- Katılım
- 15 Ekim 2023
- Mesajlar
- 3.088
- Emoji Skoru
- 3.880
- Puanlar
- 63
- Yaş
- 27
Burda çok ılımlı yaklaşılmış ama son mesajlarınıza istinaden konuşuyorum. Nefret ederim böyle insanlardan. Bunaltırlar beni. Annem ki hiç öyle sizin kayınvalideyle alakası yok yine de çocuğu hasta ettin gibi bi kere laf etti ben çocuğun annesiyim canım o benim niye bile isteye bunu çocuğuma yapayım dimi? Akıl mantık işte. O cahillerin ben bilirim tavrı var ya buz gibi yapıyor beni içimden kahkahalar atıyorum söylediklerine bazende hayret ediyorum ama asla açıklayarak kendimi yoramam. Anlayacak olsa o cümleleri etmez zaten. Anneliğime saldırırsa cevap veririm geri kalana da he he der geçerim. Sizde eşinizle konuşun. Kalmalı işten vazgeçirsin. Kalmasın gerisi gelir. Şu an hiç bi söylediğini susturamazsınız öyleleri böyle davranır hepsi aynı ama kalmasını engelleyebilirsiniz. Tek çözüm konuşmayacağı ortamı sağlamak. Konuşursa cevap bile vermemek. Anneliğinize saldırdığını hissederseniz o zaman bişeyler söylersiniz.