• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Labioplasti vajinoplasti sürecim

Tamamen bu sürecimdeki deneyimimi anlatmak için üyelik oluşturdum. Ben buradaki yorumları okuyup çok kolay bir operasyon olduğunu düşünmüştüm ve işleme uykusuz gitmiştim o derece hafife aldım. Yaptırdığım işlem operasyon değil iyileşme süreci çok zahmetli ve sancılı geçen bir ameliyat. Bunun aksini söyleyene ben inanmıyorum artık . Ertesi gün işe gitmek diye bi durum yok . Karar veren mutlaka bu zor geçen iyileşme sürecine kendini hazırlasın. Ben sadece burun ameliyatı olmuştum bu işlemleri burun ameliyatıyla kıyaslasam min 5x atarım. O kadar yıpratıcı bir sürecin içerisindeyim. Ben ettim siz etmeyin tadında yaşadığım süreci anlatmaya başlıyorum. İnstragramda gördüğüm bir reklam ve Dr u samimi bulmamla ve biraz bu forumdaki araştırmalarımdan sonra kararımı verdim . 30 yaşındayım altıma kaçırıyordum çok fazla ıslanıyordum ve sürekli bi ses çıkıyordu ilişki sırasında . Akıntıma çözüm yoktu cinsellikle ilgili gram hissim kalmamıştı artık bi çözüm istiyordum ve instada Dr un reklamı karşıma çıkınca tamam dedim çözümüm bu benim. Vajinolapsi ve perine bölgesini yaptırmışken labialardaki fazlalığıda aldırayım diye düşündüm. Dr a kafam karışık bu konuda siz ne düşünüyorsunuz dediğimde labialara çok gerekli değil diye uyarmıştı beni kendisi sağ olsun ama ben o an gaza gelip oraya da işlem yaptırdım. Lokal anestezi altında 3 saatte bütün işlemler tamamlandı. Taksiye binip eve kendimi zor attım artık beynim acıdan uyuşmaya başladı ağrı kesici bile verilmemişti. Eve acımı hafifletmesi için hemşire çağırdım ve serum takıldı. Çok hızlı bi şekilde acım hafifledi zaten uykum da vardı uyudum hemen 2.günüm daha iyiydi bulaşık makinesini boşalttım ve yemek yaptım o gün son iyi günümdü. Bugün 14.günüm ve hala oturamıyorum hareket değil yürümek değil oturup yemek yiyemiyorum. Günlerdir hiç kesilmeyen ağrılar yaşıyorum . İç çamaşırı giyemiyorum dikişler batıyor yengeç gibi yürüyorum tuvalet ve su içmek dışında kalkmıyorum zaten ama hep acı hissediyorum aradığımda sürekli normal olduğu söyleniyor . 1 hafta var kontrole. Şekli şuan da çok kötü labialar tırtıklı ve ödem olmasına rağmen çok alınmış gibi . Klitoris erkek organı gibi çıkmış ve çok çıplak duruyor . Perine bölgemde sanki açılma var çok göremiyorum ama aynadan baktığımda boşluk gibi duruyor. Ben şuan da yaşadığım süreçten de görüntüsünden de memnun değilim. Çok görsel aradım bulamadım merak eden kim varsa elimdeki görselleri atarım. Belki zamanla düzelir şuan iyileşme süreci diye bu durumdayım bilmiyorum kendimi böyle teselli etmeye çalışıyorum . Finali iyi olursa iyiki yaptırdım derim benim için gerekliydi çünkü ama keyfi yapılacak işlemler değil. Süreçle ilgili kim neyi merak ediyorsa sorabilir.
Benimde bugün 4. Günüm ameliyat olalı ve şekli inanılmaz korkunç duruyor canım çok sıkıldı sizce normal mi
 
İyileşme süreci sosyal medya'da o kadar pozitif anlatılıyor ki deneyimleri okudukça vazgeçiyorum resmen.
asla bahsedildiği gibi değil paylaştığım yazıyı okuyabilirsiniz ben de ameliyat sürecimi anlattım ve asla ama asla sosyal medyadaki gib değil
 
Dikişlerimde çok şükür açılma olmadı çabuk toparlandım.sizin dikişlerinizde sorun oldu mu .bende cok memnunum iyiki olmuşum diyorum bu ameliyatı.bu arada sizin sıfırlandı mı yarım cm bir cm bıraktımı doktorunuz
Sizin 1.5 ay oldu sanırım ameliyat olalı. Şekli nasıl acaba zamanla gerçekten daha iyi oluyor mu benim 3 hafta oldu sanki kaynamayan açılmış bi yer var yarın doktora gideceğim
 
Sizin 1.5 ay oldu sanırım ameliyat olalı. Şekli nasıl acaba zamanla gerçekten daha iyi oluyor mu benim 3 hafta oldu sanki kaynamayan açılmış bi yer var yarın doktora gideceğim
Benim 6ay oldu sanki hiç ameliyat olmamış gibiyim sizin henüz cok yeni geçiyor endise etmeyin zamanla şişliği de iniyor dikiş yerleri de duzeliyor.Evet göstermenizbde fayda var enfeksiyon kapabilir geçmiş olsun
 
Sizin 1.5 ay oldu sanırım ameliyat olalı. Şekli nasıl acaba zamanla gerçekten daha iyi oluyor mu benim 3 hafta oldu sanki kaynamayan açılmış bi yer var yarın doktora gideceğim
Açıldığını nasıl hissediyorsunuz? Benimde nerdeyse 3 haftam olacak kafaya takıyorum..
 
