• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Letu kullanıp hamile kalalar

Dumansu

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Eylül 2025
Mesajlar
432
Emoji Skoru
81
Puanlar
13
Yaş
28
merhabalar süreci size en başından anlatmak istiyorum belki biraz uzun olacak ama en kısa haliyle aktaracağım biz geçen sene mayıstan beri çocuk çocuk düşünüyoruz temmuz ayının başında maalesef kimyasal gebelik geçirdiğini öğrendim sonraki ay için doktor hiç korunmama gerek olmadığını bunun bir doğal seçilim olduğunu söyledi biz hiç korunmadan devam ettik ve tekrar hamile kaldım tekrardan aynı şekilde kimyasal gebelik yaşadım düşürdüğüm tarih sanırım bir Eylüldü. 1 Eylül’den sonra aralığın sonuna kadar korunduk aralıkta tekrardan başladık ama maalesef hala hamile kalamadım bunun üzerine 3 Şubat‘ta adet olunca doktora gittim ve doktor bana letu 2,5 mg başlattı adetimin dördüncü günü içmeye başladım dokuzuncu güne kadar içtim yani beş gün sabah iki akşam iki olacak şekilde içtim ertesi gün kontrole geldim yani bugündü bugün kontrole gittiğimde doktor bir tane yumurtamın önden çatladığını söyledi nasıl olduysa adetin yedinci günü ya da sekizinci günü çatlamış zaten ben akıntılardan anlıyordum aslında çok yoğunlaşmıştı ve Ovülasyon testleri ile de takip ettim. Şu anda akıntım kesildi ama doktor başka yumurtaların da olduğunu onların güzel geliştiğini hatta 18 milim olan bir yumurtam olduğunu ve bunun da yakında çatlayacağını söyledi bugünleri bu değerlendirmem gerektiğinden bahsetti ama benim kafama takılan şu ilk gittiğimde bana kimyasal gebelik yaşadığım için hiç kan sulandırıcı kullanıp kullanmadığımı sordu ben de hiç kullanmadım dedim ve bana bir dahaki kontrole geldiğinde hatırlatmamı bana kan sulandırıcı yazacağını söylemişti ama bugün söylediğimde bana şu an gerek olmadığımı zaten yumurtamın henüz çatlamadığını söyledi ama benim şaşırdığım şimdi ben eğer bu ay hamile kalırsam tekrardan kimyasal yaşama ihtimalim yüksek değil mi ? sonuçta kan sulandırıcı kullanmıyorum ve eğer bununla ilgili bir sorun varsa pıhtı problemin varsa yine aynı şeyi yaşayacağım benim gibi aynı durumda olanlar var mı ? Son adet tarihi 2 Şubat 10 şubatta test yapmaya başladım testlerim bu şekilde yapmaya da devam ediyorum
 

Eklentiler

  • IMG_0698.webp
    IMG_0698.webp
    16,5 KB · Görüntüleme: 194
Bende bugün başladım pcosuuum bakalim bu ay ne olacaakkk
 
22 yaşındayııım 1 yıldırrr düşünüyoruz siz??
27 yaşındayım 1 yıldır düşünüyoruz maalesef 2 kimyasal geçirdim bu ay letu umutlandırdı ama beklediğim adet tarihi maalesef 4 Mart o zamana kadar nasıl bekleyeceğim bilmiyorum sabırsızlanıyorum sizin yaşınız da çok gençmiş pcosluyum dediniz hiç amh bakıldı mı
 
27 yaşındayım 1 yıldır düşünüyoruz maalesef 2 kimyasal geçirdim bu ay letu umutlandırdı ama beklediğim adet tarihi maalesef 4 Mart o zamana kadar nasıl bekleyeceğim bilmiyorum sabırsızlanıyorum sizin yaşınız da çok gençmiş pcosluyum dediniz hiç amh bakıldı mı
Bakıldı tüm hormonlarımın normal olduğunu söyledi doktor amh 6.7 sizin hormon durumları nasıl yumurta takibi yapılıyor mu belirtiniz var mi
 
Bakıldı tüm hormonlarımın normal olduğunu söyledi doktor amh 6.7 sizin hormon durumları nasıl yumurta takibi yapılıyor mu belirtiniz var mi
Çok yüksek çıkmış normalde değerin 1-4 arasında olması gerekiyor diye duymuştum doktorunuz ne söyledi bu konuda ? Benim hormonlara bakıldı hiçbir sorun yok denildi adetin 9. Günü yumurta takibi için gittiğimde bir yumurtam yeni çatlamıştı başka bir yumurtam da 18 mm olmuştu bugün yarın çatlar dedi gün aşırı ilişki tavsiye etti beslenmeye dikkat et dedi zaten 63 kiloyum ama bu aralar daha da dikkat ediyorum sigara içmiyorum kaç aydır alkolü de kestim bakalım artık süreç nasıl ilerleyecek doktor 6 ay demeyelim bekleyelim olmazsa başka şeyler düşünürüz dedi inşallah başka tedaviye gerek kalmaz
 
