• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Labioplasti Ameliyatı Sürecim

almirim

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Ocak 2026
Mesajlar
20
Emoji Skoru
5
Puanlar
1
Yaş
25
Merhaba.
Çok uzun zamandır olmak istediğim ve sonrasında ameliyat masasından kalkmayı düşündüğüm ancak olduğum ameliyat… Labioplasti ve Hudoplasti ameliyatı oldum.
Erzurum şehir hastanesinde oldum. Doktorum ise Taner Çamdı. Ücretsiz bir şekilde risk alarak oldum diyebilirim.
Ameliyatım yaklaşık 30 dakika sürdü ve genel anestezi aldım.
Uyandığımda sonda takılmıştı ve o ilk kendime gelişte gerçekten çok ağrım oldu yarım saat ağladım sanırım odama alınana kadar.
Sonrasında ağrı kesici serumla kendime geldim.
yaklaşık 11 saat sonra sonda çıkarıldı bu süreçte herhangi bir ağrı sızım olmadı. Bir süre sonra ilk tuvaletim geldi.
Tüm gerçekliğiyle söyleyebilirim ki idrar asidik bir şey olduğu için inanılmaz bir yanma çektim ve doğuruyorum sandım.
ama sonra ki hiçbir tuvaletimde bunu yaşamadım.
Bir gece kaldım ertesi gün taburcu edildim.
Yaklaşık 3 gün boyunca sadece çorba su ve kayısılı meyve suyu tükettim çünkü büyük abdestim gelsin istemiyordum. Dikişleri zorlamaktan korkuyordum. Yine evde ağrı sızım olmadı diyebilirim. Ki buz uygulaması yaptım sürekli.
4. Gün ve büyük gün regl oldum… maalesef…
O güne kadar iç çamaşırı dahi giymedim çünkü sızlatıyordu.
Ama mecburen ped kullanmak durumundaydım ve inanılmaz zorlu geçiyor şu an. Klitoriste ki dikişlere değince cidden sızılı oluyor bu yüzden hareket etmemeye çalışıyorum.
Bugün ise tam 1 hafta oldu. Ödemim 2 saate bir 15 dakika buz uygulamama rağmen fazla. Top top baloncuk gibi bezeler var.
Enfeksiyon kapmadım ne zaman iner bilmiyorum.
Hijyene gelince de eve çıktıgım andan itibaren yarım litrelik suya 7-8 damla kadar batikon damlattım ve o benim taharet suyum oldu. Tabi elimle halletmedim tuvalet peçetesi batırıp tek kullanımlık siliyordum tampon hareketlerle.
Sonrasında yeni peçeteyle kuruluyordum. Bölgenin kesinlikle ıslak nemli kalmaması gerek.
Antibiyotik hap kullanıyorum.
Bir de vajinal duş denen bir sprey var onu verdi günde iki kere onu sıkıp ılık suyla temizleyip kuruluyorum. Reglim bitmek üzere kanamam azaldı yine aynı şekilde devam ediyorum. Pedi de dolmasını beklemeden saat başı değişiyorum.
Şu ana kadar ağrım oldu diyemem ilk uyandığım ve tuvalet anını saymazsak. Ama sızı ped yüzünden ciddi anlamda oldu.
Yarın kontrole gideceğim yine güncellemelerimi yaparım. Sorularınız varsa da yazabilirsiniz.
Sağlıcakla kalınnn
 
Son düzenleme:
Merhaba.
Çok uzun zamandır olmak istediğim ve sonrasında ameliyat masasından kalkmayı düşündüğüm ancak olduğum ameliyat… Labioplasti ve Hudoplasti ameliyatı oldum.
Erzurum şehir hastanesinde oldum. Doktorum ise Taner Çamdı. Ücretsiz bir şekilde risk alarak oldum diyebilirim.
Ameliyatım yaklaşık 30 dakika sürdü ve genel anestezi aldım.
Uyandığımda sonda takılmıştı ve o ilk kendime gelişte gerçekten çok ağrım oldu yarım saat ağladım sanırım odama alınana kadar.
Sonrasında ağrı kesici serumla kendime geldim.
yaklaşık 11 saat sonra sonda çıkarıldı bu süreçte herhangi bir ağrı sızım olmadı. Bir süre sonra ilk tuvaletim geldi.
Tüm gerçekliğiyle söyleyebilirim ki idrar asidik bir şey olduğu için inanılmaz bir yanma çektim ve doğuruyorum sandım.
ama sonra ki hiçbir tuvaletimde bunu yaşamadım.
Bir gece kaldım ertesi gün taburcu edildim.
Yaklaşık 3 gün boyunca sadece çorba su ve kayısılı meyve suyu tükettim çünkü büyük abdestim gelsin istemiyordum. Dikişleri zorlamaktan korkuyordum. Yine evde ağrı sızım olmadı diyebilirim. Ki buz uygulaması yaptım sürekli.
4. Gün ve büyük gün regl oldum… maalesef…
O güne kadar iç çamaşırı dahi giymedim çünkü sızlatıyordu.
Ama mecburen ped kullanmak durumundaydım ve inanılmaz zorlu geçiyor şu an. Klitoriste ki dikişlere değince cidden sızılı oluyor bu yüzden hareket etmemeye çalışıyorum.
Bugün ise tam 1 hafta oldu. Ödemim 2 saate bir 15 dakika buz uygulamama rağmen fazla. Top top baloncuk gibi bezeler var.
Enfeksiyon kapmadım ne zaman iner bilmiyorum.
Hijyene gelince de eve çıktıgım andan itibaren yarım litrelik suya 7-8 damla kadar batikon damlattım ve o benim taharet suyum oldu. Tabi elimle halletmedim tuvalet peçetesi batırıp tek kullanımlık siliyordum tampon hareketlerle.
Sonrasında yeni peçeteyle kuruluyordum. Bölgenin kesinlikle ıslak nemli kalmaması gerek.
Antibiyotik hap kullanıyorum.
Bir de vajinal duş denen bir sprey var onu verdi günde iki kere onu sıkıp ılık suyla temizleyip kuruluyorum. Reglim bitmek üzere kanamam azaldı yine aynı şekilde devam ediyorum. Pedi de dolmasını beklemeden saat başı değişiyorum.
Şu ana kadar ağrım oldu diyemem ilk uyandığım ve tuvalet anını saymazsak. Ama sızı ped yüzünden ciddi anlamda oldu.
Yarın kontrole gideceğim yine güncellemelerimi yaparım. Sorularınız varsa da yazabilirsiniz.
Sağlıcakl
 
