• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Klomen+ovitrelle+progestan gebe kalanlar var mı?

Radiuss

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Ocak 2019
Mesajlar
51
Emoji Skoru
6
Puanlar
86
Yaş
32
Merhaba kızlar, yıllardır takip ederim bu siteyi ama bu benim ilk yazışım 😊 bu ayki sürecimi sizlerle de paylaşmak, danışmak istiyorum.
Ben adetimin 3. Günü (4 ocak) hormon testi verdim. 4. Günü (5 ocak) doktora kontrole gittim vajinal muayene yaptı, sağda 4 tane yumurta görünüyordu. Aynı gün 2x50 mg olacak şekilde klomene başladım. Hormon testlerim de her şey gayet güzel dedi. 12 ocak sabah 8 de kontrole gittim. Doktor sağda iki tanesinin geliştiğini (14 mm ve 17mm) akşam 19.00 da ovitrelle olmam gerektiğini söyledi, vurdum. Tam 36 saat sonra yani 14 ocak sabah 07.00 ve akşamına 19.00 da ilişki söyledi, yaptık. Diğer güner keyfimize göre. Bu arada ben kendim eczaneden progestan 100 mg aldım ve 16 ocakta sabah akşam vajinal kullanmaya başladım. 21 ocak iğnenin 9. Günü test yaptım pat diye ikinci çizgi çıktı ama bunun ovitrelle etkisi olduğunu biliyordum. 22 ocak yok denecek bir çizgi. 23 ocak bugün çizgi yok. Yani iğnenin etkisi tamamen bitti. Şimdi sorum muhtemel döllenme günü 14 ocak benim ne zaman testim pozitif olabilir? Sizin de bu süreciniz olduysa hangi gün pozitif gördünüz? Ya da bu süreçten sonra aşılamaya hemen geçsek mi yoksa bir ay daha yumurta takibi yapsak mı ya da direkt tüp bebek mi kafamda çok fazla soru var 😓
 
Ben de salı günü çatlatma iğnesi oldum .Klomen kullandım .15 gün sonra test yapabileceğim söylendi bana
 
Merhaba kızlar, yıllardır takip ederim bu siteyi ama bu benim ilk yazışım 😊 bu ayki sürecimi sizlerle de paylaşmak, danışmak istiyorum.
Ben adetimin 3. Günü (4 ocak) hormon testi verdim. 4. Günü (5 ocak) doktora kontrole gittim vajinal muayene yaptı, sağda 4 tane yumurta görünüyordu. Aynı gün 2x50 mg olacak şekilde klomene başladım. Hormon testlerim de her şey gayet güzel dedi. 12 ocak sabah 8 de kontrole gittim. Doktor sağda iki tanesinin geliştiğini (14 mm ve 17mm) akşam 19.00 da ovitrelle olmam gerektiğini söyledi, vurdum. Tam 36 saat sonra yani 14 ocak sabah 07.00 ve akşamına 19.00 da ilişki söyledi, yaptık. Diğer güner keyfimize göre. Bu arada ben kendim eczaneden progestan 100 mg aldım ve 16 ocakta sabah akşam vajinal kullanmaya başladım. 21 ocak iğnenin 9. Günü test yaptım pat diye ikinci çizgi çıktı ama bunun ovitrelle etkisi olduğunu biliyordum. 22 ocak yok denecek bir çizgi. 23 ocak bugün çizgi yok. Yani iğnenin etkisi tamamen bitti. Şimdi sorum muhtemel döllenme günü 14 ocak benim ne zaman testim pozitif olabilir? Sizin de bu süreciniz olduysa hangi gün pozitif gördünüz? Ya da bu süreçten sonra aşılamaya hemen geçsek mi yoksa bir ay daha yumurta takibi yapsak mı ya da direkt tüp bebek mi kafamda çok fazla soru var 😓
İyi günler.Ben de Femara+ovitrel kullandım.Şu an 8 ci günümdeyim.11 gün olmasını bekliyorum test yapmak için.Siz kan testi verdinizmi?
 
Daha kan testi vermedim .Sağ kasığımda batmalar ağrılar oluyor bu normal mi?Bu benim ikinci çatlatma iğnesi vuruluşum ilkinde hiç böyle olmamıştım.
 