Benimde bugün 4. Günüm ameliyat olalı ve şekli inanılmaz korkunç duruyor canım çok sıkıldı sizce normal mi
Evet normal ben de çok tedirgindim ama şuan şekli oturdu . Her şey düzeliyor merak etmeyin ilk gördüğünüz hali çok yanıltıcı. 1. Aydan sonra düzelmeye başlıyor . Benim şuan ilk görüntüsüyle alakası yok. Sakın psikolojinizi bozmayın ilk 2 ay hiçbir şeye takılmayın
 
Merhaba. Benim için süreç çok zor geçti ama şuan her şey çok iyi oldu. Yani şöyle söyliyim size her yıl başa dönsem bu acıyı çekiceğimi bilsem tekrar tekrar yaptırırım o kadar memnunum yani düşünün. Ben bu zamana kadar cinsellikten almam gereken hissi alamamışım aslında bunu anladım.
 
Merhaba. Benim için süreç çok zor geçti ama şuan her şey çok iyi oldu. Yani şöyle söyliyim size her yıl başa dönsem bu acıyı çekiceğimi bilsem tekrar tekrar yaptırırım o kadar memnunum yani düşünün. Ben bu zamana kadar cinsellikten almam gereken hissi alamamışım aslında bunu anladım.
 
Ne kadar bir işlem ücreti ödediniz acaba özelden yazabilir misiniz ve sigara kullanıyor musunuz kullanıyorsanız işlemden önce bıraktınız mı ve anesteziden önce yemek yememe gibi bir durum oldu mu
 
Merhaba. Benim için süreç çok zor geçti ama şuan her şey çok iyi oldu. Yani şöyle söyliyim size her yıl başa dönsem bu acıyı çekiceğimi bilsem tekrar tekrar yaptırırım o kadar memnunum yani düşünün. Ben bu zamana kadar cinsellikten almam gereken hissi alamamışım aslında bunu anladım.
Çok sevindim sizin adınıza. Bende 3 gün önce hem vajinoplasti hem labioplasti oldum fakar perine bölgemde herhangi bir dikiş yok içerde dikiler sizin perinede ki dikişler ne için yapıldı acaba ayrıyeten perineplasti de mi oldunuz yoksa vajinoplastiden kaynaklı mı eğer öyleyse benim o bölgede neden dikiş yok kafama takıldı. Birde en önemlisi ilk ilişkide çok zorlanma yaşadınız mı biraz o korkutuyor.
 
Çok sevindim sizin adınıza. Bende 3 gün önce hem vajinoplasti hem labioplasti oldum fakar perine bölgemde herhangi bir dikiş yok içerde dikiler sizin perinede ki dikişler ne için yapıldı acaba ayrıyeten perineplasti de mi oldunuz yoksa vajinoplastiden kaynaklı mı eğer öyleyse benim o bölgede neden dikiş yok kafama takıldı. Birde en önemlisi ilk ilişkide çok zorlanma yaşadınız mı biraz o korkutuyor.
İlk iliskide siz zorluk yasamasiniz perine bolgesinde sizde işlem olmadığı için zorlanmanin en büyük sebebi perine bölgesinden kaynaklı çok geçmiş olsun simdiden
 
Merhaba. Benim için süreç çok zor geçti ama şuan her şey çok iyi oldu. Yani şöyle söyliyim size her yıl başa dönsem bu acıyı çekiceğimi bilsem tekrar tekrar yaptırırım o kadar memnunum yani düşünün. Ben bu zamana kadar cinsellikten almam gereken hissi alamamışım aslında bunu anladım.
Amelyat yapan doktor ismi verebilirmisiniz burdan yada özelden fiyatda söylerseniz sevinirim bede amelyat olmak istiyorum da
 
Merhaba. Benim için süreç çok zor geçti ama şuan her şey çok iyi oldu. Yani şöyle söyliyim size her yıl başa dönsem bu acıyı çekiceğimi bilsem tekrar tekrar yaptırırım o kadar memnunum yani düşünün. Ben bu zamana kadar cinsellikten almam gereken hissi alamamışım aslında bunu anladım.
Amelyati nerede oldunuz fiyat doktor ismi alabilirmiyim bende yaptirmayi dusunyorum
 
Back
X