmıstmm hayatımda baktırdıgım en ıyı faldı.Fıncana bakmaz yalandan kapatır ztn bana o zmn dırek sevgılımın ısmını dırek ısmını soyledı harf marf degıl..cok ıyıydııı.Ama sonraaaaaaaaaaaaaa;

1.5 yıl ıcınde tekrar gıttım bu referanslara dayanarak gıttım 4 arkadasımıda goturdum ustelıkk mukemmel dıye Mımarobada oturur kendısı bıze 2 ye randevu verdı. ılk gıttıgımde kımse yoktu kadının evınde cocukları vardı bırtek,ıkıncı gıttıgımde o ev tam bır ofıse donmus ıcerı gırdıgımızde onumuzde 25 kısı vardı ınsanlar balkonda sıkıs pıkıs oturuyorlar yandakı komsular durumdan rahatsız ıcerı gıren kısılere tuhaf tuhaf bakıyorlar hatta sıgara kullerını asagıya atmayın dıye bagıran komsusuyla olay cıktı fln..ve falı 15 dk surmedı ıkıncı gıttımgde o kdr fenaydıkı buyuk bır umıtle gdıp hayalkırıklıgıyla cıkmasıda cabassı ustelık besıktastan arabayla mımarobaya 4 kız arkımıda alarak gttım..Bosuna bır suru ısım sayar takır takır ahmet kım emre kım hasan kım o kım bu kım bılır evet ama sdece ısım bılmeyle kalmıs artık yeteneklerı ben buyuk hayalkırıklıgı yasamıstım ıkıncı gıttıgımde..bılgınız olsun
teşekkürler canım bunu okumamıştım :34:gitmeye gerek yok o zmn
beylikdüzünde nerdeymiş peki bu kadın =)) ben beylikdüzünde oturuyorum araştırabilrim:))
beylikdüzü kolon hastanesinin ordaymış evinde bakıyomuş
 
evet arkadaşlar umutun numarası doğru ben c.tesi aradım bir bayan çıktı sadece ayın 20 sinde saat 13:00 te açıp randevu verdiklerini söyledi fakat bu ay ramazan olduğu için randevu vermeyeceğini bayram sonrası ayın 20 si denildi bana
 
Lütfen bana iyi bir falcı tavsiye edecek kimse yokmu telden baktıracağım

Taksim damlalar Cafe'de Tuğba var gercekten çok iyi bakıyor yolun düşerse mutlaka uğra herseyi söylüyor. Yine damlalar Cafe Dr birine fal baktirmisti ablam Falci benim için kız kardesin evlilik dusi hamile kalıp intihar edecek demiş ve en 20 gündür doğru dürüst uyku uyuyamiyorum. Ertesi gun o falciya gittiğim zaman sadece 1 günlük oradaymis adı da cem di. Bir de ablam gecen Yeşilköy park26 Cafe'de Cansu var ona gitmiş ağzı açık geldi isim evinin yolunu tarifini bile söylüyor o n sormuş beni iyi bı hayatı olacak demiş. Yani o Falciyi çok bulmak istedim ama 1 günlük oradaymi. Yeşilköy deki Cansu ya gidin travestiymis arkadasım gitmiş kıza demis ki 15 dk sonra eski sevgilim seni arayacak enerji gönderiyorum demis ve hemen aramış.
 
Canım tşk.damlalar tuba ve barışa baktırdım anı güzel biliyorlar fakat geleceğe ait verdikleri tutmuyor tubayı 2 kez denedim tarihler havada kalıyor.
 
bugün bakırköy fincan cafe arzuya gittim bende ama ne bileyim yani bazı şeyleri bildi ama genelde geleceğe dair yorumlar yapıyor onlar içinde tarih verdi ağustos 10-15 arası eğer tutarsa gelir söylerim :) ama keskin şeyler söylemedi yani anlık durumlarla ilgili daha çok söylüyor.çok iyi değil ama kötü de değil eski sevgilimle nasıl bi mekanda tanıştığımızı bildi mesela
 
Back
X