• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kimyasal gebelik

Rojin A

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ocak 2026
Mesajlar
13
Emoji Skoru
2
Puanlar
1
Yaş
23
Merhaba arkadaşlar benim son adet tarihim 22 Kasımdı 22 aralıkta kan ve idrar testi verdim pozitif sonuç aldım ama 4 Ocak tarihinde kanamam ve sancım başladı hastaneye gittiğimde hafta sonu olduğu için doktor yoktu ebeye yönlendirdiler beni ebe çatıya çıkardı öksürmemi istedi öksürünce eline bir parça geldi ve korkmamamı söyledi bunun biriken kanama olabileceğini yada bebeğimin düştüğünü söyledi 5 Ocak tarihinde doktora gittiğimde muayene sırasında kese yada bebeğe dair birşey yoktu kan verdim kanım düşmüştü kimyasal gebelik olduğunu söyledi 5 gün kanamam oldu daha adet görmedim bu durumu yaşayan var mı yaşayan varsa ne kadar süre sonra adet oldu bilgi verebilir misiniz
 
Merhaba arkadaşlar benim son adet tarihim 22 Kasımdı 22 aralıkta kan ve idrar testi verdim pozitif sonuç aldım ama 4 Ocak tarihinde kanamam ve sancım başladı hastaneye gittiğimde hafta sonu olduğu için doktor yoktu ebeye yönlendirdiler beni ebe çatıya çıkardı öksürmemi istedi öksürünce eline bir parça geldi ve korkmamamı söyledi bunun biriken kanama olabileceğini yada bebeğimin düştüğünü söyledi 5 Ocak tarihinde doktora gittiğimde muayene sırasında kese yada bebeğe dair birşey yoktu kan verdim kanım düşmüştü kimyasal gebelik olduğunu söyledi 5 gün kanamam oldu daha adet görmedim bu durumu yaşayan var mı yaşayan varsa ne kadar süre sonra adet oldu bilgi verebilir misiniz
Normal adet günün ne zamansa o gün olursun şubat ayında regl başlar sadece döngün değişti gelen kanama adet kanaması olarak kabul edilir düzenli ise şubatın ilk haftası tekrar regl başlar
 
Merhaba arkadaşlar benim son adet tarihim 22 Kasımdı 22 aralıkta kan ve idrar testi verdim pozitif sonuç aldım ama 4 Ocak tarihinde kanamam ve sancım başladı hastaneye gittiğimde hafta sonu olduğu için doktor yoktu ebeye yönlendirdiler beni ebe çatıya çıkardı öksürmemi istedi öksürünce eline bir parça geldi ve korkmamamı söyledi bunun biriken kanama olabileceğini yada bebeğimin düştüğünü söyledi 5 Ocak tarihinde doktora gittiğimde muayene sırasında kese yada bebeğe dair birşey yoktu kan verdim kanım düşmüştü kimyasal gebelik olduğunu söyledi 5 gün kanamam oldu daha adet görmedim bu durumu yaşayan var mı yaşayan varsa ne kadar süre sonra adet oldu bilgi verebilir misiniz
Merhaba beta hcg sifirlandiginda büyük ihtimalle olursunuz. Bende kimyasal gebelik geçirdim betam 0 landiktan sonra regli oldum.
 
Normal adet günün ne zamansa o gün olursun şubat ayında regl başlar sadece döngün değişti gelen kanama adet kanaması olarak kabul edilir düzenli ise şubatın ilk haftası tekrar regl başlar
Normal adet günüm ayın 22 sinde düzenli olarak hiç değişmedi
 
Bence bir baktirin kadın doguma randevu alın kontrol etsinler ne olur ne olmaz.
1 haftadır hafif bir karın ağrım var ayın 11 aldım randevu bakalım hayırlısı olsun siz ne zaman geçirdiniz
 
1 haftadır hafif bir karın ağrım var ayın 11 aldım randevu bakalım hayırlısı olsun siz ne zaman geçirdiniz
Yaklaşık 6 7 ay önce gecirdim ama benim betam cok yukselmedi 18 oldu sonra düştü 2 gun sonra verdim 5.81 di. 3 4 gun sonrasinda da regli oldum.
 
Merhaba beta hcg sifirlandiginda büyük ihtimalle olursunuz. Bende kimyasal gebelik geçirdim betam 0 landiktan sonra regli oldum.

Yaklaşık 6 7 ay önce gecirdim ama benim betam cok yukselmedi 18 oldu sonra düştü 2 gun sonra verdim 5.81 di. 3 4 gun sonrasinda da regli oldum.
Benimki ilk verdiğimde 83 tü aradan 2 gün sonra 101 olmuştu ayın 23 de sonra ayın 4 de kanama başladı ayın 5 de tekrar lan testi verdiğimde 70 lerde birşeydi doktor kendi kendine sıfırlanır dedi birşey yapmana gerek yok dedi 4 şubatta tam 1 ay olacak işte hakkımızda hayırlısı olsun
 
Benimki ilk verdiğimde 83 tü aradan 2 gün sonra 101 olmuştu ayın 23 de sonra ayın 4 de kanama başladı ayın 5 de tekrar lan testi verdiğimde 70 lerde birşeydi doktor kendi kendine sıfırlanır dedi birşey yapmana gerek yok dedi 4 şubatta tam 1 ay olacak işte hakkımızda hayırlısı olsun sadece 5 gün kanamam oldu ayın 4 den 9 kadar oda azar azar
 
Normal adet günüm ayın 22 sinde düzenli olarak hiç değişmedi
Kimyasaldan sonra regl düzeni değişiyor benimde daha önce kimyasal olmuştu o yüzden dedim yinede git doktora parça felan var mı kontrol edebilir gerek duyarsa
 
Kimyasaldan sonra regl düzeni değişiyor benimde daha önce kimyasal olmuştu o yüzden dedim yinede git doktora parça felan var mı kontrol edebilir gerek duyarsa
5 ocakta gittiğimde muayene etti parça falan olmadığını gebeliğin sonlandığını söyledi kan verdiğimde zaten düşmüştü değerim ilaca falan gerek yok demişti kanamamda 4 ocakta başladı 9 ocakta bitti zaten günde 1 pet bile yoktu azar azar geliyordu bende ilk defa yaşadım ilk gebeliğimde birşey yoktu oğlum 3 buçuk yaşında şuan
 
5 ocakta gittiğimde muayene etti parça falan olmadığını gebeliğin sonlandığını söyledi kan verdiğimde zaten düşmüştü değerim ilaca falan gerek yok demişti kanamamda 4 ocakta başladı 9 ocakta bitti zaten günde 1 pet bile yoktu azar azar geliyordu bende ilk defa yaşadım ilk gebeliğimde birşey yoktu oğlum 3 buçuk yaşında şuan
Kanama değer sıfırlanınca başlar normalde yinede tekrar kan vermekte fayda var kontrol için sağlıksız embriyoda düşüyor kürtajsız düşmesi tabiki iyi değerin sıfırlandıysa 1-2 döngü beklemeni tavsiye ederim hem vücut toparlanmış olur
 
Kızlar yaklaşık 10 gün önce hamile olduğumu öğrendim ama kese gozuktukten sonra degerim düşmeye başladı bugün de 600 kere düştüğü için doktorum kimyasal gebelik dedi istersen birkaç gün bekle kanama gelmezse alırız dedi bende doğal yolla olsun istiyorum sizce kanama gelinceye kadar beklesem vücuda zararı olur mu böyle bir durum yaşayan var mi
 
Back
X