• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mayıs 2026 Tüp Bebek başlayanlar

Kızlar, opu’dan sonra ikinci reglinizi oldunuz mu? Gecikmeniz oldu mu? Olduysa kaç gün sonra oldunuz?
Daha olmadı benim, bir önceki opu da 35. Günde olmuştu 1 hafta gecikmişti. Bugün 30. Gün henüz olmadı yine:) normalde hiç sekmez çok düzenli reglim. ilk opuda dr a sormuştum normal demişti
 
Evet ben olmuştum ve gecikmemişti. Normal düzenli haliyle devam etmişti. Ama herkesin farklı olabiliyormuş
Daha olmadı benim, bir önceki opu da 35. Günde olmuştu 1 hafta gecikmişti. Bugün 30. Gün henüz olmadı yine:) normalde hiç sekmez çok düzenli reglim. ilk opuda dr a sormuştum normal demişti
Benim de bugün 34. günüm aslında çok düzenli regl olurum. Doktorum bir şey söyledim ama burada okuduğum kadarıyla evet gecikme oluyormuş.
 
Back
X