• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kayinvalidenin gizli borç sorunu?

Düğün için gitti
Elifcim ben seni anlıyorum ama bak beş sayfadır kvnin parayı ne yaptığını bildiğin halde bilmiyormuş gibi yazdın.

Borç alıp vereceğine hiç vermeseydi keşke diyorsun onda haklısın.

O teyze kızına çok güvenme kv ve kardeşi arasında ne geçti bilmiyor çünkü kimse net olarak , pay edilmiş bir mirasta var ortada belki aralarında farklı bir anlaşma olabilir.

Teyze kızının tam kendi evlilik arefesi böyle bir konuyu ortaya atıp eşine söyleme demesi manidar, asıl borcu veren teyze arada başka şeyler olmasa çoktan kocanı arar borcunuzu ödeyin derdi çünkü, üç yıl kimse beklemezdi.

Sen içinin rahat etmesi için eşine söyle çekil aradan annesi teyzesiyle çözer onlar bir şekilde , ama ben yine de eşinin haberi olduğunu düşünüyorum sen bilmiyorsun sadece.
 
Elifcim ben seni anlıyorum ama bak beş sayfadır kvnin parayı ne yaptığını bildiğin halde bilmiyormuş gibi yazdın.

Borç alıp vereceğine hiç vermeseydi keşke diyorsun onda haklısın.

O teyze kızına çok güvenme kv ve kardeşi arasında ne geçti bilmiyor çünkü kimse net olarak , pay edilmiş bir mirasta var ortada belki aralarında farklı bir anlaşma olabilir.

Teyze kızının tam kendi evlilik arefesi böyle bir konuyu ortaya atıp eşine söyleme demesi manidar, asıl borcu veren teyze arada başka şeyler olmasa çoktan kocanı arar borcunuzu ödeyin derdi çünkü, üç yıl kimse beklemezdi.

Sen içinin rahat etmesi için eşine söyle çekil aradan annesi teyzesiyle çözer onlar bir şekilde , ama ben yine de eşinin haberi olduğunu düşünüyorum sen bilmiyorsun sadece.
Teşekkür ederim haklısınız evet bize verilmiş para sadece yüzde yüz ne oldugnu bilmiyoruz dediğiniz gibi öyle bets böyle wöyleyip ortadan çekilmek daha iyi berden bilebilirimi ilerde benimi suclarlar? Ha yine razı degilim ödenmesine o ayri neyine güvenip almis anlamadigmiz bir sürü şey var esim
Annesine sorsa büyük ihtimal annesinde belki halan söyler esime bilemem esim
Aptal değil ama
Yinede
 
Arkadaşlar eşime paylaştım.
Esim diyor annem ablam teyzelerim dinamikleri çok farkli niçin küsüyorlar yarın barisiyorlar belli drgil ne yaptıkları.
Ben annemin öyle bi borç aldigina inanmiypeum aralarinda ne konuştular ettilerde bilmiyorum bizi ilgilendiren bisey yok. Annem
Eger borç almis
Olsaydı ve ödeyemeseydk ablamdsn
O parayi alır öderdi çünkü ablamda para var dedi sende Bosver dedi. Bunca zaman boşuna kendimi hirpaladim
 
Evet uzun zaman önce acmistkm üzerinden zaman geçti hala bilmiyorum ve şuan kvnin hac için para çıktı esim abisinden para alicak vs. Ben eşimin kvnin Hacca gitmesi hayıra vesile olmasını ksterim ama kvnin karakteride ortada para konusunda oyuzden çok kararsızım. Eşim öyl eveya böyle hayal kırıklığına ugricak elbette annesinin karakterini farklı şekilse görmüş olucak…
Size ne KV senin borcundan ,sanki kendi annenizden aldı .Bu yalan felan değil herkese kardeşiyle olanı anlatmak zorunda değil.
Hac meseleside ayrı bir olay ,nasıl bunu borç ile kiyasliya bilirsiniz.
Eşiniz oruç tutuyor ve annesine Hac için para vermesini helal etmiyorsunuz? Öylemi
Siz kimsiniz de helal edeceksiniz ?
Şimdi tutulan oruç ne işe yaradi
 
Arkadaşlar eşime paylaştım.
Esim diyor annem ablam teyzelerim dinamikleri çok farkli niçin küsüyorlar yarın barisiyorlar belli drgil ne yaptıkları.
Ben annemin öyle bi borç aldigina inanmiypeum aralarinda ne konuştular ettilerde bilmiyorum bizi ilgilendiren bisey yok. Annem
Eger borç almis
Olsaydı ve ödeyemeseydk ablamdsn
O parayi alır öderdi çünkü ablamda para var dedi sende Bosver dedi. Bunca zaman boşuna kendimi hirpaladim
Neden yalan söylesinler ki yüklü bir para hakkında? Annesine toz konduramamış sadece.
 
