- Katılım
- 10 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 575
- Emoji Skoru
- 524
- Puanlar
- 18
- Yaş
- 28
- Konu Sahibi klementinay
- #161
Evet ben olmuştum ve gecikmemişti. Normal düzenli haliyle devam etmişti. Ama herkesin farklı olabiliyormuşKızlar, opu’dan sonra ikinci reglinizi oldunuz mu? Gecikmeniz oldu mu? Olduysa kaç gün sonra oldunuz?