Kizlar adetim 10 gun gecekti 21 martta olmaliydim tam o gun test yaptim negatif cikti. dun tekrar yaptim 5 dk bekledim negatif sonra testi banyoda birakmistim 1-2 saat sonra fln banyoya girdim baktim 2 cizgi olmus ama ne kadar sonra oldu o iki cizgi bilmiyorum hic bisey anlamadim yani certain markaydi test . bilmiyorum testte mi bi sorun vardi anlamadim ki simdi bi daha yapsam mi test???bilmiyorumkismile
benim normalde duzenli oluyordu son 3 aydir sorun yasiyorum ama en fazla bi hafta gecikme oldu.. pko dan supheleniyorum aslinda zaten bu ay adet olunca hormon testi yaptiracaktim ama olmuyo iste(
Kizlar adetim 10 gun gecekti 21 martta olmaliydim tam o gun test yaptim negatif cikti. dun tekrar yaptim 5 dk bekledim negatif sonra testi banyoda birakmistim 1-2 saat sonra fln banyoya girdim baktim 2 cizgi olmus ama ne kadar sonra oldu o iki cizgi bilmiyorum hic bisey anlamadim yani certain markaydi test . bilmiyorum testte mi bi sorun vardi anlamadim ki simdi bi daha yapsam mi test???bilmiyorumkismile