Sen kendin yazdın o 4-5bin euroyu kocam aldı, hepsi düğüne gitti diye.

Siz ne biçim evlilik yapmışsınız, insan evlenecekse oturur karı koca hesabını kitabını yapar. Para nerden gelirse gelsin, ohh harcayıp düğün yapalım denilmez.

Misafirleein taktı diye bahsettiğin takılar nerde belli değil, belki borcun bir kısmı diye verdi teyzeye, ama yine o altınlar o euro borcunu karşılamıyor.
Bu işin altından yine eşi çıkacak, yalancı malancı diyor ama yaşlı ve kirada oturan bir kadın nasıl o kadar parayı denkleştirsin de düğün yapsın? Taktığı bilezikler, takı seti,düğün masrafları falan o parayı hayli geçer zaten.Bir şeylerin üstü örtülmeye çalışıyor belli ki.
 
boşver ne söyleyeceksin oglu evlenene kadar biraz para biriktirseymiş borç alacagına benim oglum var evlenecek diye, ne canını sıkıyorsun bakma ters yorum yapanlara aileler tabikide yardım edecek dügüne
 
Arkadaşlar eşime paylaştım.
Esim diyor annem ablam teyzelerim dinamikleri çok farkli niçin küsüyorlar yarın barisiyorlar belli drgil ne yaptıkları.
Ben annemin öyle bi borç aldigina inanmiypeum aralarinda ne konuştular ettilerde bilmiyorum bizi ilgilendiren bisey yok. Annem
Eger borç almis
Olsaydı ve ödeyemeseydk ablamdsn
O parayi alır öderdi çünkü ablamda para var dedi sende Bosver dedi. Bunca zaman boşuna kendimi hirpaladim
Sana bunu söyleyene diyecektin onlar kardeş değil mi arasın borcunu istesin niye bana anlatıyorsun diye.
 
Ya bu forumda para lafı duyunca "PARA MI! Ne kadar paracısın, iki lafından biri para, vermek zorunda mı, sen niye aldın, almasaydın" falan diye çıldıran insanlar beni gerçekten dumur ediyor. Asıl paracıların bu insanlar olduklarını düşünüyorum.
Kayınvalideniz eşinize para vereceğim demiş vermiş, eşiniz kendisinden istememiş, kvniz teklif etmiş. Üstelik borç aldığını da söylememiş, bir de düğün takılarınızın üstüne konmuş. Siz bu takı mevzusunu nasıl kabul ettiniz onu da anlamış değilim ama, siz kvnize borçlu bile olsanız verdiği destekten dolayı ki değilsiniz, belki zamanında kvniz eşinize söyleseydi borç alayım diye eşiniz kabul etmeyecekti. Kendi başına işlere kalkışmış, üstelik ödeyemeyecek durumda değil bilerek ödemiyor. Bir de üstünde kul hakkı varken hacca gidecek öyle mi?
Ne yapacağınız kısmına gelince, ben olsam eşime söylerdim. Çalışsanız da çalışmasanız da eşinizin eve getirdiği her kuruşta hakkınız var. Eşiniz de böyle bir durumda sizin rızanız olmadan borcu ödeyecek biriyse bence evliliğinizle ilgili başka sorunlarınız var demektir. Eşinizin kardeşleri annenize hac parası vermiş sonuçta, oradan ödesin kayınvalideniz.
 
boşver ne söyleyeceksin oglu evlenene kadar biraz para biriktirseymiş borç alacagına benim oglum var evlenecek diye, ne canını sıkıyorsun bakma ters yorum yapanlara aileler tabikide yardım edecek dügüne
Bencede öyle çünkü diğer iki çocuğuna yardım etti ama neyse eşime anlattim
Oda böyle bi durumun oldugnu sanmadigni ve bizim ilgilendirmediğini. O kuzeninde neyi doğru neyi yanlış anlattığını bilmedigmizi
 
sıçtığım bku eşimle paylaşan biri olarak eşlerin birbirinden bu kadar şey saklamasına ve birbirine karşı çeşitli duvarları olmasına karşıyım. hayatımdaki en yakın insan hayatımdaki her şeyi bilmeli.

ikincisi, eşin inkar etse de annesinin teyzesinden aldığı borcu biliyor bence. hatta dümeni birlikte kurmuş olabilirler. sadece şunu merak ettim 3-4 bin euro para mevzusu açıldığında ya bu paranın kaynağı nedir diye hiç sormadınız mı? merak ettim.

