• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Laboquick Hamilelik Testi

esrmlk18

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Şubat 2026
Mesajlar
29
Emoji Skoru
6
Puanlar
1
Yaş
29
Merhaba kızlaar, şubat ayında kimyasal gebelik geçirdim. Akabinde nisan ayında şuan tekrar hamileyim ama aynısını yaşayacağın diye ödüm kopuyor Allah korusun. Dpo 9 da erken gebelik testinde aşırı silik.bir çizgi gördüm. Sonra öglen freely marka test yaptım biranda o silik çizgi belirdi baya pembe oldu. Dpo 10 da aynı marka test yaptım yine bu sefer yine aşır aşırı silik çıktı. O kadar üzüldüm kii kendimi doktorda buldum. Dpo 10 da kan verdim beta hcg 15 çıktı. Psikolojim etkilenecegi için 2 gun sonra kan vermeye gitmedim. Laboquick kaset test yaptım dpo 11 de aşırı aşırı silik çizgi çıktı zor görünüyordu. Ama bildiğim kadarıyla bu hassas bir test ve 30 olsaydı betam iki.katı yani muhakkak daha belirgin olurdu. Bugün dpo 13 de test yaptım daha belirgin çıktı görselini iletiyorum. Ilk ilettigim dpo 13 te yaptigim digeri dpo 12 de. Ama bu testin hassasiyeti icin bazilari cok iyi bazilari ise uzerinde 20 miu yazsada daha yuksek seviyeleri algiliyor diyor. Bu konuda deneyimini olan biri var mı acaba? Kan vermek en iyisi biliyorum ama inanın onu takip edecek psikolojide degilim hiç şuan. Salı günü reglim gecikince gitmeyi planlıyorum bir sorun olmazsa. Yardimci olabilecek birileri var mı acaba?
 

Eklentiler

  • 20260502_071316.webp
    20260502_071316.webp
    8 KB · Görüntüleme: 305
  • 20260501_082232.webp
    20260501_082232.webp
    6,1 KB · Görüntüleme: 316
Canım içtiğin su miktarı bile koyuluğu etkiliyor.kesin bir şey söylenemez malesef
 
Bence var sanki bende aynı marka ile böyle öğrendim günüme 1 hafta kala
 

Eklentiler

  • 42582.webp
    42582.webp
    38,8 KB · Görüntüleme: 295
Merhaba kaset testler o kadarda net gösteremiyor strip test kadar 5 dakika icinde ciktiysa hamilesin , ayni gunde yapilmiş test sonucu alta eklerim , sende test etmeye devam et .
 
Kızlar dpo 9 dayım 2-3 gündür kasık ağrım falan çok fazla akıntımda arttı. Bugün ovülasyon testi yaptım. Koyu çıktı. Üstüne de gebelik testi yaptım ama negatif çıktı. Reglime. 4-5 gün var sizce hamile miyim
 

Eklentiler

  • IMG_7764.webp
    IMG_7764.webp
    54,6 KB · Görüntüleme: 266
Merhaba kızlaar, şubat ayında kimyasal gebelik geçirdim. Akabinde nisan ayında şuan tekrar hamileyim ama aynısını yaşayacağın diye ödüm kopuyor Allah korusun. Dpo 9 da erken gebelik testinde aşırı silik.bir çizgi gördüm. Sonra öglen freely marka test yaptım biranda o silik çizgi belirdi baya pembe oldu. Dpo 10 da aynı marka test yaptım yine bu sefer yine aşır aşırı silik çıktı. O kadar üzüldüm kii kendimi doktorda buldum. Dpo 10 da kan verdim beta hcg 15 çıktı. Psikolojim etkilenecegi için 2 gun sonra kan vermeye gitmedim. Laboquick kaset test yaptım dpo 11 de aşırı aşırı silik çizgi çıktı zor görünüyordu. Ama bildiğim kadarıyla bu hassas bir test ve 30 olsaydı betam iki.katı yani muhakkak daha belirgin olurdu. Bugün dpo 13 de test yaptım daha belirgin çıktı görselini iletiyorum. Ilk ilettigim dpo 13 te yaptigim digeri dpo 12 de. Ama bu testin hassasiyeti icin bazilari cok iyi bazilari ise uzerinde 20 miu yazsada daha yuksek seviyeleri algiliyor diyor. Bu konuda deneyimini olan biri var mı acaba? Kan vermek en iyisi biliyorum ama inanın onu takip edecek psikolojide degilim hiç şuan. Salı günü reglim gecikince gitmeyi planlıyorum bir sorun olmazsa. Yardimci olabilecek birileri var mı acaba?
Merhaba sonucunuz ne oldu bidaha kan verdinz mi
 
Back
X