• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Korunmayı bırakınca regl düzensizliği ?

pinkypinky54

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Ocak 2026
Mesajlar
58
Emoji Skoru
26
Puanlar
3
Yaş
35
Reglim aşırı düzenlidir son 7 8 aylık dongum hatta 28 gun-30gun-28-30... seklindeydi
Ne zaman ki çocuk denemelerine başladık dongum bozuldu .2 aydır korunmayı bıraktık ilk ay 7 gün geciktim hamileyim sandım 2. Ay 3 gün erken oldu.dongum bi anda ilk ay 37
İkinci ay 25 oldu 😃
E hal böyle olunca düzenli reglime güvenip yumurtalamami tahmin ediyordum meğerse boşa çalışıyormusuz 😃
Bu neden olur spesifik olarak bilgisi yorumu olanları merak ediyorum
 
Eğer hormonal bir korunma yöntemi kullanıyorduysanız onu bırakınca adet düzensizliği başlamış olabilir. Ben cerazette kullanıyordum 1 yıl önce bıraktım daha yeni düzene biniyor adetim. Hormonal yöntemlerin böyle illet bir yan etkisi de var yani maalesef. Bir şey kullanmıyorduysanız o zaman belki stres yapmışsınızdır onun etkisi olmuştur
 
Eğer hormonal bir korunma yöntemi kullanıyorduysanız onu bırakınca adet düzensizliği başlamış olabilir. Ben cerazette kullanıyordum 1 yıl önce bıraktım daha yeni düzene biniyor adetim. Hormonal yöntemlerin böyle illet bir yan etkisi de var yani maalesef. Bir şey kullanmıyorduysanız o zaman belki stres yapmışsınızdır onun etkisi olmuştur
TSK ederim yanıtınız için 🥰Sadece prezervatif korunma yöntemiydi ya. Aslında çok streste yapmadım daha stresli zamanlarım olmuştu yani tam bırakmaya denk gelisi bana tuhaf gelen
 
TSK ederim yanıtınız için 🥰Sadece prezervatif korunma yöntemiydi ya. Aslında çok streste yapmadım daha stresli zamanlarım olmuştu yani tam bırakmaya denk gelisi bana tuhaf gelen
Büyük ihtimal tesadüf o zaman ya. Ovulasyon testleri yapıp o günleri değerlendirin onun dışında çok kafa yormayın bence
 
Back
X