@Haziran annesi123 @sevimli baby hanımlar son 4 sayfadır birbirinizle yazışıyorsunuz, forumda özel mesaj imkanı var oradan yazışmanız daha uygun olmaz mı? Hem de tüm forum her türlü bilginizi öğrenmemiş olur...
@Haziran annesi123 @sevimli baby hanımlar son 4 sayfadır birbirinizle yazışıyorsunuz, forumda özel mesaj imkanı var oradan yazışmanız daha uygun olmaz mı? Hem de tüm forum her türlü bilginizi öğrenmemiş olur...