- Konu Sahibi Findiklicikolata
- #161
Bugün hiçbir şey yokken aniden kavganın içinde bulduk kendimizi. Eşimi gitmeye ben ikna etmişim, zaten gözüm kapidaymis vs vs neler duydum. Tamam kadının kafasi yerinde değil nöbet geciriyorken ne dediğini bilmeden konuşuyor. Ben de hazır fırsat bulmuşken her şeyini toparladım eşime gidelim dedim o da ikiletmedi çünkü benim kadar o da çok yorulmuştu böyle oldu işte Rabbim fırsat vermesin beni de onlardan korusun amin
ooo sizin kayınvalide iyileşmiş ya turp gibi olmuş. nankörlük bile yapıyor üç günlük geline. bırakın ne halleri varsa görsünler.