• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

mantarı yendim diyenler

Herkes mantar sorununu çözmüş anlaşılan.Ben kaşımama direncini gösterebildim.doktora da gittim gynomex xl 3 gün ard arda kullandım.Hap olayının 2.sinide içtim.Hem bu arada hemde son 2 gündür normale dönmek olmasa da bayağı iyiydim gibi.Bu gün idrar yolu üşütmesi de olabileceğini düşündüğüm şişlik yanma hissi tekrar geldi sürecin başında da vardı.Onun içinde urinonvef diye bir takviye kullanmaya başladım o da iyi gelmişti halbuki.Bu gün ne oldu anlamadım bakalım kontrole gideyim bari
 
10 gün oldu zolax 2 kere gynolomexin xl 3 gün kullandım bu arada idrarda yanıyordu urinonvef takviyesi başladım onun için iyi geldi kaşıntı yanma azaldı günlük hayata devam edebildim.Bu gün yine hortladı yanma şişlik hissi.Doktorada gittim peynirini akıntı yok vajina girişinde deri mantarı gibi görünüm var dedi fitil ilaç bitirir dedi kendinden emin ama ben malum geçmişimden dolayı güvenmedim ve geçmedi.Yıllsr önce vagi flora diye bir flora düzenleyici kullanmıştım yurtdışından iyi gelmişti.Şim türkiye dede var bakayım dedim 7000 10.000 arası fiyat yuh yani
 
Mantar ve enfeksiyon problemimim 2 senedir ara ara tekrarlıyordu. En son farklı bir doktora gittim, biraz çatlak bir kadındı, çoook sevdim :) onun versiği tesavi sayesinde kurtuldum.
Öncesinde normal hapları kullandım. Bununla beraber vajina içine krem sıkmanızı sağlayan aplikatörleri olan bir kremi kullandım. Kullanması biraz zahmetli, kurşun kalem uzunluğunda enjektöre krem doldurup, o enjektörü vajinada ilerletip kremi içeri boşaltıyorsun.
Bu bittikten sonra da vajinal flora düzenleyici kapsüller var, bunları da 2 ayboyunca düzenli, her gece fitil şeklinde kullandım.
6 ay kadar oldu tedavim biteli, çok şükür bir şikayetim yok.
İsmini yazın lütfen özelden de mesaj attım size
 
Yanlış anlaşılmasın ben yenemedim:)Bir başlıkta da bahsettim bu gün 4. doktorun yanından da lanet gelsin diyerek çıktım antidepresan falan araştırmaya başladım.20 gün oldu daha ne diyim.
Benim annemde 1 senedir çekiyor hangi doktora gittiysek bir çözüm bulunamadı fitildir o dur budur hiçbiri işe yaramadı annemi rahatlatan tek şey travuzal diye bir krem var o oldu yani geçirmiyor ama bi kaç gün rahatlatıyor diyebilirim ve bunun temiz iç çamaşırı onla bunla geçecek bişey değil bence benim annemden daha takıntılı bir insan olamaz diyorum hep günde 10 kere iç çamaşırı değiştiren yenileyen bir kadındı nasıl geldi Bu illet bilmiyorum ama sanırım doktorlar da çaresini bilmiyor çünkü 1 ine gittik olmadı 10 ına gittik olmadı artık kendimiz çare bulmaya çalıştık travuzal kremle kendini rahatlatıyor bakalım
 
Benim annemde 1 senedir çekiyor hangi doktora gittiysek bir çözüm bulunamadı fitildir o dur budur hiçbiri işe yaramadı annemi rahatlatan tek şey travuzal diye bir krem var o oldu yani geçirmiyor ama bi kaç gün rahatlatıyor diyebilirim ve bunun temiz iç çamaşırı onla bunla geçecek bişey değil bence benim annemden daha takıntılı bir insan olamaz diyorum hep günde 10 kere iç çamaşırı değiştiren yenileyen bir kadındı nasıl geldi Bu illet bilmiyorum ama sanırım doktorlar da çaresini bilmiyor çünkü 1 ine gittik olmadı 10 ına gittik olmadı artık kendimiz çare bulmaya çalıştık travuzal kremle kendini rahatlatıyor bakalım
Teşekkür ederim cevabınız için travazol uyuşturan bir krem ve uzun süre kullanmak deriyi inceltiyor.Geçici de olsa rahatlatması sevindim ama bu mereti köküne kazımak lazım ben piyasada olan olmayan bir çok şeyi kullandım malesef 8 sene sonra yine çıkageldi
 
Teşekkür ederim cevabınız için travazol uyuşturan bir krem ve uzun süre kullanmak deriyi inceltiyor.Geçici de olsa rahatlatması sevindim ama bu mereti köküne kazımak lazım ben piyasada olan olmayan bir çok şeyi kullandım malesef 8 sene sonra yine çıkageldi
merhaba borik asit fiitli uzun süreli kullandınız mı?
 
Back
X