- Katılım
- 25 Nisan 2021
- Mesajlar
- 148
- Emoji Skoru
- 80
- Puanlar
- 18
- Yaş
- 39
- Konu Sahibi seren cengir
-
- #1
Bende 11. Gündü beta 23 çıkmıştı gebelik var daha çok yeni demişti doktorMerhabalar...
Mayısın 19,20,21 de yumurlama günleriydi, doktora gittim kontrol amaçlı, ve ayın 31 de kan testi istedi ve negativ sonucu çıktı. Haziran 4de adet olmam gerekli ve 3 gün gecikti. Benim sorum ayın 31 de kanda çıkar mı çıkmaz mı???
Bende 11. Gündü beta 23 çıkmıştı gebelik var daha çok yeni demişti doktorbenim kanda ozaman0.100 çıkmıştı yani.negatif ve halen adet gecikmesi yaşıyorum
Bende 11. Gündü beta 23 çıkmıştı gebelik var daha çok yeni demişti doktor
Yani şöyle anlatayım 19/21/23 bu günlerde değerlendirdik. Hesaplama göre 7 gün sonra verdim kani. Bu ay da hiç stres yapmadım nasılsa olmuyor diyeSon birliktelikten Sonra kaçıncı günü kan verdiniz , bazen stres kaynaklı da gecikme oluyor
Öyleyse erken kan vermişsiniz şimdi tekrar kan verme şansınız varsa testi yenileyin yada bir kaç gün sonra hassas gebelik testinde çıkabilir , inşallah vardırYani şöyle anlatayım 19/21/23 bu günlerde değerlendirdik. Hesaplama göre 7 gün sonra verdim kani. Bu ay da hiç stres yapmadım nasılsa olmuyor diye
Ay insallah. Bugünde normal kaset test yaptım negativ. Ay agizin bal damlıyor insallah vardır. Kasiklarim agriyor sanki aha gelecekmiş gibi ama halen yok. Kan testi de doktor istemisti o gün çıkar dedi bideÖyleyse erken kan vermişsiniz şimdi tekrar kan verme şansınız varsa testi yenileyin yada bir kaç gün sonra hassas gebelik testinde çıkabilir , inşallah vardır
Ben de yeni hamileyim dediğiniz gibi adet olacağım diye beklerken hamile olduğumu öğrendim inşallah senin de öyle olurAy insallah. Bugünde normal kaset test yaptım negativ. Ay agizin bal damlıyor insallah vardır. Kasiklarim agriyor sanki aha gelecekmiş gibi ama halen yok. Kan testi de doktor istemisti o gün çıkar dedi bide
Cok sevindim. Allah kucağınıza almaya nasip etsinBen de yeni hamileyim dediğiniz gibi adet olacağım diye beklerken hamile olduğumu öğrendim inşallah senin de öyle olur
Amin çok sağolun size de nasip olsun inşallahCok sevindim. Allah kucağınıza almaya nasip etsin
Amin inşallahAmin çok sağolun size de nasip olsun inşallah