• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mutfak Püf Noktaları Kizlar Bişi Sorcam

YAREN&YAREN

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Mayıs 2007
Mesajlar
49
Emoji Skoru
0
Puanlar
86
Yaş
40
Yer
Denizli
Kizlar Yaşpasta Yaparken Kekini Nasil Ikiye Ayiriyorsunuz Benimki Hep Bölünüyo Neyle Ayiriyosunuz Yani Acil Cevap Verebilirseniz.
 
BENİM BİLDİGİM NAYLON İPLİKŞLE ÇOK SÜPER AYRILIYOO ... ipi iki ucundan tut bıcak gibi kesiyor walla annem öyle yapıyoo
 
En iyi iple kesiliyor öyle dene bencede
 
uzun ekmek bıçaklarıyla bende ayırıyorum..
iple beceremem gibi düşünüyorum..
 
Hazır kekler var pasta için,hem de ikiye kendinden ayrılmış..:dance:
 
a.s.yuvarlak kek kalıpları var ayrı ayrı pişiriyorum daha kolay oluyor.
 
en kolay iple ayrılıyor.. ipi böle tam ortasına koyuosun.. bi çekiosun.. ikiye ayrılmış oluo.. ama kek kalın olmaı biras.. ince olunca iple de daılıoı :)
 
diş temizleme iplerinin iyi kestiğini duymuştum, ama ben büyük pasta bıçaklarını kullanıyorum
 
Hazır keklerle yapılan pastalar hem çok ağır oluyor hemde lezzetli olmuyor, en iyisi evde yapılan, ben naylon iplikle kesiyorum, birde kek ılıkken kesiyorum, tamamen soğuyunca ve sıcakken kesince kırılıyor....
 
Ben kekimi tepsiden ters çevirdikten sonra.Kek ılık olunca Bir güzellll bıçağı elime alıyorum kekin bütün etrafını bıçakla 1,5 cm içeriye doğru hafif etrafını tesiyorum.Sonraaaaa elime İPi alıyorummm İpi kesik açtığım yere yerleştirip.sağlı sollo kendime doğru çekerek yavaş yavaş iple kesiyorum hiç bölünmeden kesilmiş oluyor HARİKA
 
Back
X