- Konu Sahibi feylesof123
- #21
Herkes mantar sorununu çözmüş anlaşılan.Ben kaşımama direncini gösterebildim.doktora da gittim gynomex xl 3 gün ard arda kullandım.Hap olayının 2.sinide içtim.Hem bu arada hemde son 2 gündür normale dönmek olmasa da bayağı iyiydim gibi.Bu gün idrar yolu üşütmesi de olabileceğini düşündüğüm şişlik yanma hissi tekrar geldi sürecin başında da vardı.Onun içinde urinonvef diye bir takviye kullanmaya başladım o da iyi gelmişti halbuki.Bu gün ne oldu anlamadım bakalım kontrole gideyim bari