• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kayınvalidemin Hastalığı ve Bakımı

Bugün hiçbir şey yokken aniden kavganın içinde bulduk kendimizi. Eşimi gitmeye ben ikna etmişim, zaten gözüm kapidaymis vs vs neler duydum. Tamam kadının kafasi yerinde değil nöbet geciriyorken ne dediğini bilmeden konuşuyor. Ben de hazır fırsat bulmuşken her şeyini toparladım eşime gidelim dedim o da ikiletmedi çünkü benim kadar o da çok yorulmuştu böyle oldu işte Rabbim fırsat vermesin beni de onlardan korusun amin

ooo sizin kayınvalide iyileşmiş ya turp gibi olmuş. nankörlük bile yapıyor üç günlük geline. bırakın ne halleri varsa görsünler.
 
Çok şükür benim vicdanım rahat. Ben mecbur olmadığım halde kendimden o kadar çok vermişim ki hastalanan taraf oldum onlar yerinde rahatlardı. İnşallah büyük konuşmak istemiyorum eşim istediği zaman istediği kadar gitsin gelsin asla ona lafim yok ama benden bu kadar. Allah razı olsun desteğiniz için. Beni anlayan o kadar çok kadın varmış ki burada. Günlerdir okuduğum mesajlar beni harekete geçirdi. Yapamadığım şeyleri yapma gücü verdi bana. Hepiniz iyi ki varsınız. Düşmanımın başına vermesin Rabbim böyle durumlar
Amin. Bakmakta bakıma muhtaç kalmakta çok zor. Rabbim kimseye yaşatmasın. Kullanılmakta ayrı zor, hasta yapıyor insanı haklısınız
Hersey gönlünüzce olsun. İyi niyetinizi kimse suistimal edemesin hiç insallah. 🍀
 
Başınız sağolsun çok üzüldüm sizin adiniza. Aynı şekilde KV de acayip sinirli neler diyor neler. İlaçlar mi yapıyor tümör mü yapıyor emin degiliz ama bize ameliyatla tamamen temizlendi dediler sonra kemoterapi alacak dediler. Bizde felç olma durumu olmadı ama sol tarafta güç kaybı var az da olsa. Hala tam desteksiz yürüyemez. Allah bilir ne kadar yaşar ama benim hissettiğim çok yaşamaz gibi @Dumprivii
 
ooo sizin kayınvalide iyileşmiş ya turp gibi olmuş. nankörlük bile yapıyor üç günlük geline. bırakın ne halleri varsa görsünler.
Yok iyileştiği için değil. Şimdi size şöyle açıklayayım Keppra diye bir ilaç kullanıyor KV. Bu ilaç beyinde elektriksel şoklar yaşanmasın hasta nöbet geçirmesin diye veriliyor. Ağır yan etkileri var mesela sinirlilik gibi elinde değil bilinçaltında ne varsa seninle alakalı, içinde tuttuğu söyleyemediği şeyler neyse onu söylüyor. Beyin çok tuhaf bir organ. Düşünceleri filtreleyen kısımdaymış benim Kv nin tümörü
 
Merhaba. Bu konuyu sırf dertleşmek amacıyla açtım. Yaklaşık 2 ay önce kayınvalidem aniden rahatsızlandı ve bir hafta içerisinde 4. Evre beyin kanseri olduğunu öğrendik. Çok ani oldu çünkü öncesine kadar kendisi çok iyiydi her işini kendi görür yemeğini temizliğini yapardı. Teşhis sonrası hastaneye yatışı yapıldı üst üste 2 kez ameliyat geçirdi. Bu süreçte hep eşimle ben baktık annesine. Hastanede evde 7/24 biz yanındaydık. Eşimin 2 abisi var onlar gelip gider hastane vs işleriyle ilgilenirler ama yükün büyük bir kısmı bizdeydi. Kayınvalidem tümörü sebebiyle inanılmaz aksiydi sürekli kavga çıkarır ufak tefek şeylere bağırırdı. Biz sebebini çok sonra öğrendik o yüzden bu durum bizi çok yıprattı. Eşim sabah işe gidiyor bütün gün yemek kayınvalidemin ilaçları ilgisi alakası gelen gidene hizmet bende. Kayınpederim de var ama o genelde dışarı işleriyle ilgilenir. Biz eşimle yeni evliyiz 1 buçuk sene oldu biz evleneli. Çocuğumuz da yok. Kayınvalidem çok şükür su an iyi yakın zamanda kemoterapi alacak. Antidepresan kullanmaya başladı o aksiliği çok şükür geçti. Dertlendiğim kısım şu; her yük bizde demiştim ne gezmeye hava almaya cikabiliyoruz ne adam akıllı yalnız kalabiliyoruz. Ayrı odamız var ama sadece yatmaya gidince yalnız kalıyoruz onda da ikimiz de yorgunluktan bayılıyoruz. Artık biraz kendi duzenimize dönüp yük üzerimizden alınsın istiyoruz. Çok yoruldum kendi ailemi bile çok nadiren görebiliyorum. Bana ve kayınvalideme dua eder misiniz bir an önce sağlığına kavuşsun 🩷 Yanlış anlaşılmasın baştan beri elimden geleni hep yaptım severek baktım. Azıcık dinlenmeye ihtiyacım var ama kimse bizi düşünmüyor ne yapacağımızı şaşırdık
Allah sizden razı olsun büyük sorumluluk. Normalde ayrı evde mi kalıyorlardı? Umarım sağlığına kısa sürede kavuşur siz de eşinizle başbaşa kalabilirsiniz.
 
