- Katılım
- 11 Mart 2026
- Mesajlar
- 54
- Emoji Skoru
- 7
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 32
Arkadaşlar merhaba 21 mart'ta adet oldum dıye düşündüm sonra bıter bıtmez ovulosyon testı yaptım ve regl bıttıgı günden üst üste 4 gün cıft çizgi gördüm meğerse bn hamıleymısım sonra ogrendım çok sevındık 29 mart da 244 le ogrendım acılden doktor ıkı gün sonra salı günü değere bakalım dedı degerım 225 düştü doktır kımyasal yada dıs gebelık olabılır dedı takıp edelim dedı
2 nisan 107
5 nisan 39
13 nısan 35
15 nısan 37 dı devlettekı doktırum bu degerı görünce unıversıteye sevk ettı ve hemen iğne yapılması lazım dedı bn gıttım isparta unıversıte hastanesıne ve Gökhan bayhan dan muayene oldum doktır vajınal ultrasonda ve beta baktı baktı ve betanın 44.6 olduğunu çok düşük olduğunu herseyın normal oldıgunu sadece bır adet donemı bklemem gerektıgı iğneye gerek olmadıgını ve bunu vücudumun kndı kndıne atacagını soyledı bır çok hormon testı yaptı ve hepsı çok güzel çıktı hatta korunma ve devam et gebe kalmana sorun yokdedı bnde tm dedım dondum ertesi gün gectıgımız cuma devlette gıttım ve buradakı doktır nasıl iğne yapmazlar dıye atarlandı takıp ettıgımızde değer bu sefer 43.9 oldu yarın bıda test yapıcam ve ve 5 gündür bu günle kanamam vardı 3. Günü pıhtı vs geldı bu gün damla seklınde bubsekılde basına gelen varsa yardımcı olur musunuz değer düşer mı sızce unıversıte doktırum erken düşük dedı
Bıraz uzun yazdım k. Bakmayın
2 nisan 107
5 nisan 39
13 nısan 35
15 nısan 37 dı devlettekı doktırum bu degerı görünce unıversıteye sevk ettı ve hemen iğne yapılması lazım dedı bn gıttım isparta unıversıte hastanesıne ve Gökhan bayhan dan muayene oldum doktır vajınal ultrasonda ve beta baktı baktı ve betanın 44.6 olduğunu çok düşük olduğunu herseyın normal oldıgunu sadece bır adet donemı bklemem gerektıgı iğneye gerek olmadıgını ve bunu vücudumun kndı kndıne atacagını soyledı bır çok hormon testı yaptı ve hepsı çok güzel çıktı hatta korunma ve devam et gebe kalmana sorun yokdedı bnde tm dedım dondum ertesi gün gectıgımız cuma devlette gıttım ve buradakı doktır nasıl iğne yapmazlar dıye atarlandı takıp ettıgımızde değer bu sefer 43.9 oldu yarın bıda test yapıcam ve ve 5 gündür bu günle kanamam vardı 3. Günü pıhtı vs geldı bu gün damla seklınde bubsekılde basına gelen varsa yardımcı olur musunuz değer düşer mı sızce unıversıte doktırum erken düşük dedı
Bıraz uzun yazdım k. Bakmayın