• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kımyasal mı dış gebelikmi bilemedim lutfen yardım

Tipoplus

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Mart 2026
Mesajlar
54
Emoji Skoru
7
Puanlar
1
Yaş
32
Arkadaşlar merhaba 21 mart'ta adet oldum dıye düşündüm sonra bıter bıtmez ovulosyon testı yaptım ve regl bıttıgı günden üst üste 4 gün cıft çizgi gördüm meğerse bn hamıleymısım sonra ogrendım çok sevındık 29 mart da 244 le ogrendım acılden doktor ıkı gün sonra salı günü değere bakalım dedı degerım 225 düştü doktır kımyasal yada dıs gebelık olabılır dedı takıp edelim dedı
2 nisan 107
5 nisan 39
13 nısan 35
15 nısan 37 dı devlettekı doktırum bu degerı görünce unıversıteye sevk ettı ve hemen iğne yapılması lazım dedı bn gıttım isparta unıversıte hastanesıne ve Gökhan bayhan dan muayene oldum doktır vajınal ultrasonda ve beta baktı baktı ve betanın 44.6 olduğunu çok düşük olduğunu herseyın normal oldıgunu sadece bır adet donemı bklemem gerektıgı iğneye gerek olmadıgını ve bunu vücudumun kndı kndıne atacagını soyledı bır çok hormon testı yaptı ve hepsı çok güzel çıktı hatta korunma ve devam et gebe kalmana sorun yokdedı bnde tm dedım dondum ertesi gün gectıgımız cuma devlette gıttım ve buradakı doktır nasıl iğne yapmazlar dıye atarlandı takıp ettıgımızde değer bu sefer 43.9 oldu yarın bıda test yapıcam ve ve 5 gündür bu günle kanamam vardı 3. Günü pıhtı vs geldı bu gün damla seklınde bubsekılde basına gelen varsa yardımcı olur musunuz değer düşer mı sızce unıversıte doktırum erken düşük dedı
Bıraz uzun yazdım k. Bakmayın
 
Arkadaşlar merhaba 21 mart'ta adet oldum dıye düşündüm sonra bıter bıtmez ovulosyon testı yaptım ve regl bıttıgı günden üst üste 4 gün cıft çizgi gördüm meğerse bn hamıleymısım sonra ogrendım çok sevındık 29 mart da 244 le ogrendım acılden doktor ıkı gün sonra salı günü değere bakalım dedı degerım 225 düştü doktır kımyasal yada dıs gebelık olabılır dedı takıp edelim dedı
2 nisan 107
5 nisan 39
13 nısan 35
15 nısan 37 dı devlettekı doktırum bu degerı görünce unıversıteye sevk ettı ve hemen iğne yapılması lazım dedı bn gıttım isparta unıversıte hastanesıne ve Gökhan bayhan dan muayene oldum doktır vajınal ultrasonda ve beta baktı baktı ve betanın 44.6 olduğunu çok düşük olduğunu herseyın normal oldıgunu sadece bır adet donemı bklemem gerektıgı iğneye gerek olmadıgını ve bunu vücudumun kndı kndıne atacagını soyledı bır çok hormon testı yaptı ve hepsı çok güzel çıktı hatta korunma ve devam et gebe kalmana sorun yokdedı bnde tm dedım dondum ertesi gün gectıgımız cuma devlette gıttım ve buradakı doktır nasıl iğne yapmazlar dıye atarlandı takıp ettıgımızde değer bu sefer 43.9 oldu yarın bıda test yapıcam ve ve 5 gündür bu günle kanamam vardı 3. Günü pıhtı vs geldı bu gün damla seklınde bubsekılde basına gelen varsa yardımcı olur musunuz değer düşer mı sızce unıversıte doktırum erken düşük dedı
Bıraz uzun yazdım k. Bakmayın
ultrasona baktı mı ? Kese var mıydı
 
ultrasona baktı mı ? Kese var mıydı
Hayır kese vs gormedı zaten degerın çok düşük dedı sadece ultrasonda baktıgında rahım duvarın ince hıc bır sıkıntı yok herşey yolunda dedı
 
Canım geçmiş olsun öncelikle bu doktorların iğne ısrarındaki sebebi ciddi anlamda anlamadım kimyasal gebelik yaşamışsın çok bariz bir şekilde belli kese dahi gözükmeden düşük olmuş hala neyin iğnesi vücut atar değerlerin çok yüksekten düşmemiş çünkü 2 kimyasal yaşadım sayısızca doktora gittim herkes farklı birşey söylüyor ama iğne teklifi hiç gelmedi vücut kendi kendine adet şeklinde atar kanama bitince bir vajinal kontrol olur bir sıkıntı oluşmuş mu diye sonrasında korunmana gerek yok hamile kalabiliryorsun doğal yollarla bu çok güzel birşey
 