Allah sizden razı olsun büyük sorumluluk. Normalde ayrı evde mi kalıyorlardı? Umarım sağlığına kısa sürede kavuşur siz de eşinizle başbaşa kalabilirsiniz.
Evet normalde ayrı evlerde kalıyorduk hatta aynı ilçede olmamıza rağmen evlerimiz uzaktı iyiydi çok sık gorusmezdik. Hayırlısı bakalım ben kendi evime geldim eşim gidip gelecek biraz
 
Evet normalde ayrı evlerde kalıyorduk hatta aynı ilçede olmamıza rağmen evlerimiz uzaktı iyiydi çok sık gorusmezdik. Hayırlısı bakalım ben kendi evime geldim eşim gidip gelecek biraz
Onlar kendi evinde kalsın. Arada gidip gelin yeterli he tabi elden ayaktan düşkünse yardım etmek mecburi çocukları olarak. Onun dışında kendi evlerinizde kalın böyle geçiş süreci daha iyi olur. Kayınpederiniz çok yaşlı değilse bir durum olduğunda bildirir zaten.
 
Önce eşinize güzelce anlatacaksiniz anlamak zorunda karşı çıkmayacak. Yoruldugunuzu tedavinin nekadar süreceğini belli olmadığını söyleyin abileriyle gorussun. Kocası yanından ayrılmasın .Oğulları eşleri bakmiyorsa yardımcı tutacak size aralarda gidip biraz yaninda klalacak gönlünü yapacaksınız vicdanınız da rahat edecek. Merhametli siniz zaten belli nefes alacak kadar zaman olsa yeter size . Abimlerle konusulduktan sonra anne başımın üstüne yerin var ama biraz yoruldum ben yine sana bakacağım ama abimlerde yardımcı olursa hepimize kolaylık olur diye konusun bence . Bunca zaman bakıyorsunuz yanlış anlar silip atarsa kendi bilir. Bunu kendilerinin düşünmesi lazım gelini biktirmayalim diyerek ne anlayışsız insanlar varm somurdukce somuruyorlar

Umarım kırmadan siz de kırılmadan halledersiniz. Allah şifa kolaylık versi n


Yine de ogullardan önce kayinbabanizin yanından ayrilmayip bakması gerekli
 
Başınız sağolsun çok üzüldüm sizin adiniza. Aynı şekilde KV de acayip sinirli neler diyor neler. İlaçlar mi yapıyor tümör mü yapıyor emin degiliz ama bize ameliyatla tamamen temizlendi dediler sonra kemoterapi alacak dediler. Bizde felç olma durumu olmadı ama sol tarafta güç kaybı var az da olsa. Hala tam desteksiz yürüyemez. Allah bilir ne kadar yaşar ama benim hissettiğim çok yaşamaz gibi @Dumprivii
Allah razı olsun. Bizim tümörün yeri ve türü gereği hayat kalitesi adına ameliyat önerilmedi.İki tümörü vardı. Sonra durumu kötüye gittiği için son çare ameliyat oldu ameliyattan bir buçuk yıl sonra tekrar nüks etti. Hem kullandıkları ilaçlar hem ameliyat beyin kimyasını değiştiriyor. Uygun antidepresanı bulabilmek çok önemli babamın ilacı dört kez değişti. Süreç bakana da çekene de zor Rabbim iki iyilikten bir iyilik versin inşallah.
 
