• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kayınvalidemin Hastalığı ve Bakımı

İşte bakın 40 gün şikayet etmeden sırtında taşı bir gün indir senden kötüsü yok.Sizin vicdanınız rahat olsun,onlar gö.lerini devire devire horul horul yatarken siz hastaya baktınız bir gün bu kıza da yazık dediler mi? Cennet, cehennem bir size mi var onlara yok mu??? Kapatın kapınızı eşiniz arada sırada gitsin yine evlatlık yapsın siz artık uzak durun.
Kim bana yazık diyecek ki... Ne güzel bedava enayi gibi iş güç peşinde koşturuyordum kimseye de şikayetlenmiyordum. Herkes beni halimden memnunum sanıyordu. Tepki vermeye korkuyordum ama daha fazla sürmesi beni daha çok korkuttu. Evime geldim eşime de sen istediğin zaman git gerekirse kal ama ben artık yokum dedim. Vicdanım rahat yapılabilecek her şeyi yaptım onlar için. Pişmanlık duyuyorum hatta. Neden yaptım diye neyse geç olsun güç olmasın Rabbim tekrarını nasip etmesin
 
Kim bana yazık diyecek ki... Ne güzel bedava enayi gibi iş güç peşinde koşturuyordum kimseye de şikayetlenmiyordum. Herkes beni halimden memnunum sanıyordu. Tepki vermeye korkuyordum ama daha fazla sürmesi beni daha çok korkuttu. Evime geldim eşime de sen istediğin zaman git gerekirse kal ama ben artık yokum dedim. Vicdanım rahat yapılabilecek her şeyi yaptım onlar için. Pişmanlık duyuyorum hatta. Neden yaptım diye neyse geç olsun güç olmasın Rabbim tekrarını nasip etmesin
Sizi merak ettim diye bir bakayım dedim onca zaman baktığınız için teşekkür edeceklerine bundan sonra bakmayacağınız için kavga mı ettiler rezillik resmen. İyi olmuş bir yerde gerçek yüzlerini göstermişler siz içinizi ferah tutun. Bunda pişmanlık duyulacak bir şey yok.
 
Sizi merak ettim diye bir bakayım dedim onca zaman baktığınız için teşekkür edeceklerine bundan sonra bakmayacağınız için kavga mı ettiler rezillik resmen. İyi olmuş bir yerde gerçek yüzlerini göstermişler siz içinizi ferah tutun. Bunda pişmanlık duyulacak bir şey yok.
Beni merak ettiğiniz için teşekkür ederim Allah razı olsun. Aynen öyle oldu baktılar iş ciddileşti onlara kaldı sinirlendiler tabi. Bundan sonra beni kötü bilsinler benden uzak olsunlar
 
Beni merak ettiğiniz için teşekkür ederim Allah razı olsun. Aynen öyle oldu baktılar iş ciddileşti onlara kaldı sinirlendiler tabi. Bundan sonra beni kötü bilsinler benden uzak olsunlar
Uğraşsınlar bakalım uzaktan sizi izlemek güzel geliyordu.
 
Beni merak ettiğiniz için teşekkür ederim Allah razı olsun. Aynen öyle oldu baktılar iş ciddileşti onlara kaldı sinirlendiler tabi. Bundan sonra beni kötü bilsinler benden uzak olsunlar
Daha işin çok başındalar, sana teşekkür edip iyi davransalar sen yine giderdin ara sıra. O kadar salaklarmış ki en büyük destekten olmuşlar.
Bu sayede sen de kurtulmuşsun.
 