Canım geçmiş olsun öncelikle bu doktorların iğne ısrarındaki sebebi ciddi anlamda anlamadım kimyasal gebelik yaşamışsın çok bariz bir şekilde belli kese dahi gözükmeden düşük olmuş hala neyin iğnesi vücut atar değerlerin çok yüksekten düşmemiş çünkü 2 kimyasal yaşadım sayısızca doktora gittim herkes farklı birşey söylüyor ama iğne teklifi hiç gelmedi vücut kendi kendine adet şeklinde atar kanama bitince bir vajinal kontrol olur bir sıkıntı oluşmuş mu diye sonrasında korunmana gerek yok hamile kalabiliryorsun doğal yollarla bu çok güzel birşey
Çok teşekkür ederım cvp ın ıcın devlette kı doktor ısrarla sevk ettı hatta aynı gün devlette bakıldı 37 dı ve unıversıtede bakıldı 44 de çıktı doktır bunu bıle aldırıs etmedi ve dedıkı olcumden farklı yerlerde olduğu ıcın dedı devlettekı bı acılde bı polıklınık loboratuvarı olunca valla o kadar çok yıprandım kı herkez bısı dıyo yarın bıda verıcem bu gün kanamam bıttı inş düşmüştür ve bnım hamılelık olması ıcın zaten rahım duvarım kalınlasması lazım mıs ince dedı doktır zaten unıde vajınal ultrasonda bakınca ertesı gün kanamam geldı ve 3 günde pıhtılı oldu bu gün temızlendım sanırım kanamam yarın bakıcam senın degerlerın kaçtan düştü gecmı sıfırlandı
 
Hayır kese vs gormedı zaten degerın çok düşük dedı sadece ultrasonda baktıgında rahım duvarın ince hıc bır sıkıntı yok herşey yolunda dedı
O zaman net kimyasal gebelik. Çünkü ben de geçirdim. Aynı şekilde pıhtılı kanamam oldu o şekilde kanama bittikten sonra değerlerim düştü
 
Canım geçmiş olsun öncelikle bu doktorların iğne ısrarındaki sebebi ciddi anlamda anlamadım kimyasal gebelik yaşamışsın çok bariz bir şekilde belli kese dahi gözükmeden düşük olmuş hala neyin iğnesi vücut atar değerlerin çok yüksekten düşmemiş çünkü 2 kimyasal yaşadım sayısızca doktora gittim herkes farklı birşey söylüyor ama iğne teklifi hiç gelmedi vücut kendi kendine adet şeklinde atar kanama bitince bir vajinal kontrol olur bir sıkıntı oluşmuş mu diye sonrasında korunmana gerek yok hamile kalabiliryorsun doğal yollarla bu çok güzel birşey
Aynen benim de şekilde oldu. Hatta doktorun biri bana düşük engellemek için fitil yazmıştı başka bir doktora sordum ne alaka dedi kimyasal gebelik geçiriyorsun, bu nedenle de sağlıklı gebelik olmadığı için kendiliğinden son bulacak dedi.
 
Çok teşekkür ederım cvp ın ıcın devlette kı doktor ısrarla sevk ettı hatta aynı gün devlette bakıldı 37 dı ve unıversıtede bakıldı 44 de çıktı doktır bunu bıle aldırıs etmedi ve dedıkı olcumden farklı yerlerde olduğu ıcın dedı devlettekı bı acılde bı polıklınık loboratuvarı olunca valla o kadar çok yıprandım kı herkez bısı dıyo yarın bıda verıcem bu gün kanamam bıttı inş düşmüştür ve bnım hamılelık olması ıcın zaten rahım duvarım kalınlasması lazım mıs ince dedı doktır zaten unıde vajınal ultrasonda bakınca ertesı gün kanamam geldı ve 3 günde pıhtılı oldu bu gün temızlendım sanırım kanamam yarın bakıcam senın degerlerın kaçtan düştü gecmı sıfırlandı
Ben 2 ay üst üstte kimyasal yaşadım ilk kimyasalım 400 e kadar çıkıp kanama başladı ve sıfırlanınca regli gibi başlayıp bitti 2. kimyasalımda keşke böyle olsaydı ama olmadı bi türlü düşme olmadı 1500 gördüm en yüksek 20 gün kanama yaşadım ara ara bu süreçte kaç tane dr gittim sayamadım bile en son atamadı vücut ve acil kürtaja alındım şükür atlattım bu süreçi meğersem pıhtılaşma sorunum varmış bu yaşadıklarımda. Sonra öğrendim o yüzden her dr kulak asma fikir al farklı git tam tanı koyabilmek çok zor her dr beceremiyor ne yazık ki
 
