Yoruldum dediğin anda hiç bakmamış gibi suçlanacaksın

daha çok yeni evlisin bence sana düşmezdi ama kocan öyle uygun görmüşse diyecek söz kalmıyor.En azından hafta sonları sizi dinlendirebilirlerdi ama yine kocanız öyle uygun görmüşse diyecek söz kalmıyor.eşlerinin çalışması yıllık izni olmadığı anlamına gelmez en azından 3 gün izin alıp sizi yine dinlendirebilirlerdi.neyse yükün çoğu bitmiş artık sabredin yapacak birşey yok.motive olacaksanız eğer Allah rızası var tabi ama Allah akıl fikirde vermiş.