Öncelikle başınız sağolsun. Annenizi yattığı yer incitmesin mekanı cennet olsun inşallah. Süreç nasıl ilerledi? Biz teşhis aldığımızda annemiz sadece denge bozukluğu yorgunluk halsizlik yaşıyordu. Başka bir şikayeti yoktu. Ameliyattan sonra patoloji sonuçlarında Glioblastom olduğu çıktı. 4. Evre çok sinsi ilerleyen bir türmüş. Doktor Kemo almazsa 2 ay yaşar alırsa da en fazla 1 - 1 buçuk sene ömrü var demiş. Kullandığı ilaçlar çok ağır. İnanılmaz sinirli. Genel ruh hali sürekli dalgalanıyor. Bir gün iyiyse öbür gün sinirli kavgacı saldirgan. Bu bizi çok yordu hem hastalık stresi hem ne olacağını bilememek. Ne yapacağız bilmiyorum. Katlanmak zorunda olmak beni çok üzüyor aslında KV kişisinden pek haz etmesem de severdim sağlığında da çok sinirli bir insandı hastalığı yüzünden X2 oldu. Hakkımız hayırlısı olsun inşallah
Allah razı olsun canım.Hasta için de hasta yakınları içinde zor bir dönem. Annem o kadar naif bir kadındı ki tümorden dolayı sınırlı,agrasif bir insan haline dönüştü. İlaçlar,ameliyat yerinde olan ödem halsizlik ve ruh sağlığını etkiliyor.Annem halsizlik çok yaşadı.Birkisel kurlerle kan degerlerini dusurmemeye çalıştık. Kemoterapi,işin tedavileri süreçleri zorlu geçti. Son kemoterapisinde hemşire , doktor ,bizlere bağırıyordu.Ve vuruyordu.Son dönemlerinde yuruyemedi,adımızı unuttu 😢 En son 1 ay yattı ve iyjusunda vefat etti.Doktorun dediği gibi.Bu hastalığın iyi yanı olur mu bilemiyorum ama beyin kanseri hastaları acı çekmiyorlarmis.Doktor dedi.Uykuda vefat ediyorlarmis.
Sen iyi bir insansin ama süreç çok zor.Kendini heba etme.Herkes sorumluluğu bilsin. Bilmeli.

Son olarak her hasta böyle bir son yaşayacak diye bir durum yok. Annemin hastalığı sürecinde bu hastalığı 4 . Evrede yenen çok insanla tanıştım.Umut her zaman vardır. Rabbim şifa versin
 
Glioblastom multiforme ise ne yazik ki surec kotu gidisli oluyor .su asamada gelinler esas oglanlar onculuk ederek yardimci tutun .siz de surece kendinizi ve esinizi hazirlayin aksamlari vs ziyaret ederek .
 
Glioblastom multiforme ise ne yazik ki surec kotu gidisli oluyor .su asamada gelinler esas oglanlar onculuk ederek yardimci tutun .siz de surece kendinizi ve esinizi hazirlayin aksamlari vs ziyaret ederek .
Tam emin değilim patoloji sonucunda glioblastom yazıyor sadece, multiforme diye bir şey yazmıyor. Zaten başta kurban olarak beni seçmişler ne yazık ki ben şimdi anlıyorum. Tamamen yanında olalım istiyor eşim bir iki gün kalacak ben kendi ailemin yanındayim şimdilik
 
Yok iyileştiği için değil. Şimdi size şöyle açıklayayım Keppra diye bir ilaç kullanıyor KV. Bu ilaç beyinde elektriksel şoklar yaşanmasın hasta nöbet geçirmesin diye veriliyor. Ağır yan etkileri var mesela sinirlilik gibi elinde değil bilinçaltında ne varsa seninle alakalı, içinde tuttuğu söyleyemediği şeyler neyse onu söylüyor. Beyin çok tuhaf bir organ. Düşünceleri filtreleyen kısımdaymış benim Kv nin tümörü
Keppra'nın öyle bir etkisi yok. Etrafımda epilepsi nöbeti geçirdiği için bunu düzenli kullanan genç yaşlı tanıdıklarım var. Onlarla teyit ettim. Hiç böyle bir şey duymamışlar ilaç hakkında. Siz alttan alın diye uydurmuşlar tamamen. İnanıp inanmamak sizin bileceğiniz iş tabii.
 