üçüncüsü ben de üç sene önce evlendim, düğüne böyle bir para ödemedik. bacım bütçenize göre bir şey ayarlasaydınız keşke. bana kalırsa üç kardeş bir araya gelecek kayınvalidenizin kardeşine olan borcunu ödeyecek. ödemeli. buna siz karışamazsınız. çoğu şeye mesafe koyup karışmayan bir kişi olarak buna da karışmamalısınız bence.

ancakkkk eşiniz de bence çok kurnaz biri dediğim gibi annesiyle birlikte bu dümeni kurmuş borcu ödemeye niyetleri pek yok. her ailede böyle tipler olur, sizin sülalede de bu kişiler kocanız ve kayınvalideniz kusura bakmayın
 
Bu işin altından yine eşi çıkacak, yalancı malancı diyor ama yaşlı ve kirada oturan bir kadın nasıl o kadar parayı denkleştirsin de düğün yapsın? Taktığı bilezikler, takı seti,düğün masrafları falan o parayı hayli geçer zaten.Bir şeylerin üstü örtülmeye çalışıyor belli ki.
yüzde yüz katılıyorum bence de altından böyle bir şey çıkacak. eşler birbirinden bu kadar şey saklarsa birbirinden haberi olmazsa eşini de tanıyamaz haliyle.
 
Ya bu forumda para lafı duyunca "PARA MI! Ne kadar paracısın, iki lafından biri para, vermek zorunda mı, sen niye aldın, almasaydın" falan diye çıldıran insanlar beni gerçekten dumur ediyor. Asıl paracıların bu insanlar olduklarını düşünüyorum.
Kayınvalideniz eşinize para vereceğim demiş vermiş, eşiniz kendisinden istememiş, kvniz teklif etmiş. Üstelik borç aldığını da söylememiş, bir de düğün takılarınızın üstüne konmuş. Siz bu takı mevzusunu nasıl kabul ettiniz onu da anlamış değilim ama, siz kvnize borçlu bile olsanız verdiği destekten dolayı ki değilsiniz, belki zamanında kvniz eşinize söyleseydi borç alayım diye eşiniz kabul etmeyecekti. Kendi başına işlere kalkışmış, üstelik ödeyemeyecek durumda değil bilerek ödemiyor. Bir de üstünde kul hakkı varken hacca gidecek öyle mi?
Ne yapacağınız kısmına gelince, ben olsam eşime söylerdim. Çalışsanız da çalışmasanız da eşinizin eve getirdiği her kuruşta hakkınız var. Eşiniz de böyle bir durumda sizin rızanız olmadan borcu ödeyecek biriyse bence evliliğinizle ilgili başka sorunlarınız var demektir. Eşinizin kardeşleri annenize hac parası vermiş sonuçta, oradan ödesin kayınvalideniz.
Şu yorumun alnı olsa da öpsem gerçekten.
 
Bencede öyle çünkü diğer iki çocuğuna yardım etti ama neyse eşime anlattim
Oda böyle bi durumun oldugnu sanmadigni ve bizim ilgilendirmediğini. O kuzeninde neyi doğru neyi yanlış anlattığını bilmedigmizi
yinede hesaplarını kontrol et erkekler böyle dedikden sonra gidip o borcu ödüyor genelde
 
yinede hesaplarını kontrol et erkekler böyle dedikden sonra gidip o borcu ödüyor genelde
Haklısınız ama eşim para konusunda benden gizli bisey yapmaz üstelik şimdi letal bebeğimiz var ve ortak hedefimiz daha büyük eve geçmek benimde hakkım oldugnu biliyor ama söylerim yükten kurtuldum. Esim öyle dürüst birisi genel olarak kimsenin altında kalmaz hele öyle bi konuda ama diyo bizim bölmediğimiz neler var aralarında benim teyze kızı zaten olayı doğru anladığı ne malum benim kv ve görümceyle yakın olmadigni bildiği için gelip şimdi onlar kusken böyle bisey anlattı
 
Bueds elbette yazdığım kadarıyla yorum yapiyoedunuz ve çok teşekkür ediyorum hepinize Allah razı olsun. Ama esim
Öyle paracı kurmaz asla değil aksine borç durumu oldugnu bilse kabul etmez lakin zamanında kv kizi ve diğer büyük oğlu için de üç beş yardım etmiştir evlendiklerinde. Biz yurtdışında yaşıyoruz oyuzden o fiyatlar mevcut . Eşim zaten herseyi kendi Ödemiş üç kuruş için mi göz dikicek bilmouorum
Ben ne yapsbilirim
Korktum benimde bebeğim var diye söyledim doğrusunu yaptim
Söyleyerek ama öyle bisey olsa annesi kızından para alırdı ödünç ödemek için çünkü eşimin ablasında o rakamlar mevcutdu. Ve esim
Bilmiuoeum
Aralarında ne geçti ne konuştular benim teyze kizida dedikoducudur sen sadece onların tarafindsn bakma olaylara dedi… ve esime dedim altın konusunu oda annesinde kendisinin soranlara düğünde para versinler diye ben dedim dedi hani gelen üç beş parayı dugunde çıkan son dk masrafları öderiz diye. Bi kaç bilezik altın kolyem fln duruyor
 
Back
X