• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mutfak Püf Noktaları Krep nasıl yapılır

KatnissEverden

Alaycı Kuş
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Haziran 2008
Mesajlar
3.523
Emoji Skoru
1.118
Puanlar
698
Yaş
41
Yer
Kocaeli
hanımlar..krep yapmak istiyorum ama daha önce hiç denemedim...rica etsem bildiğiniz ayrıntılı ölçülü bi tarifi yazabilirmisiniz....:1hug:a.s.
 
CANIM ÖLÇÜSÜ YOK BEN GÖZ KARARI YAPARIM
2 yumurta 1 bardak'tan fazlada süt koyabilirsin tuz un göz kararı kıvamı nasıl desem bildiğimiz pudink kıvamında olsun benim yaptığım bu tarif azlığı ve çokluğunu sen ayarlarsın afiyet olsun:1rolleyes:
 
malzemeler: 2 bardak süt ,1 bardak un, 2 yumurta ve bir cay kasıgı tuz....yapılışı:.bunları güzelce karıstırıyosun cırpıyosun biraz cıvık bi hamur oluyo kek kıvamı gibi ölcüyü kendine görede cogaltabilirsin ayrıca krep hamurunu 15 dakika kadar bekletmek malzemelerin özlesmesini saglarmıs..sonra teflon tavayı ısıtıyosun ısıtmadan önce az bi yagla tavayı yaglıyosun..teflon tavanın iyi ısınması gerek asıl püf nokta burda tava ısındıktan sonra kepce yardımıyla tavaya döküyosun ve bunu tavaya yayıyorsun krepin özelligi ince olmasıdır sonra zaten pisiriyosun döndürerek ondan sonra afiyetle yiyebilirsin arasına kasar peynir koyarak..afiyet olsun yardımcı olabilmisimdir umarım..
 
krep için 1 su bardağı süte 1 yumurta ölçüsünden 3 krep çıkıyor. kaç krep yapacaksan ona göre malzemeleri ayarlarsın. 2 bardak süt + 2 yumurta = 6 krep ....
 
4-5 krep denemelerim oldu ama ben beğenmedim,
Tavayı ilk yağladığımda koyduğumda çok güzel oluyor ama diğerlerinin rengi berbat oluyor. ve o kadar ahım şahım bir yiyecek olarak görmüyorum. Ya ben beceremdim yada ben krep i sevmiyorum.
Geçen tv de izledim adam her hamuru döküşünde peçeteyle yağlıyordu tavayı.
 
1 yumurta
1 su bardağı süt
2-3 tutam tuz
cıvık kek hamuru olacak kadar un yerimseniben

arasınada beyaz peynir tarzı şeyler çok yakışıyor...
 
krep için 1 su bardağı süte 1 yumurta ölçüsünden 3 krep çıkıyor. kaç krep yapacaksan ona göre malzemeleri ayarlarsın. 2 bardak süt + 2 yumurta = 6 krep ....
bu malzemeyle denedim..gerçektende çok lezzetli oldu..teşekkür ederim arkadaşlar.a.s.
 
4-5 krep denemelerim oldu ama ben beğenmedim,
Tavayı ilk yağladığımda koyduğumda çok güzel oluyor ama diğerlerinin rengi berbat oluyor. ve o kadar ahım şahım bir yiyecek olarak görmüyorum. Ya ben beceremdim yada ben krep i sevmiyorum.
Geçen tv de izledim adam her hamuru döküşünde peçeteyle yağlıyordu tavayı.
ben yaptığımdada çok yapışıyodu..her defasında tavayı yalarsanız çok kolay dönüyo...sengözlerimebaksanab
 
krepın olcusunu hıc bılmem goz kararı yaparım cok olduysa su ekler cıvıltırım cıvıksa un ekler koyulturum :)
 
Back
X