- Katılım
- 6 Mart 2025
- Mesajlar
- 125
- Emoji Skoru
- 32
- Puanlar
- 18
- Yaş
- 34
- Konu Sahibi klementinay
- #1
Herkese merhaba,
34 yaşındayım 2 yıl önce 2 defa erken haftalarda düşük yaptım ve o zamandan beri gebe kalamadım. Son üç aydır Letu denedim yine olmadı. Artık tüp bebeğe başlıyorum. Bu ay başlayacak olanlar bilgi alışverişi yapıp kayıt tutabiliriz diğerleri için de.
İlk defa deneyeceğim bazı değerlerim: amh:4,5 fhh:11,1 testesteron:0,4 tsh:1,7 Lh: 13,9 E2:25 bu testleri son adet döngümün ikinci gününde vermiştim. 160boy 53 kiloyum, pıhtılaşma sorunum var ve pcos. Yaklaşık üç aydır d vitamini, folik asit, omega 3, qenzim, ve arı sütü alıyorum. Beslenmeme de dikkat ediyorum.
22.04.26 Ultrason muayenesi oldum iki tarafta da 6-7 folikül var kist yok doktor başlayabiliriz dedi.
01.05.26 Adetimin ilk günü ilaçlarımı temin ettim. Üçüncü günü başlayacağım
03.05.26 Adetimin üçüncü günü Gonal f 137,5 ilacını günde bir defa sabah 8 de yapmaya başladım. İnce bir iğnesi var zaten canım yanmadı. Ama sonrasında biraz ağırlaştım.
07.05.26 Adetimin yedinci günü Gonal f ye ek olarak Ganirelix iğneye de başladım yarım saat arayla yapıyorum. Ultrason kontrolüm vardı. Doktor yeterli yumurta var aynı dozla devam dedi. Anladığım üçer beşer yumurtam var karşılıklı.
11.05.26 Adetimin on birinci günü son defa gonal f ve ganirelex yaptım. Ultrasonda özellikle sol taraf fazla uyarılmış. Doktor ohss riski olabilir dedi. Taze transfer yapılmayacak. Kan alındı östrojen 3420. Progestron 1,4. 21:30 da 2 tane triptofem yaptım. Biraz yakıyor. Çarşamba OPU günü.
Ne hissedeceğimi bilmiyorum. İki yılda o kadar çok hayal kırıklığına uğradım ki. Olacağı varsa olur zaten. Her şeyin güzel kolay ve sağlıkla olmasını diliyorum.
12.05.26 Bugün hiç iğnem yok. Yarın OPU gününü bekliyorum. Akıntımın rengi beyaza dönünce biraz korktum yumurtalar kendi kendine çatlamış olabilir mi diye ama sanırım hormon değişiminden olabiliyormuş.
13.05.26 OPU günü randevu saatim 09:30 biz bir saat önce merkezdeydik. Dokuzdan sonra beni içeri aldılar. Ameliyat önlüğümü giyip hazırlandım. Damar yolu açıldı sanırım 9:30 dan sonra ameliyat masasındaydım. Anestezi altında oldu tabi ki. Odaya döndüğümde 10:15 falanmış. Eşim de odadaydı. Yarım saat sonra iyice kendime gelmiştim. Kasıklarımda bayağı ağrıyla uyandım. Parol novalgin takmışlar. Eve geldiğimizde hala çok uykum vardı kasıklarımda doluluk batma şişlik devam ediyordu. Tüm gün dinlendim. Ama ağrıdan korkutmak istemem. Ağrı kesiciyle idare ediliyor. Bu arada doktor 16 yumurta toplandığını hepsinin olgun göründüğünü söyledi. Sabah kilom da 54,4
14.05.26 Karnım hala şiş ama ağrım daha iyi ağrı kesici almadan idare edebiliyorum. Kilom 54,6. Dinlenmeye devam ediyorum. Bol su içmeye ve protein tüketmeye çalışıyorum. Bu akşam clexane başlayacağım. Saat 12 de merkezden aradılar 16 yumurtadan 10 tanesi döllenmiş ve öyle dondurmuşlar.
