- Katılım
- 2 Ocak 2019
- Mesajlar
- 51
- Emoji Skoru
- 6
- Puanlar
- 86
- Yaş
- 32
Merhaba kızlar, yıllardır takip ederim bu siteyi ama bu benim ilk yazışım
bu ayki sürecimi sizlerle de paylaşmak, danışmak istiyorum.
Ben adetimin 3. Günü (4 ocak) hormon testi verdim. 4. Günü (5 ocak) doktora kontrole gittim vajinal muayene yaptı, sağda 4 tane yumurta görünüyordu. Aynı gün 2x50 mg olacak şekilde klomene başladım. Hormon testlerim de her şey gayet güzel dedi. 12 ocak sabah 8 de kontrole gittim. Doktor sağda iki tanesinin geliştiğini (14 mm ve 17mm) akşam 19.00 da ovitrelle olmam gerektiğini söyledi, vurdum. Tam 36 saat sonra yani 14 ocak sabah 07.00 ve akşamına 19.00 da ilişki söyledi, yaptık. Diğer güner keyfimize göre. Bu arada ben kendim eczaneden progestan 100 mg aldım ve 16 ocakta sabah akşam vajinal kullanmaya başladım. 21 ocak iğnenin 9. Günü test yaptım pat diye ikinci çizgi çıktı ama bunun ovitrelle etkisi olduğunu biliyordum. 22 ocak yok denecek bir çizgi. 23 ocak bugün çizgi yok. Yani iğnenin etkisi tamamen bitti. Şimdi sorum muhtemel döllenme günü 14 ocak benim ne zaman testim pozitif olabilir? Sizin de bu süreciniz olduysa hangi gün pozitif gördünüz? Ya da bu süreçten sonra aşılamaya hemen geçsek mi yoksa bir ay daha yumurta takibi yapsak mı ya da direkt tüp bebek mi kafamda çok fazla soru var
Ben adetimin 3. Günü (4 ocak) hormon testi verdim. 4. Günü (5 ocak) doktora kontrole gittim vajinal muayene yaptı, sağda 4 tane yumurta görünüyordu. Aynı gün 2x50 mg olacak şekilde klomene başladım. Hormon testlerim de her şey gayet güzel dedi. 12 ocak sabah 8 de kontrole gittim. Doktor sağda iki tanesinin geliştiğini (14 mm ve 17mm) akşam 19.00 da ovitrelle olmam gerektiğini söyledi, vurdum. Tam 36 saat sonra yani 14 ocak sabah 07.00 ve akşamına 19.00 da ilişki söyledi, yaptık. Diğer güner keyfimize göre. Bu arada ben kendim eczaneden progestan 100 mg aldım ve 16 ocakta sabah akşam vajinal kullanmaya başladım. 21 ocak iğnenin 9. Günü test yaptım pat diye ikinci çizgi çıktı ama bunun ovitrelle etkisi olduğunu biliyordum. 22 ocak yok denecek bir çizgi. 23 ocak bugün çizgi yok. Yani iğnenin etkisi tamamen bitti. Şimdi sorum muhtemel döllenme günü 14 ocak benim ne zaman testim pozitif olabilir? Sizin de bu süreciniz olduysa hangi gün pozitif gördünüz? Ya da bu süreçten sonra aşılamaya hemen geçsek mi yoksa bir ay daha yumurta takibi yapsak mı ya da direkt tüp bebek mi kafamda çok fazla soru var