Daha işin çok başındalar, sana teşekkür edip iyi davransalar sen yine giderdin ara sıra. O kadar salaklarmış ki en büyük destekten olmuşlar.
Bu sayede sen de kurtulmuşsun.
Gerçekten çok salaklar çok haklısınız ben elimi ayağımı çekmek istiyorum tamamen soğudum hepsinden. Üstelik en büyük kazığı da kvden yedim. İnanır mısınız sanki hiçbir şey yapmamışım o kadar kiymetim yokmuş en büyük pişmanlığım bu aileye gelin gelmek oldu... Eşimi çok seviyorum ondan yana bir pişmanlığım yok ama ailesinden nefret ediyorum
 
Gerçekten çok salaklar çok haklısınız ben elimi ayağımı çekmek istiyorum tamamen soğudum hepsinden. Üstelik en büyük kazığı da kvden yedim. İnanır mısınız sanki hiçbir şey yapmamışım o kadar kiymetim yokmuş en büyük pişmanlığım bu aileye gelin gelmek oldu... Eşimi çok seviyorum ondan yana bir pişmanlığım yok ama ailesinden nefret ediyorum
Ya Allah pişman etmesin diyorum ama o da yakında pişman etmez inşallah.
Ne dedi kayınvaliden kaçırdım orasını.
 
Yorumlari sonuna kadar okudum.Daha yazacak birşey kalmamış.Allah şifasını versin,iyi ki zamanınızı daha fazla heba etmeden birakabilmissiniz.Bu süreç zaten uzun ve siz daha da zorlayıp idare etmeye çalışırken bir gün bir yerde tekrar bu günler yasanacakti.İnsanoglu günün sonunda yapmasaydin diye siyriliveriyor işin içinden..Benzerini yaşadık bir akraba icin eski eşim bizden fedakarlık etti düzenimiz alt üst oldu.En zor gunlerinde o vardı yanlarında.Vefattan sonra bir kalemde silinen o oldu yaptigi iyilikler görünmedi.Demisler ya körün gözü açılınca ilk değneğinden kurtulur..
 
Yoruldum dediğin anda hiç bakmamış gibi suçlanacaksın🙃 daha çok yeni evlisin bence sana düşmezdi ama kocan öyle uygun görmüşse diyecek söz kalmıyor.En azından hafta sonları sizi dinlendirebilirlerdi ama yine kocanız öyle uygun görmüşse diyecek söz kalmıyor.eşlerinin çalışması yıllık izni olmadığı anlamına gelmez en azından 3 gün izin alıp sizi yine dinlendirebilirlerdi.neyse yükün çoğu bitmiş artık sabredin yapacak birşey yok.motive olacaksanız eğer Allah rızası var tabi ama Allah akıl fikirde vermiş.
 
Yoruldum dediğin anda hiç bakmamış gibi suçlanacaksın🙃 daha çok yeni evlisin bence sana düşmezdi ama kocan öyle uygun görmüşse diyecek söz kalmıyor.En azından hafta sonları sizi dinlendirebilirlerdi ama yine kocanız öyle uygun görmüşse diyecek söz kalmıyor.eşlerinin çalışması yıllık izni olmadığı anlamına gelmez en azından 3 gün izin alıp sizi yine dinlendirebilirlerdi.neyse yükün çoğu bitmiş artık sabredin yapacak birşey yok.motive olacaksanız eğer Allah rızası var tabi ama Allah akıl fikirde vermiş.
Ayyy ben sonuna kadar okumamıştım hayırlı olsun böyle böyle aile kavramını kavrayacaksınız😂 eşinize kıyamıyorsunuz ya hani bence biraz o kıymeti kendinize verin, dünya bu neler olur neler olmaz…
 
Ya Allah pişman etmesin diyorum ama o da yakında pişman etmez inşallah.
Ne dedi kayınvaliden kaçırdım orasını.
Bugün hiçbir şey yokken aniden kavganın içinde bulduk kendimizi. Eşimi gitmeye ben ikna etmişim, zaten gözüm kapidaymis vs vs neler duydum. Tamam kadının kafasi yerinde değil nöbet geciriyorken ne dediğini bilmeden konuşuyor. Ben de hazır fırsat bulmuşken her şeyini toparladım eşime gidelim dedim o da ikiletmedi çünkü benim kadar o da çok yorulmuştu böyle oldu işte Rabbim fırsat vermesin beni de onlardan korusun amin
 