Allah razı olsun canım.Hasta için de hasta yakınları içinde zor bir dönem. Annem o kadar naif bir kadındı ki tümorden dolayı sınırlı,agrasif bir insan haline dönüştü. İlaçlar,ameliyat yerinde olan ödem halsizlik ve ruh sağlığını etkiliyor.Annem halsizlik çok yaşadı.Birkisel kurlerle kan degerlerini dusurmemeye çalıştık. Kemoterapi,işin tedavileri süreçleri zorlu geçti. Son kemoterapisinde hemşire , doktor ,bizlere bağırıyordu.Ve vuruyordu.Son dönemlerinde yuruyemedi,adımızı unuttu 😢 En son 1 ay yattı ve iyjusunda vefat etti.Doktorun dediği gibi.Bu hastalığın iyi yanı olur mu bilemiyorum ama beyin kanseri hastaları acı çekmiyorlarmis.Doktor dedi.Uykuda vefat ediyorlarmis.
Sen iyi bir insansin ama süreç çok zor.Kendini heba etme.Herkes sorumluluğu bilsin. Bilmeli.

Son olarak her hasta böyle bir son yaşayacak diye bir durum yok. Annemin hastalığı sürecinde bu hastalığı 4 . Evrede yenen çok insanla tanıştım.Umut her zaman vardır. Rabbim şifa versin
Benim Kv normalde de sinirli agresif bir insandı. Ama bu kadar değildi deli gibi davranıyor bazen çok korkuyorum bir şey olacak diye normalmiş artık ben tamamen bırakmak istiyorum çünkü çok yoruldum dayanacak gücüm kalmadı evet hiç acı çekmiyor ben de farkindayim ameliyattan sonra hiç başı agrimadi mesela. Hayırlısı olsun inşallah
 
Keppra'nın öyle bir etkisi yok. Etrafımda epilepsi nöbeti geçirdiği için bunu düzenli kullanan genç yaşlı tanıdıklarım var. Onlarla teyit ettim. Hiç böyle bir şey duymamışlar ilaç hakkında. Siz alttan alın diye uydurmuşlar tamamen. İnanıp inanmamak sizin bileceğiniz iş tabii.
Açıp prospektüsünü okumadınız mi agresiflik sinirlilik hali yapabileceği yazıyor ama. Bir tek ben mi alttan alıyorum kocası oğulları da alttan alıyor sadece ben alttan almıyorum ki
 
Allah razı olsun. Bizim tümörün yeri ve türü gereği hayat kalitesi adına ameliyat önerilmedi.İki tümörü vardı. Sonra durumu kötüye gittiği için son çare ameliyat oldu ameliyattan bir buçuk yıl sonra tekrar nüks etti. Hem kullandıkları ilaçlar hem ameliyat beyin kimyasını değiştiriyor. Uygun antidepresanı bulabilmek çok önemli babamın ilacı dört kez değişti. Süreç bakana da çekene de zor Rabbim iki iyilikten bir iyilik versin inşallah.
Antidepresan şu an Laroxyl kullanıyor faydasını görmüştük 1 hafta sonra tekrar başladı sinirlenmedi. Çok sıkıldım artık bir an önce bitsin istiyorum
 
Açıp prospektüsünü okumadınız mi agresiflik sinirlilik hali yapabileceği yazıyor ama. Bir tek ben mi alttan alıyorum kocası oğulları da alttan alıyor sadece ben alttan almıyorum ki
herhangi bir ağrı kesicinin de prospektüsüne baksanız benzer şeyler görürsünüz diye düşünüyorum. bence burada anlattıklarınıza göre en çok siz alttan alıyorsunuz çünkü size baktırmışlar. oğulları sizin kadar muhatap olmamışlar ki.

sadece manipulasyona gelmemeniz için keppranın böyle bir etkisi olmadığını yazmak istemiştim. dediğim gibi inanıp inanmak sizin bileceğiniz iş.
 
herhangi bir ağrı kesicinin de prospektüsüne baksanız benzer şeyler görürsünüz diye düşünüyorum. bence burada anlattıklarınıza göre en çok siz alttan alıyorsunuz çünkü size baktırmışlar. oğulları sizin kadar muhatap olmamışlar ki.

sadece manipulasyona gelmemeniz için keppranın böyle bir etkisi olmadığını yazmak istemiştim. dediğim gibi inanıp inanmak sizin bileceğiniz iş.
Siz haklısınız
 
Geldi beraber geldik abisini aradı eşim gel biraz da sen bak dedi o da karını al eve git demiş tartıştılar kavga ettiler eşim huzursuz biraz, o gidip gelse bile ben mesafe koymayı düşünüyorum inşallah gücüm yeter de yapabilirim
Bunca zaman bakmışsınız insan biraz soluklanın der neyin kavgası bu ne demiş abi hazretleri utanmadan?
 
Back
X