Bakıldı tüm hormonlarımın normal olduğunu söyledi doktor amh 6.7 sizin hormon durumları nasıl yumurta takibi yapılıyor mu belirtiniz var mi
Bu arada ovülasyon testlerime devam ediyorum güncel halini ekleyeceğim biri flaşlı bir flaşsız gerçekten lh iki kez pik oldu
 

Eklentiler

  • IMG_0803.webp
    IMG_0803.webp
    32,9 KB · Görüntüleme: 164
  • IMG_0804.webp
    IMG_0804.webp
    40,1 KB · Görüntüleme: 177
Çok yüksek çıkmış normalde değerin 1-4 arasında olması gerekiyor diye duymuştum doktorunuz ne söyledi bu konuda ? Benim hormonlara bakıldı hiçbir sorun yok denildi adetin 9. Günü yumurta takibi için gittiğimde bir yumurtam yeni çatlamıştı başka bir yumurtam da 18 mm olmuştu bugün yarın çatlar dedi gün aşırı ilişki tavsiye etti beslenmeye dikkat et dedi zaten 63 kiloyum ama bu aralar daha da dikkat ediyorum sigara içmiyorum kaç aydır alkolü de kestim bakalım artık süreç nasıl ilerleyecek doktor 6 ay demeyelim bekleyelim olmazsa başka şeyler düşünürüz dedi inşallah başka tedaviye gerek kalmaz
Doktor amh yaşına göre normal dedi bir sorun görmedii
 
Bu arada ovülasyon testlerime devam ediyorum güncel halini ekleyeceğim biri flaşlı bir flaşsız gerçekten lh iki kez pik oldu
Letu zaten güçlü bi ilaçmış kullanmaya devam edin bakalım düşünmemeye çalışın film kitap örfü falan örünn ben öule yapiyorum aklımı bulandırmıyorum hakkımızda hayırlısı neyse o olur zarenn
 
Letu zaten güçlü bi ilaçmış kullanmaya devam edin bakalım düşünmemeye çalışın film kitap örfü falan örünn ben öule yapiyorum aklımı bulandırmıyorum hakkımızda hayırlısı neyse o olur zarenn
Matematik öğretmeniyim çok sıkı çalışıyorum pek vaktim olmuyor açıkçası ama arda kalan zamanlarda aklıma geliyor işte üzülmeden düşünmeden edemiyoruz
 
Matematik öğretmeniyim çok sıkı çalışıyorum pek vaktim olmuyor açıkçası ama arda kalan zamanlarda aklıma geliyor işte üzülmeden düşünmeden edemiyoruz
Uğraşacak bir şeylerinizin olması ne güzel şanslısınız aslında Pcos da yok ne güzel merak etmeyin olur inşallah
 
Uğraşacak bir şeylerinizin olması ne güzel şanslısınız aslında Pcos da yok ne güzel merak etmeyin olur inşallah
İki kimyasal pıhtı sorununu düşündürtüyor ama Allah korusun 3. Kimyasal da onların testi yapılıyormuş o geriyor beni bir de 3 ay denedik kimyasaldan sonra olmadı bu 4. Ayım letu umut oldu bakalım artık
 
İki kimyasal pıhtı sorununu düşündürtüyor ama Allah korusun 3. Kimyasal da onların testi yapılıyormuş o geriyor beni bir de 3 ay denedik kimyasaldan sonra olmadı bu 4. Ayım letu umut oldu bakalım artık
Kendiliğinden de kalabiliyormuşsınux aslında ben hiç kalamadım da genetik bir sorun olduğunu mu düşünüyorsunuz
 
Kendiliğinden de kalabiliyormuşsınux aslında ben hiç kalamadım da genetik bir sorun olduğunu mu düşünüyorsunuz
Evet gebe kalmam da sorun yok ama gebelik ilerlemiyor bu yüzden genetik baktırmak istiyorum sizde herhangi bir sorun yoksa eşinize bakıldı mı ?
 
Evet gebe kalmam da sorun yok ama gebelik ilerlemiyor bu yüzden genetik baktırmak istiyorum sizde herhangi bir sorun yoksa eşinize bakıldı mı ?
Bende Pcos var işte eşimde sperm testi verdi onun bir şeyi yok şükür
 
Back
X