Yorumlari sonuna kadar okudum.Daha yazacak birşey kalmamış.Allah şifasını versin,iyi ki zamanınızı daha fazla heba etmeden birakabilmissiniz.Bu süreç zaten uzun ve siz daha da zorlayıp idare etmeye çalışırken bir gün bir yerde tekrar bu günler yasanacakti.İnsanoglu günün sonunda yapmasaydin diye siyriliveriyor işin içinden..Benzerini yaşadık bir akraba icin eski eşim bizden fedakarlık etti düzenimiz alt üst oldu.En zor gunlerinde o vardı yanlarında.Vefattan sonra bir kalemde silinen o oldu yaptigi iyilikler görünmedi.Demisler ya körün gözü açılınca ilk değneğinden kurtulur..
Amin inşallah teşekkür ederiz. Aynen öyle yapmasaydın denilecekti eminim. Sesimi cikarmadim ne gerekiyorsa eşim benim için dedi. Olsun yine de kötü oldum ama neyse 😅 bir yerde kötü olacaksan ne yaparsan yap zaten kötü oluyorsun bir de gelinler hemen ufak tefek bir seyde suclanan ilk kişi oluyorlar aileye sonradan dahil oldukları için. Benim durumum da biraz böyle oldu. Okuyup bana destek olduğunuz için çok teşekkür ederim ☺️
 
Yoruldum dediğin anda hiç bakmamış gibi suçlanacaksın🙃 daha çok yeni evlisin bence sana düşmezdi ama kocan öyle uygun görmüşse diyecek söz kalmıyor.En azından hafta sonları sizi dinlendirebilirlerdi ama yine kocanız öyle uygun görmüşse diyecek söz kalmıyor.eşlerinin çalışması yıllık izni olmadığı anlamına gelmez en azından 3 gün izin alıp sizi yine dinlendirebilirlerdi.neyse yükün çoğu bitmiş artık sabredin yapacak birşey yok.motive olacaksanız eğer Allah rızası var tabi ama Allah akıl fikirde vermiş.
Ben zaten isteyerek bakıyordum. Hafta sonlarını bize biraksalardi ben bu kadar zorlanmazdım yine yapardım. Kocam benden daha merhametli olduğu için bırakıp gitmeye gönlü el vermedi. Allah rızası için katlandım gücüm tükendiği yerde bıraktım tekrar söylüyorum vicdanım çok rahat huzursuz değilim çok şükür. Rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah. Desteğiniz için çok teşekkür ederim
 
Ayyy ben sonuna kadar okumamıştım hayırlı olsun böyle böyle aile kavramını kavrayacaksınız😂 eşinize kıyamıyorsunuz ya hani bence biraz o kıymeti kendinize verin, dünya bu neler olur neler olmaz…
Kimseye fazla kıymet verilmemeli bence. Ben acemiliğimden bunu yaptım sonuçlarını bilemedim. Eşimi çok seviyorum evet varlığı benim için dünyanın en güzel şeyi ama o da bir yere kadarmış. Öğrendiğim iyi oldu. Kimseye kendinden çok vermemeli insan
 
Annemi 4.evre beyin kanserinden kaybettim. Bu süreçte çocuğu olmayan abimin evindeydi. Henüz yaşına girmemis kızım ile her ayın neredeyse 2 haftasını şehir dışındaki abimlere gidip elimden geldigince yardım ettim.O kadar zor bir surecki. Sizi anlıyorum. Ne kadar ben yardım etsem de annem yengeme düşkün oldu.Onu kabullendi.
Sadece sabır fazla bir ömür vermiyor doktorlar.Annem son 1,5 ay çok kötüleşti.15 ay yasadi. Yani sabır zor çok zor ama sabır. Lütfen abilere de sorumluluğu hatırlatin.Benim diğer abim bakmadı. Rabbim şifa versin. Size de sabır.
 
