• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Manipüle mi ediliyorum?

O da böyle dedi. Sanki sexting mi yapmışım napmışım diyor. Ben de dedim ki tamam sence ben de daha önce sana adını geçirmediğim kişilere yazıp şarkı falan atsaydım rahat karşılar mıydın. Sana rahat karşıla demiyorum adaletli ol diyorum dedi. Of ben muhakeme mi edemiyorum acaba

Siz başka bir şey den söz ederken sxting mi yapmışım siyerek kendi yaptığı hareketi en aza indirgiyor ki sen aa evet bunu yapmadı diye düşün diye

Klasik erkek hareketleri ya.
 
Asla normal değil siz yapsanız kavga çıkar kendisi yapınca normal mi oluyor. Evli bir adam gidiyor hiç tanımadığı kişilere övgü mesajları atıyor. Eğer karşı taraf yüz verse konuşma başlardı
Ben de bazen tablo falan paylaşıyordum mesaj geliyordu cevap vermiyordum. Çünkü yorum olarak değil de DM'den gelince az çok ne olduğu belli oluyor. Aynı mantık işte diyorum hayır diyor. Erkek içerik üreticisi de var onlara niye yazmadın diyorum. Illaki beğenmişimdir ama denk gelmemiştir diyor deliricem
 
Nasıl ya tam tersi asıl bundan sonra telefonunu size kendi göstermeli ki şeffaflık olsun aranızda. Sizin kafanızda soru işareti ve şüphe kalmasın.
Nasıl seni aldattığıma ihtimal verirsine getiriyor lafı işte casusum ya ben güveni kırılmış. Of evliya mısın neden ihtimal olmasın. En iyi erkekte bile vardır o ihtimal.
 
Tek celsede boşanacak adam, çocukta yokmuş.
Bu arada eşimin kız kardeşiyle ilk defa kız kıza takılırken (3-4 yıl oluyor) "benim abimin en iyi huyu asla oyun oynamaz kızlarla işi olmaz" falan demişti :( Ailece birbirlerini mi gazliyorlar napıyorlar ya
 
Bu arada eşimin kız kardeşiyle ilk defa kız kıza takılırken (3-4 yıl oluyor) "benim abimin en iyi huyu asla oyun oynamaz kızlarla işi olmaz" falan demişti :( Ailece birbirlerini mi gazliyorlar napıyorlar ya
Herkesi ayakta uyutuyor eşiniz ya da huyunu suyunu bildikleri halde biran önce evlendirelim diye baktılar. Ya biraz argo olacak ama kocanız g. tü başı ayrı oynayan cinsten bir adam, umarım sağlıklı bir karar verirsiniz.
 
Bu arada eşimin kız kardeşiyle ilk defa kız kıza takılırken (3-4 yıl oluyor) "benim abimin en iyi huyu asla oyun oynamaz kızlarla işi olmaz" falan demişti :( Ailece birbirlerini mi gazliyorlar napıyorlar ya
Kız kardeşi nereden bilsin ki. Abisinin telefonunu kurcalayacak hali yok. Övgüler, şarkı göndermeler normal değil. Karşı taraf adım atsa konuşma başlardı. Kim bilir bazı konuşmalarını da silmiştir. O sadece gördükleriniz
 
O da böyle dedi. Sanki sexting mi yapmışım napmışım diyor. Ben de dedim ki tamam sence ben de daha önce sana adını geçirmediğim kişilere yazıp şarkı falan atsaydım rahat karşılar mıydın. Sana rahat karşıla demiyorum adaletli ol diyorum dedi. Of ben muhakeme mi edemiyorum acaba
adil olmadığınız nasıl bir tutumunuzu görmüş ki senin böyle bir durumda vereceğin tepkiyi veriyorum gayet adilim deyin ve asıl güveni kırılan tarafın siz olduğunu asla bastırmasına izin vermeyin. üste çıkmaya çalışıyor kendince. tabii ortalığı aleve verecek bir şey yok bu görünen kısımda, sadece hakkınız olan bir güven kırıklığı yaratır.
 
