• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Letu & ovitrelle süreci hakkında

Kimyasal olmuş olabilir mi ya da yalancı pozitif ya da çatlatma iğnesi yaptıysanız iğne etkisi?
Çatlatma iğnesi yaptırmadım. Ne oldu hiç bilmiyorum canım kanamam çok olunca yalancı pozitiftir diye düşündüm. Bu sitede çok sayıda yalancı pozitif çıkanlar olduğunu okudum maalesef 😔
 
Merhaba hanımlar. Bu süreçten geçen kız kardeşlerimle birbirimize destek olabilmek ve daha önce bu süreçten geçmiş olan kız kardeşlerimin tecrübelerine erişebilmek için bu başlığı açtım. Size öncelikle tüm şeffaflığıyla kendi sürecimdem bahsetmek istiyorum. Yorumlarınıza, desteklerinize ve tecrübelerinize açığım.
33 yaşındayım, 167 boy 112 kilodayım. 3 buçuk yıllık evliyim. 14 yaşımdan beri pcos ve insülin direnciyle mücadele halindeyim. 2022 Ekim ayında doğal yollarla ilk denemede hamile kaldım ne yazık ki 9 haftalıkken kaybettim ve kürtaj oldum. Benim için zor bir süreçti ve ben 4-5 ay kadar korundum tekrar hamile kalmaya cesaret edemediğim için. Yeniden denemeye karar verdik ama bir şeyler ters gidiyordu, ovülasyon takibi yapıyordum ama hamile kalamıyordum. Yaşadığım bölgede adı bilinen tüm doktorlara gittim hepsi beni kilo ver gel diyip gönderdi. Yani ben 3 yıl boyunca hiçbir hekimin birinci basamak tedavisine erişme şerefine nail olamadım kilo veremediğim için. Bu süreçte bi dönem 80li kilolara kadar düşmeyi başardım tabi ama yine gebelik oluşmayınca tüm motivasyonum gitti yeniden kilo aldım. Oysaki bana hep şu söylenmişti “ağırlığının %10unu kaybetsen bile hamile kalırsın”. Çok daha fazlasını kaybedip çift çizgi görememek ağrıma gitmişti ve tedavi göremiyordum. Geçenlerde bir arkadaşımın önerisiyle bi hekimle tanıştım, bu hekim 3 yıl boyunca hiç tedavi görmediğimi duyunca ufak bi şok geçirdi :) sonrasında kilo da vermeye başlamamın sözüyle Letu isimli ilaçla birlikte tedaviye başladık. Adetimin 3. Günü ilacı almaya başladım, 5 gün boyunca sabah akşam 1 olmak üzere kullandım. 12 Mart Perşembe günü ilacı bıraktım, bugün kontrolüm vardı ve şükürler olsun ki sağ tarafımda 19.4 mm bir yumurta geliştiğini gördük. Ovitrelle çatlatma iğnesini reçete etti. Akşam 19:00da iğne yapıldı, şu an bel ve kasık ağrım başladı. 34. Saatte ilişki sonrasında gün aşırı ilişki önerdi. Umarım güzel sonuçlar alırım. Lütfen sizler de benimle sürecinizi paylaşır mısınız? Bu günlerde güzel şeyler duymaya çok ihtiyaç duyuyorum.
Sonuç nedir acaba
 
Teşekkür ederim amin inşallah
Merhaba sonucunuz ne oldu 🙏🏻inşallah bu sefer tutmustur ben de iki gun once catlatma iğnesi vurdum letu ve iğne kullanmıştım inşallah guzel haber veriririm ben de
 
Merhaba sonucunuz ne oldu 🙏🏻inşallah bu sefer tutmustur ben de iki gun once catlatma iğnesi vurdum letu ve iğne kullanmıştım inşallah guzel haber veriririm ben de
Tutmadı ne yazıkki bıraktım tedaviyi kendiliğinden olsun diye beklemeye karar verdim süreç beni çok yordu üç yıldır
 