Annemi 4.evre beyin kanserinden kaybettim. Bu süreçte çocuğu olmayan abimin evindeydi. Henüz yaşına girmemis kızım ile her ayın neredeyse 2 haftasını şehir dışındaki abimlere gidip elimden geldigince yardım ettim.O kadar zor bir surecki. Sizi anlıyorum. Ne kadar ben yardım etsem de annem yengeme düşkün oldu.Onu kabullendi.
Sadece sabır fazla bir ömür vermiyor doktorlar.Annem son 1,5 ay çok kötüleşti.15 ay yasadi. Yani sabır zor çok zor ama sabır. Lütfen abilere de sorumluluğu hatırlatin.Benim diğer abim bakmadı. Rabbim şifa versin. Size de sabır.
Öncelikle başınız sağolsun. Annenizi yattığı yer incitmesin mekanı cennet olsun inşallah. Süreç nasıl ilerledi? Biz teşhis aldığımızda annemiz sadece denge bozukluğu yorgunluk halsizlik yaşıyordu. Başka bir şikayeti yoktu. Ameliyattan sonra patoloji sonuçlarında Glioblastom olduğu çıktı. 4. Evre çok sinsi ilerleyen bir türmüş. Doktor Kemo almazsa 2 ay yaşar alırsa da en fazla 1 - 1 buçuk sene ömrü var demiş. Kullandığı ilaçlar çok ağır. İnanılmaz sinirli. Genel ruh hali sürekli dalgalanıyor. Bir gün iyiyse öbür gün sinirli kavgacı saldirgan. Bu bizi çok yordu hem hastalık stresi hem ne olacağını bilememek. Ne yapacağız bilmiyorum. Katlanmak zorunda olmak beni çok üzüyor aslında KV kişisinden pek haz etmesem de severdim sağlığında da çok sinirli bir insandı hastalığı yüzünden X2 oldu. Hakkımız hayırlısı olsun inşallah
 
Öncelikle başınız sağolsun. Annenizi yattığı yer incitmesin mekanı cennet olsun inşallah. Süreç nasıl ilerledi? Biz teşhis aldığımızda annemiz sadece denge bozukluğu yorgunluk halsizlik yaşıyordu. Başka bir şikayeti yoktu. Ameliyattan sonra patoloji sonuçlarında Glioblastom olduğu çıktı. 4. Evre çok sinsi ilerleyen bir türmüş. Doktor Kemo almazsa 2 ay yaşar alırsa da en fazla 1 - 1 buçuk sene ömrü var demiş. Kullandığı ilaçlar çok ağır. İnanılmaz sinirli. Genel ruh hali sürekli dalgalanıyor. Bir gün iyiyse öbür gün sinirli kavgacı saldirgan. Bu bizi çok yordu hem hastalık stresi hem ne olacağını bilememek. Ne yapacağız bilmiyorum. Katlanmak zorunda olmak beni çok üzüyor aslında KV kişisinden pek haz etmesem de severdim sağlığında da çok sinirli bir insandı hastalığı yüzünden X2 oldu. Hakkımız hayırlısı olsun inşallah
Öncelikle çok geçmiş olsun yaşadıklarınıza üzüldüm. Babamı bu illetten kaybettim ben de tecrübelerimi paylşmak istedim. Teşhis aldığında doktorlar 6 ay ömür biçti. Gliblastoma multiforme(gbm) evre 4 tü teşhisi. Başta sol kolu felç oldu doktor bize ameliyat önermedi ışın ve akıllı ilaç aldı. Sonra yavaş yavaş sol bacağı da güçsüzleşti topallamaya başladı. Tüm bunlar tömör büyümeye devam ettiği için olmuş. Sonra doktor son çare ameliyat dedi ve sol kısım tümden felç oldu.Öyle bir illet ki ameliyattan kısa süre sonra tekrar nüks ediyor Teşhis aldıktan sonra iki buçuk yıl yaşadı iki yılı yatağa bağımlı geçti. Süreç aşırı zor hastanın psikolojisi değişiyor bambaşka biri oluyor. Zaten kullandıkları ilaçlar da duygu durumlarını değiştiriyor. Sanki babam gitmiş başka biri gelmişti her gün evde kavga bağır çağır neye ne tepki verecek kestiremez olmuştuk. Hasta yakınları için çok yıpratıcı bir süreç. Kesinlikle sizin tek başınıza altından kalkabileceğiniz bir yük değil. Bakıcı tutulup ücreti çocukları paylaşabilir.Bir de engelli raporunu araştırın. Belli bir oranın üstünde çıkınca bakım veren kişi evde bakım maaşı alabilir.
 
Back
X