- Konu Sahibi vanilyakaramel
- #1
Kizlar Selam. 18 Subat ta laparoskopi ile dermoid kistim alindi ve ayrica hpv gecmisim dolayisiyla leep yapildi kolposkopide doktor degisen hucreler gormustu ve smear sonucum ascus tu. Leep sonucum enfeksiyon kaynakli degisimler gibi bir sey geldi cin1-2-3 yoktu. Aslinda bu iyi bir sey ama gerekli miydi riske atilmamasi mi gerekiyordu bilmiyorum. Neyse, ameliyat ve leep sonrasi bugun 10. Gunum. 3 gun oncesine kadar sadece acik kahve akinti, su bosalmasi gibi akinti vs oluyordu ama 3 gun once kanamam basladi. Evet cok asiri bir kanama degil ama ped koymam gerekti hani o kadar da az degildi acikcasi. Dun gece ve bu gece regl oluyormusum gibi agrilar hissettim. Bazen siddetli bazen dusuk ama gece oluyor. Kanamam stabil hala ama bira azalma da oldu. Pihti cok gormedim ben 1-2 defa ufak gordum. Reglime daha 10 gun var. Zaten regl olmuyorum su an eminim. Ama korku kapladi icimi. Enfeksiyon oldugunu da dusunmuyorum koku yok akinti renginde kirmizi ve kahverengi disinda bir renk yok. Bu agrilar ve kanamam beni dusundurdu. Doktora sordugumda kan artmadigi surece sorun yok dedi ama bu agri ne simdi anlamadim. Yasayanlariniz var mi?