Labioplasti ameliyatımın 22. Günü.
Libido artışım fazlasıyla var.
Cinsellik için fazlasıyla erken ama kendi kendimi rahatlatmak içinde mi erken?
 
Bende bugün oldum.Hiç ağrım olmadı.Buz uyguluyoruz.Tuvelete gitmekten çok korkuyordum ama şimdilik yanma da yok.Dış dudaklarım pürüzsüz iken şimdi çok buruşuk görünüyor.Umarım ameliyat etkisidir.Sonda vs de takılmadı.Sondanın amacı tam olarak ne bilmiyorum da.Ama ilk saatler birden çişim geliyordu ve hemen tuvalete koşuyordum.Uyuyacağım birazdan sırt üstü yatmaktan yoruldum.Yan yatabilir miyim acaba?
 
Bende bugün oldum.Hiç ağrım olmadı.Buz uyguluyoruz.Tuvelete gitmekten çok korkuyordum ama şimdilik yanma da yok.Dış dudaklarım pürüzsüz iken şimdi çok buruşuk görünüyor.Umarım ameliyat etkisidir.Sonda vs de takılmadı.Sondanın amacı tam olarak ne bilmiyorum da.Ama ilk saatler birden çişim geliyordu ve hemen tuvalete koşuyordum.Uyuyacağım birazdan sırt üstü yatmaktan yoruldum.Yan yatabilir miyim acaba?
Ben 1 hafta kadar yan yatamadım açıkçası huzursuz oldum psikolojik olarak.
Şu an ödem olduğu için size garip geliyor.
İlk 3-4 gun ödem artışı çok olacak. Gerekmedikçe bakıp incelemeyin derim ve bol bol uzanın, hijyene çok dikkat edin.
Geçmiş olsun.
 
Şu anda nasıl durumunuz?Dikişler düştü mü?Ben sadece lapioplasti ve hudoplasti olduğum için 3.gün ve çok iyiyim.
 
Bende ikisini oldum sadece. 15 ocakta olmuştum şu an iyiyim. 18. Günümde 2-3 gun süren bir kaşıntı yaşadım sadece.
Dikişlerim de klitoris bölgesinde ki dikişler duruyor, altta da 3 dikiş düştü 2 tanesini duruyor.
 
Şu anda nasıl durumunuz?Dikişler düştü mü?Ben sadece lapioplasti ve hudoplasti olduğum için 3.gün ve çok iyiyim.
Bende ikisini oldum sadece. 15 ocakta olmuştum şu an iyiyim. 18. Günümde 2-3 gun süren bir kaşıntı yaşadım sadece.
Dikişlerim de klitoris bölgesinde ki dikişler duruyor, altta da 3 dikiş düştü 2 tanesini duruyor.
 
Bende bugün oldum.Hiç ağrım olmadı.Buz uyguluyoruz.Tuvelete gitmekten çok korkuyordum ama şimdilik yanma da yok.Dış dudaklarım pürüzsüz iken şimdi çok buruşuk görünüyor.Umarım ameliyat etkisidir.Sonda vs de takılmadı.Sondanın amacı tam olarak ne bilmiyorum da.Ama ilk saatler birden çişim geliyordu ve hemen tuvalete koşuyordum.Uyuyacağım birazdan sırt üstü yatmaktan yoruldum.Yan yatabilir miyim acaba?
Mrblar bende olmak istiyorum hangi doktor acaba
 
Bende ikisini oldum sadece. 15 ocakta olmuştum şu an iyiyim. 18. Günümde 2-3 gun süren bir kaşıntı yaşadım sadece.
Dikişlerim de klitoris bölgesinde ki dikişler duruyor, altta da 3 dikiş düştü 2 tanesini duruyor.
Mrblar hangi doktor acaba
 
merhaba klitoris bölgenizdeki şişlik indi mi acaba 29. gundeyim hala şiş böyle mi kalıcak acaba ya
Merhaba evet baya indi diyebilirim. 2 ay doldu benim.
Dikişlerim de en son klitoriste ki düşmüştü. İyileşme süreci biraz geç oluyormuş o bölge de.
Şu an her şey yolunda yani, sizde merak etmeyin biraz zaman verin.
Geçmiş olsun 💕
 
Back
X