Merhaba hanımlar. Bu süreçten geçen kız kardeşlerimle birbirimize destek olabilmek ve daha önce bu süreçten geçmiş olan kız kardeşlerimin tecrübelerine erişebilmek için bu başlığı açtım. Size öncelikle tüm şeffaflığıyla kendi sürecimdem bahsetmek istiyorum. Yorumlarınıza, desteklerinize ve tecrübelerinize açığım.
33 yaşındayım, 167 boy 112 kilodayım. 3 buçuk yıllık evliyim. 14 yaşımdan beri pcos ve insülin direnciyle mücadele halindeyim. 2022 Ekim ayında doğal yollarla ilk denemede hamile kaldım ne yazık ki 9 haftalıkken kaybettim ve kürtaj oldum. Benim için zor bir süreçti ve ben 4-5 ay kadar korundum tekrar hamile kalmaya cesaret edemediğim için. Yeniden denemeye karar verdik ama bir şeyler ters gidiyordu, ovülasyon takibi yapıyordum ama hamile kalamıyordum. Yaşadığım bölgede adı bilinen tüm doktorlara gittim hepsi beni kilo ver gel diyip gönderdi. Yani ben 3 yıl boyunca hiçbir hekimin birinci basamak tedavisine erişme şerefine nail olamadım kilo veremediğim için. Bu süreçte bi dönem 80li kilolara kadar düşmeyi başardım tabi ama yine gebelik oluşmayınca tüm motivasyonum gitti yeniden kilo aldım. Oysaki bana hep şu söylenmişti “ağırlığının %10unu kaybetsen bile hamile kalırsın”. Çok daha fazlasını kaybedip çift çizgi görememek ağrıma gitmişti ve tedavi göremiyordum. Geçenlerde bir arkadaşımın önerisiyle bi hekimle tanıştım, bu hekim 3 yıl boyunca hiç tedavi görmediğimi duyunca ufak bi şok geçirdi :) sonrasında kilo da vermeye başlamamın sözüyle Letu isimli ilaçla birlikte tedaviye başladık. Adetimin 3. Günü ilacı almaya başladım, 5 gün boyunca sabah akşam 1 olmak üzere kullandım. 12 Mart Perşembe günü ilacı bıraktım, bugün kontrolüm vardı ve şükürler olsun ki sağ tarafımda 19.4 mm bir yumurta geliştiğini gördük. Ovitrelle çatlatma iğnesini reçete etti. Akşam 19:00da iğne yapıldı, şu an bel ve kasık ağrım başladı. 34. Saatte ilişki sonrasında gün aşırı ilişki önerdi. Umarım güzel sonuçlar alırım. Lütfen sizler de benimle sürecinizi paylaşır mısınız? Bu günlerde güzel şeyler duymaya çok ihtiyaç duyuyorum.