19.05.26 Adet oldum. Şişliğim geçti. Adetim normal gibiydi 4 gün sürdü.
34 yaşındayım 2 yıl önce 2 defa erken haftalarda düşük yaptım ve o zamandan beri gebe kalamadım. Son üç aydır Letu denedim yine olmadı. Artık tüp bebeğe başlıyorum. Bu ay başlayacak olanlar bilgi alışverişi yapıp kayıt tutabiliriz diğerleri için de.
İlk defa deneyeceğim bazı değerlerim: amh:4,5 fhh:11,1 testesteron:0,4 tsh:1,7 Lh: 13,9 E2:25 bu testleri son adet döngümün ikinci gününde vermiştim. 160boy 53 kiloyum, pıhtılaşma sorunum var ve pcos. Yaklaşık üç aydır d vitamini, folik asit, omega 3, qenzim, ve arı sütü alıyorum. Beslenmeme de dikkat ediyorum.
22.04.26 Ultrason muayenesi oldum iki tarafta da 6-7 folikül var kist yok doktor başlayabiliriz dedi.
01.05.26 Adetimin ilk günü ilaçlarımı temin ettim. Üçüncü günü başlayacağım
03.05.26 Adetimin üçüncü günü Gonal f 137,5 ilacını günde bir defa sabah 8 de yapmaya başladım. İnce bir iğnesi var zaten canım yanmadı. Ama sonrasında biraz ağırlaştım.
07.05.26 Adetimin yedinci günü Gonal f ye ek olarak Ganirelix iğneye de başladım yarım saat arayla yapıyorum. Ultrason kontrolüm vardı. Doktor yeterli yumurta var aynı dozla devam dedi. Anladığım üçer beşer yumurtam var karşılıklı.
11.05.26 Adetimin on birinci günü son defa gonal f ve ganirelex yaptım. Ultrasonda özellikle sol taraf fazla uyarılmış. Doktor ohss riski olabilir dedi. Taze transfer yapılmayacak. Kan alındı östrojen 3420. Progestron 1,4. 21:30 da 2 tane triptofem yaptım. Biraz yakıyor. Çarşamba OPU günü.
Ne hissedeceğimi bilmiyorum. İki yılda o kadar çok hayal kırıklığına uğradım ki. Olacağı varsa olur zaten. Her şeyin güzel kolay ve sağlıkla olmasını diliyorum.
12.05.26 Bugün hiç iğnem yok. Yarın OPU gününü bekliyorum. Akıntımın rengi beyaza dönünce biraz korktum yumurtalar kendi kendine çatlamış olabilir mi diye ama sanırım hormon değişiminden olabiliyormuş.
13.05.26 OPU günü randevu saatim 09:30 biz bir saat önce merkezdeydik. Dokuzdan sonra beni içeri aldılar. Ameliyat önlüğümü giyip hazırlandım. Damar yolu açıldı sanırım 9:30 dan sonra ameliyat masasındaydım. Anestezi altında oldu tabi ki. Odaya döndüğümde 10:15 falanmış. Eşim de odadaydı. Yarım saat sonra iyice kendime gelmiştim. Kasıklarımda bayağı ağrıyla uyandım. Parol novalgin takmışlar. Eve geldiğimizde hala çok uykum vardı kasıklarımda doluluk batma şişlik devam ediyordu. Tüm gün dinlendim. Ama ağrıdan korkutmak istemem. Ağrı kesiciyle idare ediliyor. Bu arada doktor 16 yumurta toplandığını hepsinin olgun göründüğünü söyledi. Sabah kilom da 54,4
14.05.26 Karnım hala şiş ama ağrım daha iyi ağrı kesici almadan idare edebiliyorum. Kilom 54,6. Dinlenmeye devam ediyorum. Bol su içmeye ve protein tüketmeye çalışıyorum. Bu akşam clexane başlayacağım. Saat 12 de merkezden aradılar 16 yumurtadan 10 tanesi döllenmiş ve öyle dondurmuşlar.
19.05.26 Adet oldum. Şişliğim geçti. Adetim normal gibiydi 4 gün sürdü.
Son düzenleme: