Kocim

Insanlarin yek derdi televizyon olsa keske eşim maçtan baska bisey izlemez hergun ayni eve gelir mac açar bende izlerim onunla napiyim kayinbabam bile sikayet eder onun mac izlemesine ama yapacak bisey yok laf desem aksma kadar çalışıyorum birakta biraz ben televizyon izleyim der
 
Boyle bir kavga icin hayatinizda her sey fazla yolunda olmali ki bu kadar basit sebeplerden kavga edin. ya da tam tersi; her sey o kadar raydan cikmali ki, niye nefes aldin diye bile kavga eder hale gelmelisiniz. uc noktanizi bulun, cozumden once soruna odaklanin:)
 
Kimsenin hayati super yolunda değil ben anlatsam sorunlarimi oo dersiniz ama anlatip skintiya girmek istemiyorum uzulmek istemiyorum sorunlarim var cok hemde buyuk ama napiyim cozmeye kalktim iyice batti.bende koyverdim takmiyorum kafama.arada aklima geliyo agliyorum sonra geciyo surekli kafaya takinca da bisey olmuyo napiyim
 
Haklısın insan anlatmaya kalksa kafayı yer vallaha dert çok çözüm yok maalesef çözmeye çalıştıkça batiyoruz
 
Haklısın insan anlatmaya kalksa kafayı yer vallaha dert çok çözüm yok maalesef çözmeye çalıştıkça batiyoruz
Aynen bazen de herseyi guzel pozitif dusunuyorum diye kendimi acaba deli miyim psikolojim mi bozuk diyorum ama napiyim.hayat yaa 5 dakika sonramiz belli degil
 
Evet aynen öyle 1 saniyemizin bile garantisi yok ki çok zor hayat hele ki evlendikten sonra daha da zorlaşıyor bebeğiniz var mi
 
7 yıldır kumandayı elime almıyorum desem yeridir çok özendim şimdi bak
 
Neden almıyorsun ki gündüzleri esin ise gidince eline al sen de yapacak bisey yok çalışıyorlar ve işten yorgun geliyorlar kumandani isteyince kavga ediyorlar gerek yok ya
 
`