sonanda Nirvana Kayıtlı Üye Katılım 29 Nisan 2013 Mesajlar 16.155 Emoji Skoru 30.994 Puanlar 798 30 Ekim 2018 Konu Sahibi Konu Sahibi DevranDoner #21 Whatsapo gribundan yazmak dogru olmaz. Yonetici ile gorusmelisiniz.
gixxer_600 Popüler Üye Kayıtlı Üye Katılım 14 Haziran 2018 Mesajlar 3.773 Emoji Skoru 7.558 Puanlar 108 31 Ekim 2018 Konu Sahibi Konu Sahibi DevranDoner #22 En güzeli yöneticiyle konuşmak.sonuçta yüz yüze bakıyorsunuz bir şekilde.