İyi günler.Ben de Femara+ovitrel kullandım.Şu an 8 ci günümdeyim.11 gün olmasını bekliyorum test yapmak için.Siz kan testi verdinizmi?
Merhaba femara kullanırken herhangi bi yan etki hissetiniz mi acaba benim de bugün başlamam lazım korkuyorum :(
 
İyi günler.Ben de Femara+ovitrel kullandım.Şu an 8 ci günümdeyim.11 gün olmasını bekliyorum test yapmak için.Siz kan testi verdinizmi?
Merhaba, doktorum bana 28 ocak da kan ver dedi ama bence öncesinde de çıkardı idrar testinde diye düşünüyorum. İdrar testlerim arada silik ikinci çizgi çıkıyordu ama bugün tertemiz tek çizgi. İğne kalıntılarıydı muhtemelen. Yani bu ay bizim için olumsuz. Önümüzdeki ay aşılamaya geçeceğiz ama hiç aşılamadan yana umudum yok 🙂
 
Daha kan testi vermedim .Sağ kasığımda batmalar ağrılar oluyor bu normal mi?Bu benim ikinci çatlatma iğnesi vuruluşum ilkinde hiç böyle olmamıştım.
Benim klomen kullanırken rahmimde doluluk hissi hafif ağrı olmuştu. Ovitrelle den sonra batmalar sızılar anlık girip çıkan sancılar baya bir şeyler oldu. Ben de ümitlendim tutunuyor mu acaba diye 🥺 ama ovitrelle hcg hormonu olduğundan hamilelik belirtileri veriyor maalesef 😓
 
Merhaba, doktorum bana 28 ocak da kan ver dedi ama bence öncesinde de çıkardı idrar testinde diye düşünüyorum. İdrar testlerim arada silik ikinci çizgi çıkıyordu ama bugün tertemiz tek çizgi. İğne kalıntılarıydı muhtemelen. Yani bu ay bizim için olumsuz. Önümüzdeki ay aşılamaya geçeceğiz ama hiç aşılamadan yana umudum yok 🙂
İnşallah aşılamaya gerek kalmaz ,kendiliyinden olur
 
Benim klomen kullanırken rahmimde doluluk hissi hafif ağrı olmuştu. Ovitrelle den sonra batmalar sızılar anlık girip çıkan sancılar baya bir şeyler oldu. Ben de ümitlendim tutunuyor mu acaba diye 🥺 ama ovitrelle hcg hormonu olduğundan hamilelik belirtileri veriyor maalesef 😓
Yaaa onun etkisi de olabilir yani🥹Siz de bu ay mı olmuştunuz iğneyi
 
merhaba 22 ocak sabah 9 da ovitrelle iğne vuruldum iğneden sonra 24-36 saat dedi doktorum biz 24 36 ve 48 değerlendirdik bilgisi olan bu şekilde hamile kalan var mı?
 
merhaba 22 ocak sabah 9 da ovitrelle iğne vuruldum iğneden sonra 24-36 saat dedi doktorum biz 24 36 ve 48 değerlendirdik bilgisi olan bu şekilde hamile kalan var mı?
Bizim doktor da 36 48 dedi biz de o şekilde denedik zaten asıl önemli olan 36 ymış 😊
 
Merhaba kızlar, yıllardır takip ederim bu siteyi ama bu benim ilk yazışım 😊 bu ayki sürecimi sizlerle de paylaşmak, danışmak istiyorum.
Ben adetimin 3. Günü (4 ocak) hormon testi verdim. 4. Günü (5 ocak) doktora kontrole gittim vajinal muayene yaptı, sağda 4 tane yumurta görünüyordu. Aynı gün 2x50 mg olacak şekilde klomene başladım. Hormon testlerim de her şey gayet güzel dedi. 12 ocak sabah 8 de kontrole gittim. Doktor sağda iki tanesinin geliştiğini (14 mm ve 17mm) akşam 19.00 da ovitrelle olmam gerektiğini söyledi, vurdum. Tam 36 saat sonra yani 14 ocak sabah 07.00 ve akşamına 19.00 da ilişki söyledi, yaptık. Diğer güner keyfimize göre. Bu arada ben kendim eczaneden progestan 100 mg aldım ve 16 ocakta sabah akşam vajinal kullanmaya başladım. 21 ocak iğnenin 9. Günü test yaptım pat diye ikinci çizgi çıktı ama bunun ovitrelle etkisi olduğunu biliyordum. 22 ocak yok denecek bir çizgi. 23 ocak bugün çizgi yok. Yani iğnenin etkisi tamamen bitti. Şimdi sorum muhtemel döllenme günü 14 ocak benim ne zaman testim pozitif olabilir? Sizin de bu süreciniz olduysa hangi gün pozitif gördünüz? Ya da bu süreçten sonra aşılamaya hemen geçsek mi yoksa bir ay daha yumurta takibi yapsak mı ya da direkt tüp bebek mi kafamda çok fazla soru var 😓
Sunucunu çok merak ettim bende 23 ocakta Klomen kullanıp iğne oldum beklemedeyim herhangi sorunumuz yok arada belim kasıklarım ağrıyor ve modum düşüyor kendi kendime sürekli acaba diyorum sizde durum ne
 
Back
X