Ben 2 ay üst üstte kimyasal yaşadım ilk kimyasalım 400 e kadar çıkıp kanama başladı ve sıfırlanınca regli gibi başlayıp bitti 2. kimyasalımda keşke böyle olsaydı ama olmadı bi türlü düşme olmadı 1500 gördüm en yüksek 20 gün kanama yaşadım ara ara bu süreçte kaç tane dr gittim sayamadım bile en son atamadı vücut ve acil kürtaja alındım şükür atlattım bu süreçi meğersem pıhtılaşma sorunum varmış bu yaşadıklarımda. Sonra öğrendim o yüzden her dr kulak asma fikir al farklı git tam tanı koyabilmek çok zor her dr beceremiyor ne yazık

Ben 2 ay üst üstte kimyasal yaşadım ilk kimyasalım 400 e kadar çıkıp kanama başladı ve sıfırlanınca regli gibi başlayıp bitti 2. kimyasalımda keşke böyle olsaydı ama olmadı bi türlü düşme olmadı 1500 gördüm en yüksek 20 gün kanama yaşadım ara ara bu süreçte kaç tane dr gittim sayamadım bile en son atamadı vücut ve acil kürtaja alındım şükür atlattım bu süreçi meğersem pıhtılaşma sorunum varmış bu yaşadıklarımda. Sonra öğrendim o yüzden her dr kulak asma fikir al farklı git tam tanı koyabilmek çok zor her dr beceremiyor ne yazık ki
Malesef öyle bu gun bkılack bklm
 
Ben 2 ay üst üstte kimyasal yaşadım ilk kimyasalım 400 e kadar çıkıp kanama başladı ve sıfırlanınca regli gibi başlayıp bitti 2. kimyasalımda keşke böyle olsaydı ama olmadı bi türlü düşme olmadı 1500 gördüm en yüksek 20 gün kanama yaşadım ara ara bu süreçte kaç tane dr gittim sayamadım bile en son atamadı vücut ve acil kürtaja alındım şükür atlattım bu süreçi meğersem pıhtılaşma sorunum varmış bu yaşadıklarımda. Sonra öğrendim o yüzden her dr kulak asma fikir al farklı git tam tanı koyabilmek çok zor her dr beceremiyor ne yazık ki
Sonuç 70 çıktı bu gün kürtaj yaptılar 😔
 
Sonuç 70 çıktı bu gün kürtaj yaptılar 😔
Çok geçmiş olsun canım sağlıklı değilmiş öyle düşün evet çok yıpratıcı bir durum oluyor çok iyi bilirim o yüzden umudunu kaybetme vardır bir hayır
 
Çok geçmiş olsun canım sağlıklı değilmiş öyle düşün evet çok yıpratıcı bir durum oluyor çok iyi bilirim o yüzden umudunu kaybetme vardır bir hayır
Sımdı tek ıstegım yarın değer bakıcak ıns düşmüştür yoksa iğne olacak
 
Sonucunuz ne oldu acaba? Benim de 22 ye kadar düştü tekrar yükseldi
Mrb canım bnım degerım bır haftadan sonra düştü kürtaja 70 ile gırdım sonra 4 gün sonra 79 a yukseldı 6. Günü de 47 düştü ve o günden sonra 38 ve 30 a kadar düştü ama unıversıtedekı doktrum senın dıs gebelık degıl kesınlıkle dedi
 
Mrb canım bnım degerım bır haftadan sonra düştü kürtaja 70 ile gırdım sonra 4 gün sonra 79 a yukseldı 6. Günü de 47 düştü ve o günden sonra 38 ve 30 a kadar düştü ama unıversıtedekı doktrum senın dıs gebelık degıl kesınlıkle dedi
Çok geçmiş olsun, benim de tekrar düşüşe geçti. İnşallah bir an önce sağlıkla atlatırız ❤️🙏🏻
 
Çok geçmiş olsun, benim de tekrar düşüşe geçti. İnşallah bir an önce sağlıkla atlatırız ❤️🙏🏻
Benim dün sıfırlandı baktırdıgımda ve dün regl oldum çok şükür kürtajdan sonra 22 günde hem sıfırlandı hemde regl oldum geçen ay adetım 16 nısanda daydı bu ay 13 de geldı dün
 
Benim dün sıfırlandı baktırdıgımda ve dün regl oldum çok şükür kürtajdan sonra 22 günde hem sıfırlandı hemde regl oldum geçen ay adetım 16 nısanda daydı bu ay 13 de geldı dün
Benim de 15inde sıfırlandı, bakalım şimdi tekrar adet olmayı bekliyorum. Umarım bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🫠
 
Back
X