• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kovuldugum icin cok utaniyorum

miagoth

thus the heart will break and yet brokenly live on
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Haziran 2022
Mesajlar
497
Emoji Skoru
1.565
Puanlar
63
Yaş
24
23 yasindayim mezuniyetimden sonraki ilk isimden 2 haftalik deneme suresinden sonra performans dusuklugu ve isteksiz gorunme gibi nedenlerle cikartildim. Kim hakli, kim haksiz kismina deginmek istemiyorum en azindan kendi hatalarimin farkindayim ve topu sadece karsiya atmiyorum.

Calismayi istiyorum (seviyor muyum bilmiyorum ama calismak istiyorum), kendi parami kazanmak, belli statu sahibi olmak istiyorum ama is calismaya geldiginde sanirim motivasyonumu yansitamiyorum. Istekiler cok cansiz gorundugumu soyluyorlardi daha ilk haftadan muhabbetim olan aslinda sevdigim kisiler bile sen burada cok mutsuzsun sanki diyorlardi aslinda gayet mutluydum calistigim icin ama aynada kendimle goz goze geldigimde ne demek istediklerini anladim ben gulumsemeye calisiyordum insanlara ama gozlerim o kadar bos ve yorgun bakiyordu ki gulumseme yuzumde siritiyordu.
Belki biraz daha canli ve istekli gorunsem performans dusuklugum tolere edilebilirdi

Acaba burayla mi uyumlanamadim diye dusundum ama mezuniyetimden once de farkli sektorlerde calistim oralarda da kovulmasam bile aldigim geri bildirim hep durgun olmam, isteksiz gorunmemdi.

Gercekten cok cabaliyorum enerjik gorunmek icin insan ustu bi caba harciyorum ama bi turlu olmuyor cok uzgunum cok utaniyorum. Kendimi sicakkanli saniyordum ama ailem bile benim soguk birisi oldugumu cok duvarlarim oldugunu ve insanlari ittigimi soylediler. Oysa ki cok uysal biriyim asla tartismaya girmem, catismam. Neden boyleyim? Cok utaniyorum temel iletisim becerisini bile yonetemiyorum sanirim lutfen bana biraz tavsiyede bulunur musunuz
 
Moduna göre iş bulmalısın. İnsanlar iş yerinde cansız= tembel görünen çalışan istemez. Hangi işe girersen gir göze batarsın.
Aslinda tembel degilim daha hizli ogrenmek icin evde bile calisiyodum iste ogrendiklerimi ama is yerinde nedense cok pasif kaliyorum 😔 neden boyle cansiz gorundugumu anlamaya calisiyorum
 
23 yasindayim mezuniyetimden sonraki ilk isimden 2 haftalik deneme suresinden sonra performans dusuklugu ve isteksiz gorunme gibi nedenlerle cikartildim. Kim hakli, kim haksiz kismina deginmek istemiyorum en azindan kendi hatalarimin farkindayim ve topu sadece karsiya atmiyorum.

Calismayi istiyorum (seviyor muyum bilmiyorum ama calismak istiyorum), kendi parami kazanmak, belli statu sahibi olmak istiyorum ama is calismaya geldiginde sanirim motivasyonumu yansitamiyorum. Istekiler cok cansiz gorundugumu soyluyorlardi daha ilk haftadan muhabbetim olan aslinda sevdigim kisiler bile sen burada cok mutsuzsun sanki diyorlardi aslinda gayet mutluydum calistigim icin ama aynada kendimle goz goze geldigimde ne demek istediklerini anladim ben gulumsemeye calisiyordum insanlara ama gozlerim o kadar bos ve yorgun bakiyordu ki gulumseme yuzumde siritiyordu.
Belki biraz daha canli ve istekli gorunsem performans dusuklugum tolere edilebilirdi

Acaba burayla mi uyumlanamadim diye dusundum ama mezuniyetimden once de farkli sektorlerde calistim oralarda da kovulmasam bile aldigim geri bildirim hep durgun olmam, isteksiz gorunmemdi.

Gercekten cok cabaliyorum enerjik gorunmek icin insan ustu bi caba harciyorum ama bi turlu olmuyor cok uzgunum cok utaniyorum. Kendimi sicakkanli saniyordum ama ailem bile benim soguk birisi oldugumu cok duvarlarim oldugunu ve insanlari ittigimi soylediler. Oysa ki cok uysal biriyim asla tartismaya girmem, catismam. Neden boyleyim? Cok utaniyorum temel iletisim becerisini bile yonetemiyorum sanirim lutfen bana biraz tavsiyede bulunur musunuz
Ben de kovulmuştum sorun yok kariyerin başında bir kere kovulmak pek etki etmiyor kendine uygun olacağını düşündüğün bir dept ile tekrar başlamalısın
 
Herkes her işe uygun değldir. Daha bunlar yeni tecrübeler. Performans eksikliğinden pek kolay çıkarmazlar aslında. Arka planda başka işler dönmüş olabilir. Yani birileri sizi şikayet etmiş, tehdit olarak görmüş ya da yerinize eş dost vs. bir tanıdık da bulunmuş olabilir. Utanılacak bir durum yok çünkü yüz kızartıcı bir suçtan atılmamışsınız.
 
