- Katılım
- 9 Mayıs 2015
- Mesajlar
- 3.544
- Emoji Skoru
- 14.890
- Puanlar
- 408
Elifcim ben seni anlıyorum ama bak beş sayfadır kvnin parayı ne yaptığını bildiğin halde bilmiyormuş gibi yazdın.Düğün için gitti
Borç alıp vereceğine hiç vermeseydi keşke diyorsun onda haklısın.
O teyze kızına çok güvenme kv ve kardeşi arasında ne geçti bilmiyor çünkü kimse net olarak , pay edilmiş bir mirasta var ortada belki aralarında farklı bir anlaşma olabilir.
Teyze kızının tam kendi evlilik arefesi böyle bir konuyu ortaya atıp eşine söyleme demesi manidar, asıl borcu veren teyze arada başka şeyler olmasa çoktan kocanı arar borcunuzu ödeyin derdi çünkü, üç yıl kimse beklemezdi.
Sen içinin rahat etmesi için eşine söyle çekil aradan annesi teyzesiyle çözer onlar bir şekilde , ama ben yine de eşinin haberi olduğunu düşünüyorum sen bilmiyorsun sadece.