Merhaba arkadaşlar benim son adet tarihim 22 Kasımdı 22 aralıkta kan ve idrar testi verdim pozitif sonuç aldım ama 4 Ocak tarihinde kanamam ve sancım başladı hastaneye gittiğimde hafta sonu olduğu için doktor yoktu ebeye yönlendirdiler beni ebe çatıya çıkardı öksürmemi istedi öksürünce eline bir parça geldi ve korkmamamı söyledi bunun biriken kanama olabileceğini yada bebeğimin düştüğünü söyledi 5 Ocak tarihinde doktora gittiğimde muayene sırasında kese yada bebeğe dair birşey yoktu kan verdim kanım düşmüştü kimyasal gebelik olduğunu söyledi 5 gün kanamam oldu daha adet görmedim bu durumu yaşayan var mı yaşayan varsa ne kadar süre sonra adet oldu bilgi verebilir misiniz