Herkes her işe uygun değldir. Daha bunlar yeni tecrübeler. Performans eksikliğinden pek kolay çıkarmazlar aslında. Arka planda başka işler dönmüş olabilir. Yani birileri sizi şikayet etmiş, tehdit olarak görmüş ya da yerinize eş dost vs. bir tanıdık da bulunmuş olabilir. Utanılacak bir durum yok çünkü yüz kızartıcı bir suçtan atılmamışsınız.
hastanede tercuman olarak calisiyodum ve soz konusu asla insanlarin cani degil gelecek olan paraydi belki de bu ortama uyum saglayamadim bilmiyorum 😔 tesekkur ederim yorumunuz icin insallah yasadigim son kotu tecrube olur
 
Ben de kovulmuştum sorun yok kariyerin başında bir kere kovulmak pek etki etmiyor kendine uygun olacağını düşündüğün bir dept ile tekrar başlamalısın
Tesekkur ederim 🩷 umarim ilk ve son kovulmamdir cok kotu bi psikolojiymis
 
kan değerlerinize baktırdınız mı? öyle görünüyorsunuz ama gerçekten de yorgun ve halsiz misiniz peki?
 
Benim kardeşim de ilk iş yerinden kovulmuştu
Sakin uysal bir çocuktu
Deneme süresinde kendinden üsttekilerin de mobingine maruz kaldı
Göz bozukluğu olduğu için bu kör işini iyi yapamıyor diyen bile olmuş
Hatta çalışma arkadaşı seni çıkaracaklar demiş
Sonra da işte performans düşüklüğü gibi bir sebeple çıkardılar


Neyse çok uzattım şimdi çok güzel bir iş buldu
İş arkadaşları güzel, eve yakın ,severek gidiyor
Her şerde vardır bir hayır üzülmeyin
İnşallah daha güzelini bulacaksınız
 
Bazı insanlar yapısı gereği soğuktur, mimiksizdir. Ben de insan kaynakları uzmanı olmama rağmen çok ciddi bir görüntüm vardır bundan kurtulamıyorum ki yapı itibariyle böyleyim. Sonradan ortama alıştığınız zaman bunun böyle olmadığını herkes anlayacaktır, ki 2 hafta çok kısa bir süre. Sizi işten çıkarmak için bahane uydurmuş da olabilirler. İlk iş deneyimine çok takılmayın neticede tecrübesizsiniz. İş hayatında pişerek bu halden uzaklaşacağınıza emin olabilirsiniz.
 
Kimse kimseyi enerjisi yok diye işten çıkarmaz. İşi öğrenmek istemeyen, merak etmeyen, anlatılanın üstünü merak edip sormayan isteksiz gözüken insan değerlendirilir. Hem ilgisiz, hem öğrenme hevesi yok hem de hata üstüne hata yapan insana da maalesef kimse yatırım yapmaz. İş öğretmek de ayrı bir efor ve iş akışını aksatan bir şeydir. İnsanlar size vaktini yatırım yapıyor. Bu nedenle enerjiden ziyade azimli olmanızı tavsiye ederim.

Tabi şöyle durumlarda var, şeytani iş arkadaşları maalesef yeni gelene kanı ısınmaz üste feedbackleri sürekli negatif verir pozitif yanlardan bahsetmez fakat burada da kilit yokta üst yönetici için kendi gördüğüdür. Siz iş arkadaşınızın ekmeğine yağ sürerseniz çıkarılırsınız. Aksine kendinizi öğrenme gayretiyle insanlarla iletişimde tutarsanız da hiçbir şey olmaz. Sen ön yargılısın derler o insana.
 
kan değerlerinize baktırdınız mı? öyle görünüyorsunuz ama gerçekten de yorgun ve halsiz misiniz peki?
Losemi gecmisim var bu yuzden kan degerlerim zaten hep cok dusuk ama bunu disari yansitmamak icin cok caba gosteriyorum gercekten
 
Kimse kimseyi enerjisi yok diye işten çıkarmaz. İşi öğrenmek istemeyen, merak etmeyen, anlatılanın üstünü merak edip sormayan isteksiz gözüken insan değerlendirilir. Hem ilgisiz, hem öğrenme hevesi yok hem de hata üstüne hata yapan insana da maalesef kimse yatırım yapmaz. İş öğretmek de ayrı bir efor ve iş akışını aksatan bir şeydir. İnsanlar size vaktini yatırım yapıyor. Bu nedenle enerjiden ziyade azimli olmanızı tavsiye ederim.