Tutmadı ne yazıkki bıraktım tedaviyi kendiliğinden olsun diye beklemeye karar verdim süreç beni çok yordu üç yıldır
Hayırlısı inşallah vardr Rabbimin bildiği 🙏🏻saglıklı oldugu zaman gelsin inşallah🙏🏻
 
Merhaba 🌸 Ben 20 yaşımda pcos teşhisi aldım şu an 26 yaşındayım 2 yıldır evliyiz ben de gebe kalamiyorum hormonlarimda hiç sorun insülin direncim var adetim kendimi bildim bileli düzensiz. Boyum 160 cm kilom 100. Ben de aynı sizin gibi bir çok doktora gittim hepsi aynı şekilde kilo ver dedi. Bekledim bu zamana kadar hiç hamile kalamadım. Ve maalesef kilo da veremiyorum. Artık doktorlara gitmeye çok korkuyorum sadece kiloma takiliyorlar. Ben de çok yoruldum tükenmiş hissediyorum kendimi. Ovulasyon testleri yapiyorum hiç pik göremedim şimdiye kadar. Bir çok tanıdığım ya hamile ya çocuğu var kiskanmiyorum asla ama canım o kadar sıkılıyor ki. Kucagim boş kaldı. Ne çok istiyordum şimdiye kadar nasip olmadi. İnşallah en kısa zamanda sağlıkla Güzel haberlerinizi alırız 🩷🌸
 
Merhaba 🌸 Ben 20 yaşımda pcos teşhisi aldım şu an 26 yaşındayım 2 yıldır evliyiz ben de gebe kalamiyorum hormonlarimda hiç sorun insülin direncim var adetim kendimi bildim bileli düzensiz. Boyum 160 cm kilom 100. Ben de aynı sizin gibi bir çok doktora gittim hepsi aynı şekilde kilo ver dedi. Bekledim bu zamana kadar hiç hamile kalamadım. Ve maalesef kilo da veremiyorum. Artık doktorlara gitmeye çok korkuyorum sadece kiloma takiliyorlar. Ben de çok yoruldum tükenmiş hissediyorum kendimi. Ovulasyon testleri yapiyorum hiç pik göremedim şimdiye kadar. Bir çok tanıdığım ya hamile ya çocuğu var kiskanmiyorum asla ama canım o kadar sıkılıyor ki. Kucagim boş kaldı. Ne çok istiyordum şimdiye kadar nasip olmadi. İnşallah en kısa zamanda sağlıkla Güzel haberlerinizi alırız 🩷🌸
Ne yaptıysam ben de kilo veremedim bir verdiysem üç aldım insülin direncim 9.04, son çare olarak Mounjaro iğneye başlamaya karar verdim. Geçen yıl Eylül ayında bir ay 2,5 mg kullanıp 5 kg vermiştim ancak 5 mg olana geçmek istediğimde piyasada iğneyi bulamadım 2 ay aradım sonrasında vazgeçtim. Tüp mideden önceki son kurşunumu atıcam bakalım. Kilo varsa bebek yok fikri zihnime mıh gibi çakılı çünkü
 
Ne yaptıysam ben de kilo veremedim bir verdiysem üç aldım insülin direncim 9.04, son çare olarak Mounjaro iğneye başlamaya karar verdim. Geçen yıl Eylül ayında bir ay 2,5 mg kullanıp 5 kg vermiştim ancak 5 mg olana geçmek istediğimde piyasada iğneyi bulamadım 2 ay aradım sonrasında vazgeçtim. Tüp mideden önceki son kurşunumu atıcam bakalım. Kilo varsa bebek yok fikri zihnime mıh gibi çakılı çünkü
Tüp mide ameliyatıni ben de düşünüyorum aslında ama sonrasıyla ilgili korkuyorum da bilmiyorum
 
Back
X