Merhaba.
Çok uzun zamandır olmak istediğim ve sonrasında ameliyat masasından kalkmayı düşündüğüm ancak olduğum ameliyat… Labioplasti ve Hudoplasti ameliyatı oldum.
Erzurum şehir hastanesinde oldum. Doktorum ise Taner Çamdı. Ücretsiz bir şekilde risk alarak oldum diyebilirim.
Ameliyatım yaklaşık 30 dakika sürdü ve genel anestezi aldım.
Uyandığımda sonda takılmıştı ve o ilk kendime gelişte gerçekten çok ağrım oldu yarım saat ağladım sanırım odama alınana kadar.
Sonrasında ağrı kesici serumla kendime geldim.
yaklaşık 11 saat sonra sonda çıkarıldı bu süreçte herhangi bir ağrı sızım olmadı. Bir süre sonra ilk tuvaletim geldi.
Tüm gerçekliğiyle söyleyebilirim ki idrar asidik bir şey olduğu için inanılmaz bir yanma çektim ve doğuruyorum sandım.
ama sonra ki hiçbir tuvaletimde bunu yaşamadım.
Bir gece kaldım ertesi gün taburcu edildim.
Yaklaşık 3 gün boyunca sadece çorba su ve kayısılı meyve suyu tükettim çünkü büyük abdestim gelsin istemiyordum. Dikişleri zorlamaktan korkuyordum. Yine evde ağrı sızım olmadı diyebilirim. Ki buz uygulaması yaptım sürekli.
4. Gün ve büyük gün regl oldum… maalesef…
O güne kadar iç çamaşırı dahi giymedim çünkü sızlatıyordu.
Ama mecburen ped kullanmak durumundaydım ve inanılmaz zorlu geçiyor şu an. Klitoriste ki dikişlere değince cidden sızılı oluyor bu yüzden hareket etmemeye çalışıyorum.
Bugün ise tam 1 hafta oldu. Ödemim 2 saate bir 15 dakika buz uygulamama rağmen fazla. Top top baloncuk gibi bezeler var.
Enfeksiyon kapmadım ne zaman iner bilmiyorum.
Hijyene gelince de eve çıktıgım andan itibaren yarım litrelik suya 7-8 damla kadar batikon damlattım ve o benim taharet suyum oldu. Tabi elimle halletmedim tuvalet peçetesi batırıp tek kullanımlık siliyordum tampon hareketlerle.
Sonrasında yeni peçeteyle kuruluyordum. Bölgenin kesinlikle ıslak nemli kalmaması gerek.
Antibiyotik hap kullanıyorum.
Bir de vajinal duş denen bir sprey var onu verdi günde iki kere onu sıkıp ılık suyla temizleyip kuruluyorum. Reglim bitmek üzere kanamam azaldı yine aynı şekilde devam ediyorum. Pedi de dolmasını beklemeden saat başı değişiyorum.
Şu ana kadar ağrım oldu diyemem ilk uyandığım ve tuvalet anını saymazsak. Ama sızı ped yüzünden ciddi anlamda oldu.
Yarın kontrole gideceğim yine güncellemelerimi yaparım. Sorularınız varsa da yazabilirsiniz.
Sağlıcakla kalınnn
Çok uzun zamandır olmak istediğim ve sonrasında ameliyat masasından kalkmayı düşündüğüm ancak olduğum ameliyat… Labioplasti ve Hudoplasti ameliyatı oldum.
Erzurum şehir hastanesinde oldum. Doktorum ise Taner Çamdı. Ücretsiz bir şekilde risk alarak oldum diyebilirim.
Ameliyatım yaklaşık 30 dakika sürdü ve genel anestezi aldım.
Uyandığımda sonda takılmıştı ve o ilk kendime gelişte gerçekten çok ağrım oldu yarım saat ağladım sanırım odama alınana kadar.
Sonrasında ağrı kesici serumla kendime geldim.
yaklaşık 11 saat sonra sonda çıkarıldı bu süreçte herhangi bir ağrı sızım olmadı. Bir süre sonra ilk tuvaletim geldi.
Tüm gerçekliğiyle söyleyebilirim ki idrar asidik bir şey olduğu için inanılmaz bir yanma çektim ve doğuruyorum sandım.
ama sonra ki hiçbir tuvaletimde bunu yaşamadım.
Bir gece kaldım ertesi gün taburcu edildim.
Yaklaşık 3 gün boyunca sadece çorba su ve kayısılı meyve suyu tükettim çünkü büyük abdestim gelsin istemiyordum. Dikişleri zorlamaktan korkuyordum. Yine evde ağrı sızım olmadı diyebilirim. Ki buz uygulaması yaptım sürekli.
4. Gün ve büyük gün regl oldum… maalesef…
O güne kadar iç çamaşırı dahi giymedim çünkü sızlatıyordu.
Ama mecburen ped kullanmak durumundaydım ve inanılmaz zorlu geçiyor şu an. Klitoriste ki dikişlere değince cidden sızılı oluyor bu yüzden hareket etmemeye çalışıyorum.
Bugün ise tam 1 hafta oldu. Ödemim 2 saate bir 15 dakika buz uygulamama rağmen fazla. Top top baloncuk gibi bezeler var.
Enfeksiyon kapmadım ne zaman iner bilmiyorum.
Hijyene gelince de eve çıktıgım andan itibaren yarım litrelik suya 7-8 damla kadar batikon damlattım ve o benim taharet suyum oldu. Tabi elimle halletmedim tuvalet peçetesi batırıp tek kullanımlık siliyordum tampon hareketlerle.
Sonrasında yeni peçeteyle kuruluyordum. Bölgenin kesinlikle ıslak nemli kalmaması gerek.
Antibiyotik hap kullanıyorum.
Bir de vajinal duş denen bir sprey var onu verdi günde iki kere onu sıkıp ılık suyla temizleyip kuruluyorum. Reglim bitmek üzere kanamam azaldı yine aynı şekilde devam ediyorum. Pedi de dolmasını beklemeden saat başı değişiyorum.
Şu ana kadar ağrım oldu diyemem ilk uyandığım ve tuvalet anını saymazsak. Ama sızı ped yüzünden ciddi anlamda oldu.
Yarın kontrole gideceğim yine güncellemelerimi yaparım. Sorularınız varsa da yazabilirsiniz.
Sağlıcakla kalınnn
Son düzenleme: