merhabalar süreci size en başından anlatmak istiyorum belki biraz uzun olacak ama en kısa haliyle aktaracağım biz geçen sene mayıstan beri çocuk çocuk düşünüyoruz temmuz ayının başında maalesef kimyasal gebelik geçirdiğini öğrendim sonraki ay için doktor hiç korunmama gerek olmadığını bunun bir doğal seçilim olduğunu söyledi biz hiç korunmadan devam ettik ve tekrar hamile kaldım tekrardan aynı şekilde kimyasal gebelik yaşadım düşürdüğüm tarih sanırım bir Eylüldü. 1 Eylül’den sonra aralığın sonuna kadar korunduk aralıkta tekrardan başladık ama maalesef hala hamile kalamadım bunun üzerine 3 Şubat‘ta adet olunca doktora gittim ve doktor bana letu 2,5 mg başlattı adetimin dördüncü günü içmeye başladım dokuzuncu güne kadar içtim yani beş gün sabah iki akşam iki olacak şekilde içtim ertesi gün kontrole geldim yani bugündü bugün kontrole gittiğimde doktor bir tane yumurtamın önden çatladığını söyledi nasıl olduysa adetin yedinci günü ya da sekizinci günü çatlamış zaten ben akıntılardan anlıyordum aslında çok yoğunlaşmıştı ve Ovülasyon testleri ile de takip ettim. Şu anda akıntım kesildi ama doktor başka yumurtaların da olduğunu onların güzel geliştiğini hatta 18 milim olan bir yumurtam olduğunu ve bunun da yakında çatlayacağını söyledi bugünleri bu değerlendirmem gerektiğinden bahsetti ama benim kafama takılan şu ilk gittiğimde bana kimyasal gebelik yaşadığım için hiç kan sulandırıcı kullanıp kullanmadığımı sordu ben de hiç kullanmadım dedim ve bana bir dahaki kontrole geldiğinde hatırlatmamı bana kan sulandırıcı yazacağını söylemişti ama bugün söylediğimde bana şu an gerek olmadığımı zaten yumurtamın henüz çatlamadığını söyledi ama benim şaşırdığım şimdi ben eğer bu ay hamile kalırsam tekrardan kimyasal yaşama ihtimalim yüksek değil mi ? sonuçta kan sulandırıcı kullanmıyorum ve eğer bununla ilgili bir sorun varsa pıhtı problemin varsa yine aynı şeyi yaşayacağım benim gibi aynı durumda olanlar var mı ? Son adet tarihi 2 Şubat 10 şubatta test yapmaya başladım testlerim bu şekilde yapmaya da devam ediyorum