Sana özel mesaj atmak istedim olmadı. Ben bu sitedeki bütün yorumlari okumuştum falla ilgili ve sadece 2 kisi ümit beyden bahsetmişti. Bana yorumlari inandırıcı geldiği için baktırdım. Çünkü o kadar çok sahte yorum yapan var ki. Ben Ümit beyden Memnun kaldım çünkü sacmalamiyor. Gelecekle ilgili vade de vermiyor çünkü zaman görecelidir, bu yönden de bana inandırıcı geldi. Örneğin bir seyler yaşadığını biliyor ama detay vermiyor. Mesela benim hayatımdaki olayların donum noktası olan zaman dilimlerini bildi. Hayatimdaki insanin karakter analizini falan yaptı. Ama barisacaksin veya ayrılacaksin demedi. Cunku bu bana vetercihlerime bağlı. Bu noktada da bana inandırıcı geldi baktığı fal. Tarih verenlere inanmamanizi öneriyorum yoksa hayal kırıklığına ugrarsiniz. Ben uğradım çünkü. Ben instagramini buldum size de vereyim ama dediğim gibi belki siz tatmin olmayacaksınız bilemem. O yuzden sizi yanıltmak istemem. Eger beklentiniz tarih vermesi vs .ise baktirmayin. Iyi gunler.
umit_koc_24