Tabi şöyle durumlarda var, şeytani iş arkadaşları maalesef yeni gelene kanı ısınmaz üste feedbackleri sürekli negatif verir pozitif yanlardan bahsetmez fakat burada da kilit yokta üst yönetici için kendi gördüğüdür. Siz iş arkadaşınızın ekmeğine yağ sürerseniz çıkarılırsınız. Aksine kendinizi öğrenme gayretiyle insanlarla iletişimde tutarsanız da hiçbir şey olmaz. Sen ön yargılısın derler o insana.
Kesinlikle haklisiniz ama gercekten asla isteksiz degildim sadece bunu yansitamiyordum yoksa cok istiyordum calismayi ve kendimi gelistirmeyi ama o enerjiyi karsi tarafa veremedim ne yazik ki. Kimseyi gunah kecisi yapmak istemem her yerde oldugu gibi orada da sikintili insanlar vardi tabii ki ama bi yerde bunun onunu alamayan da bendim tesekkur ederim yorumunuz icin
 
Bazı insanlar yapısı gereği soğuktur, mimiksizdir. Ben de insan kaynakları uzmanı olmama rağmen çok ciddi bir görüntüm vardır bundan kurtulamıyorum ki yapı itibariyle böyleyim. Sonradan ortama alıştığınız zaman bunun böyle olmadığını herkes anlayacaktır, ki 2 hafta çok kısa bir süre. Sizi işten çıkarmak için bahane uydurmuş da olabilirler. İlk iş deneyimine çok takılmayın neticede tecrübesizsiniz. İş hayatında pişerek bu halden uzaklaşacağınıza emin olabilirsiniz.
Cok tesekkur ederim bundan sonra daha ozverili olmaya calisicam eger tekrar is bulabilirsem
 
D vitamini eksikligi ya da yorgunluk olabilir mi acaba konu sahibesi?

Onun disinda ise yeni baslamis birini bu sebeple cikarmazdim, herkes oyle super enerjik/sevgi kelebegi olacak diye bir sey yok ki

Yukari da dedim losemi gecmisim var kan degerlerim cok dusuk ama bunu cevreme hissettirmemek icin cok cabaliyorum zaten bedenen yorulacagim hicbir is yapmiyorum belki de sadece o durgun enerjimi begenmediler 🤡
 
23 yasindayim mezuniyetimden sonraki ilk isimden 2 haftalik deneme suresinden sonra performans dusuklugu ve isteksiz gorunme gibi nedenlerle cikartildim. Kim hakli, kim haksiz kismina deginmek istemiyorum en azindan kendi hatalarimin farkindayim ve topu sadece karsiya atmiyorum.

Calismayi istiyorum (seviyor muyum bilmiyorum ama calismak istiyorum), kendi parami kazanmak, belli statu sahibi olmak istiyorum ama is calismaya geldiginde sanirim motivasyonumu yansitamiyorum. Istekiler cok cansiz gorundugumu soyluyorlardi daha ilk haftadan muhabbetim olan aslinda sevdigim kisiler bile sen burada cok mutsuzsun sanki diyorlardi aslinda gayet mutluydum calistigim icin ama aynada kendimle goz goze geldigimde ne demek istediklerini anladim ben gulumsemeye calisiyordum insanlara ama gozlerim o kadar bos ve yorgun bakiyordu ki gulumseme yuzumde siritiyordu.
Belki biraz daha canli ve istekli gorunsem performans dusuklugum tolere edilebilirdi

Acaba burayla mi uyumlanamadim diye dusundum ama mezuniyetimden once de farkli sektorlerde calistim oralarda da kovulmasam bile aldigim geri bildirim hep durgun olmam, isteksiz gorunmemdi.

Gercekten cok cabaliyorum enerjik gorunmek icin insan ustu bi caba harciyorum ama bi turlu olmuyor cok uzgunum cok utaniyorum. Kendimi sicakkanli saniyordum ama ailem bile benim soguk birisi oldugumu cok duvarlarim oldugunu ve insanlari ittigimi soylediler. Oysa ki cok uysal biriyim asla tartismaya girmem, catismam. Neden boyleyim? Cok utaniyorum temel iletisim becerisini bile yonetemiyorum sanirim lutfen bana biraz tavsiyede bulunur musunuz
İçinizden öyle geliyor, bence değişim zor.
 
D vitamini eksikligi ya da yorgunluk olabilir mi acaba konu sahibesi?

Onun disinda ise yeni baslamis birini bu sebeple cikarmazdim, herkes oyle super enerjik/sevgi kelebegi olacak diye bir sey yok ki :KK51:
Ben enerjik/sevgi kelebeği insan olmama rağmen 11 gün çalıştırılıp cikartildim. Benden sonra da benim yerime işe aile dostlarını almışlar. Sen mükemmel olsan da bahane buluyorlar maalesef.
 
Benim ilk iş deneyimim de çok kötüydü. Mobbing gördüm. Ama sonra LinkedIn üzerinden üç farklı yerden iş teklifi aldım. Asla pes etme canim. Allah bir kapıyı kapatırsa diğerini açar. Şuan iyi bir okulda yüksek lisans yapıyorum. Kendini geliştirmeye devam et.
 
Back
X