Kimyasal dış gebelik geçiren ve tekrar gebe kalmak isteyenler !

iloveme

Rüyamın en garip yerindeyim.🌙
Pro Üye
5 Mart 2013
13.020
20.370
Ii yaptin cnm arada detoks yapmali😊bnde gecen ay kimyasal gecirdm ilkkez yasadim onu yine bi tuhaf oldum ama smdi cok sukur ii ruh halim akisina biraktim
Aa geçmiş olsun canım sıkma canını kimyasal ciddiye alıncak bişi değil ben bi doçente gittim bu ay kimyasal geçirmiş olman benim için iyi bişey bu sende ve eşinde bi problem olmadığını gösterir hiç hamile kalamamış kadınlardan 5-0 öndesin dedi
 

Enginar88

Üye
Kayıtlı Üye
6 Mayıs 2020
190
150
32
Aa geçmiş olsun canım sıkma canını kimyasal ciddiye alıncak bişi değil ben bi doçente gittim bu ay kimyasal geçirmiş olman benim için iyi bişey bu sende ve eşinde bi problem olmadığını gösterir hiç hamile kalamamış kadınlardan 5-0 öndesin dedi
Evet cnm bunada sukur,dedigin gibiymis sevinmelisin dedi dr banada🙏
 

iloveme

Rüyamın en garip yerindeyim.🌙
Pro Üye
5 Mart 2013
13.020
20.370
Evet cnm bunada sukur,dedigin gibiymis sevinmelisin dedi dr banada🙏
Hayırlısı canım sıkma canını başka şeylere odaklan bende insülin direnci çıktı diyete başladım ideal kilomun çok altında olup yağ oranımın çok az olmasına rağmen malesef stresten vücudum zarar görmüş
 

iSsra

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Ocak 2020
1.214
1.035
35
Hoşbulduk tatlım nasılsın nasıl gidiyor hamilelik cinsiyet belli oldu mu😌
Çok şükür iyiyim kuzum. İlk aylardaki sıkıntılar hafifledi. Doktor %90-95 erkek dedi ama cinsiyette yanılma hakkında okadar şey okudum ki okuduğumu da pişman oldum tabi. 15 gün sonra kontrolüm var ozaman da aynısını söylerse içime sinecek.
Sende iyisindir İnşAllah
 

iloveme

Rüyamın en garip yerindeyim.🌙
Pro Üye
5 Mart 2013
13.020
20.370
Çok şükür iyiyim kuzum. İlk aylardaki sıkıntılar hafifledi. Doktor %90-95 erkek dedi ama cinsiyette yanılma hakkında okadar şey okudum ki okuduğumu da pişman oldum tabi. 15 gün sonra kontrolüm var ozaman da aynısını söylerse içime sinecek.
Sende iyisindir İnşAllah
Allah hayırlısını nasip etsin kuzum🙏 iyiyim canım ben de ya işte bi insülin direnci çıktı onu düşürmeye çalışıyorum spor ve düzenli beslenme ile şu an ona yoğunlaştım ondan önce gündemimde ev vardı ev aldık falan derken kafam dağıldı iyi oldu 😌
 

iSsra

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Ocak 2020
1.214
1.035
35
Allah hayırlısını nasip etsin kuzum🙏 iyiyim canım ben de ya işte bi insülin direnci çıktı onu düşürmeye çalışıyorum spor ve düzenli beslenme ile şu an ona yoğunlaştım ondan önce gündemimde ev vardı ev aldık falan derken kafam dağıldı iyi oldu 😌
Amin İnşAllah canım. Hayırlı olsun evinde misin şimdi. Bizde düşünmüştük de tedaviler falan ikinci plâna kalmıştı. Herşeyin bi vakti var canım ya her konu da. Böyle düşünmek rahatlatıyor insanı
 

Enginar88

Üye
Kayıtlı Üye
6 Mayıs 2020
190
150
32
Hayırlısı canım sıkma canını başka şeylere odaklan bende insülin direnci çıktı diyete başladım ideal kilomun çok altında olup yağ oranımın çok az olmasına rağmen malesef stresten vücudum zarar görmüş
Aynen ole yapiorm cnm artik oluruna biraktm baska seylerle mesgul oluorum,snde sıkma kendini zamani gelince olucak inaniorum ben🙏
 

iloveme

Rüyamın en garip yerindeyim.🌙
Pro Üye
5 Mart 2013
13.020
20.370
Amin İnşAllah canım. Hayırlı olsun evinde misin şimdi. Bizde düşünmüştük de tedaviler falan ikinci plâna kalmıştı. Herşeyin bi vakti var canım ya her konu da. Böyle düşünmek rahatlatıyor insanı
Oturduğum evi aldık canım çok şükür taşınma derdimiz olmadı 😊 aynen her nasip vaktine esirdir derler 🙏