Tamamen bu sürecimdeki deneyimimi anlatmak için üyelik oluşturdum. Ben buradaki yorumları okuyup çok kolay bir operasyon olduğunu düşünmüştüm ve işleme uykusuz gitmiştim o derece hafife aldım. Yaptırdığım işlem operasyon değil iyileşme süreci çok zahmetli ve sancılı geçen bir ameliyat. Bunun aksini söyleyene ben inanmıyorum artık . Ertesi gün işe gitmek diye bi durum yok . Karar veren mutlaka bu zor geçen iyileşme sürecine kendini hazırlasın. Ben sadece burun ameliyatı olmuştum bu işlemleri burun ameliyatıyla kıyaslasam min 5x atarım. O kadar yıpratıcı bir sürecin içerisindeyim. Ben ettim siz etmeyin tadında yaşadığım süreci anlatmaya başlıyorum. İnstragramda gördüğüm bir reklam ve Dr u samimi bulmamla ve biraz bu forumdaki araştırmalarımdan sonra kararımı verdim . 30 yaşındayım altıma kaçırıyordum çok fazla ıslanıyordum ve sürekli bi ses çıkıyordu ilişki sırasında . Akıntıma çözüm yoktu cinsellikle ilgili gram hissim kalmamıştı artık bi çözüm istiyordum ve instada Dr un reklamı karşıma çıkınca tamam dedim çözümüm bu benim. Vajinolapsi ve perine bölgesini yaptırmışken labialardaki fazlalığıda aldırayım diye düşündüm. Dr a kafam karışık bu konuda siz ne düşünüyorsunuz dediğimde labialara çok gerekli değil diye uyarmıştı beni kendisi sağ olsun ama ben o an gaza gelip oraya da işlem yaptırdım. Lokal anestezi altında 3 saatte bütün işlemler tamamlandı. Taksiye binip eve kendimi zor attım artık beynim acıdan uyuşmaya başladı ağrı kesici bile verilmemişti. Eve acımı hafifletmesi için hemşire çağırdım ve serum takıldı. Çok hızlı bi şekilde acım hafifledi zaten uykum da vardı uyudum hemen 2.günüm daha iyiydi bulaşık makinesini boşalttım ve yemek yaptım o gün son iyi günümdü. Bugün 14.günüm ve hala oturamıyorum hareket değil yürümek değil oturup yemek yiyemiyorum. Günlerdir hiç kesilmeyen ağrılar yaşıyorum . İç çamaşırı giyemiyorum dikişler batıyor yengeç gibi yürüyorum tuvalet ve su içmek dışında kalkmıyorum zaten ama hep acı hissediyorum aradığımda sürekli normal olduğu söyleniyor . 1 hafta var kontrole. Şekli şuan da çok kötü labialar tırtıklı ve ödem olmasına rağmen çok alınmış gibi . Klitoris erkek organı gibi çıkmış ve çok çıplak duruyor . Perine bölgemde sanki açılma var çok göremiyorum ama aynadan baktığımda boşluk gibi duruyor. Ben şuan da yaşadığım süreçten de görüntüsünden de memnun değilim. Çok görsel aradım bulamadım merak eden kim varsa elimdeki görselleri atarım. Belki zamanla düzelir şuan iyileşme süreci diye bu durumdayım bilmiyorum kendimi böyle teselli etmeye çalışıyorum . Finali iyi olursa iyiki yaptırdım derim benim için gerekliydi çünkü ama keyfi yapılacak işlemler değil. Süreçle ilgili kim neyi merak ediyorsa sorabilir.