Kizlar adetime bir gun var 2 gün öncesinde rahimde alt karinda sürekli kramp oluyordu ve batma
Adet olcam heralde dedim ama geçti bugün hiç bir belirti olmadi normalde bir gun kala alt karnim agrirdi ama hiç bir belirti yok bugün test yaptim 15 dk sonra baktım cok az dikkatli bakınca hayalet gibi bi cizgi ama sanki hafif renklenmisb gibide bilmiyorum kamerada gözükmüyor kafam çok karıştı boyle olup hamile olduğunu öğrenen varmi acaba
Bu arada ovulasyon testide yapiyorum bugün tam 13 gun gecti yarin 14 olacak
Adet olcam heralde dedim ama geçti bugün hiç bir belirti olmadi normalde bir gun kala alt karnim agrirdi ama hiç bir belirti yok bugün test yaptim 15 dk sonra baktım cok az dikkatli bakınca hayalet gibi bi cizgi ama sanki hafif renklenmisb gibide bilmiyorum kamerada gözükmüyor kafam çok karıştı boyle olup hamile olduğunu öğrenen varmi acaba
Bu arada ovulasyon testide yapiyorum bugün tam 13 gun gecti yarin 14 olacak