13 nisan adetin ilk günü 16 nisan klomene başladım günde 3 hap şeklinde. Geçen ay letu kullanmıştım ama yumurtlama olmadı büyümedi yumurtalar. Yarın kontrolüm var inşallah yumurtalar büyümüştür travma oldu artık yumurta büyümemesi. Gelişmeleri buraya güncellerim. Var mı başka klomen kullanan birlikte paylaşalım sürecimizi
23 nisan adetin 11.günü kontrolden geldim. Sağ tarafta 11 ve 12 mm iki dominant yumurta görüldü daha ufakları da var dedi. Rahim duvarı biraz ince kalmış dedi 5-6 mm yazıyordu kağıtta. Pazartesi tekrar çağırdı bakalım inşallah çatlama olur

27 nisan adetin 15.günü kontrolden geldim. Yumurtlama olmuş hem de sağ tarafta iki tane heyecanlı günler başladı
30 nisan adetin 18.günü dpo 3. Ayaklarım buz gibi ama ateşim 37.1. Birde meme ucunda ağrı var
1 mayıs adetin 19.günü dpo 4. Belirtilerde hafiften azalma var sanki meme ucumdaki düne göre biraz azalmış gibi kasıklarda da pek hareket yok. Bakalım hayırlısı
5 nisan dpo 8. Her adette mutlaka kocaman çıkan adet sivilcem çıktı çenemde. Bu sivilce çıkıp adet olmadığım zaman yok maalesef. Umutluydum bu ay ama buraya kadarmış umudum

adet olurum kesin diye test yaptım negatifimi görüp oturayım diye. İlk 6-7.dakikalarda çok silik çizgi belirdi ve durdukça baya belirgin oldu. İnşallah gerçektir bakalım yarın yine yaparım
Eki Görüntüle 3730693
Yukardaki dpo 8deki test yalancı pozitifdi. Dpo 11e kadar testlerim negatif oldu burdan dönmez artık diye yapmayı bırakmıştım. Daha sonra dpo 14 yani adet günü sabah çoookk az pembe lekelenmem oldu ben gelir diye bekledim ama gelmedi sadece bir kere oldu ve kesildi. Lekelenme kesilince test yaptım veeeee POZİTİF inanamadım ilk başta. Ertesi gün tekrar yaptım ve koyulaşmıştı dünyalar benim oldu. Buda testim

inşallah sağlıcakla ilerler ve sağlıcakla kucağıma alırım
Eki Görüntüle 3733057
14 mayısta kan verdim HCG değerim 44,7 çıktı
16 mayıs ikinci kan testi 98,7 çıktı çok şükür sağlıklı artış olmuş
25 mayıs çok şükür bügün kese ve bebeği gördüm sevinçten ağladım
Eki Görüntüle 3736696
3 Haziran çok şükür kalp atışını da gördüm haftasıyla da uyumlu çıktı