Çocuğumuz da olmadı Allah işimi mi kolaylaştırdı diye düşünmeye başladım bilmiyorum gerçekten. Bir de bana diyor ki sen kendini bir mesajlaşma bulmaya ikna etmişsin ve bulduğun şeyi kafanda bir hikâyeye oturtmaya çalışıyorsun
Elin kadınlarına yürümüş karşılık alamamış hiç kafan karışmasın her şey ortada. Hatta önü arkası silinen mesajlar da görmüştün. Su manipüle kelimesini de her şeye kullanıyorsunuz, gözünle gördüğüne inanmiyor musun? Ne diyecek evet mesaj attım arandım mı? Kocan gevşegin teki bunu bil buna göre adımlarını at artık. Geçmiş olsun :(
 
Çocuğumuz da olmadı Allah işimi mi kolaylaştırdı diye düşünmeye başladım bilmiyorum gerçekten. Bir de bana diyor ki sen kendini bir mesajlaşma bulmaya ikna etmişsin ve bulduğun şeyi kafanda bir hikâyeye oturtmaya çalışıyorsun
Kaç yıllık evlisiniz? Çok geçmişte kalmış bir şeyi neden deşmeye gerek gördünüz? Neden telefonu karıştırmaya sebep gördünüz?
Muhtemelen başka sorunlarınız var ancak eşinizin tepkisi bariz üste çıkma. Hiç güvenilir olmadığı gibi bu durumu kullanıp sizi baskılamaya çalışıyor.
 
Bu arada eşimin kız kardeşiyle ilk defa kız kıza takılırken (3-4 yıl oluyor) "benim abimin en iyi huyu asla oyun oynamaz kızlarla işi olmaz" falan demişti :( Ailece birbirlerini mi gazliyorlar napıyorlar ya
Bazı insanın flörtöz yapısı olur ve bu herkesçe bilinir bazıları anca sosyal medyada dmlerden yürür. Bu kişileri en yakın arkadaşı bile bilmeyebilir.
 
Merhaba bir önceki konudan sonra şeytan dürttü eşimin sosyal medya mesajlarına baktım. Evli olduğumuz ilk yıllarda tanımadığım birilerinin doğum gününü kutlamış, yine tanımadığım bir kişiye şarkı göndermiş, bir de sanat paylaşan birkaç kadına bir iki kelimelik övgü mesajı yazmış ama onlardan mesaj gelmemiş. Şimdi aşağıya eşimden bana gelen tepkileri yazıyorum:
"Yok artık saçmalama mesaj attığımı bile unutmuşum."
"Networking için yazmışımdır."
"Telefonumu karıştırdığın için artık sana hiç güvenmiyorum."
"Ben senin bunu yaptığına şok oldum."
"Istersen hesabımı komple silerim."

Sizce ben mi hatalıyım?
Ben bu siteye kayıt olmadan önce bu tarz olayların bu kadar çok yaşandığını bilmiyordum cidden. Eşiniz bahane uyduruyor,yalan söylüyor maalesef. Pek tekin birisi değil. Hayır yani madem gözü dışarıda, aklı fikri bilmem neyde neden evlenip başka kadınların kalbiyle, hayatıyla oynuyor bazı erkekler çözemedim. Nedir bu doyumsuzluk ya.
 
Maddi durumunuz var mı? Kaç yıllık evlisiniz? Yorumda çocuk olmadığını yazmışsınız. Çok şanslısınız. Allah yardım ediyor gerçekten. Eşiniz gizli gizli başkalarına yazmaya devam edebilir hatta görüşüyor da olabilir. Telefona baktığınız için üste çıkmaya çalışıyor,yalanlar söylüyor. Boşanmayı düşünüyor musunuz?
 
evet tabiki manipüle ediliyorsunuz. suçlar arasında bir dengesizlik varsa büyük suç konuşulur. ahmet ve mustaga kavga etmiş ahmet mustafaya küfretmiş mustafa da ahmeti bıçaklayıp öldürmüş olsun. bu sırada ahmetin küfürü tartışılır mı? hayır artık o küçük bir meseledir. sizin olay da böyle. adamın telefonunu karıştırmanız uygun değil tabiki yanlış ama onun yaptığı büyük suçun yanında sizinki küçük bir şey kalıyor artık. lafı edilecek şey değil. sexting mi yaptım falan aşırı saçma savunmalar. e bi de yapsaydın yani? güven kırıcı hareket kesinlikle
 
Burda okudugm en dangalakca ve hastaca syclama, ajan ne casusluk ne James Bond filminde miyiz .. adam hem yalanci hem dangalak
 
Back
X