• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mayıs 2026 Tüp Bebek başlayanlar

klementinay

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Mart 2025
Mesajlar
125
Emoji Skoru
32
Puanlar
18
Yaş
34
Herkese merhaba,

34 yaşındayım 2 yıl önce 2 defa erken haftalarda düşük yaptım ve o zamandan beri gebe kalamadım. Son üç aydır Letu denedim yine olmadı. Artık tüp bebeğe başlıyorum. Bu ay başlayacak olanlar bilgi alışverişi yapıp kayıt tutabiliriz diğerleri için de.
İlk defa deneyeceğim bazı değerlerim: amh:4,5 fhh:11,1 testesteron:0,4 tsh:1,7 Lh: 13,9 E2:25 bu testleri son adet döngümün ikinci gününde vermiştim. 160boy 53 kiloyum, pıhtılaşma sorunum var ve pcos. Yaklaşık üç aydır d vitamini, folik asit, omega 3, qenzim, ve arı sütü alıyorum. Beslenmeme de dikkat ediyorum.

22.04.26 Ultrason muayenesi oldum iki tarafta da 6-7 folikül var kist yok doktor başlayabiliriz dedi.

01.05.26 Adetimin ilk günü ilaçlarımı temin ettim. Üçüncü günü başlayacağım

03.05.26 Adetimin üçüncü günü Gonal f 137,5 ilacını günde bir defa sabah 8 de yapmaya başladım. İnce bir iğnesi var zaten canım yanmadı. Ama sonrasında biraz ağırlaştım.

07.05.26 Adetimin yedinci günü Gonal f ye ek olarak Ganirelix iğneye de başladım yarım saat arayla yapıyorum. Ultrason kontrolüm vardı. Doktor yeterli yumurta var aynı dozla devam dedi. Anladığım üçer beşer yumurtam var karşılıklı.

11.05.26 Adetimin on birinci günü son defa gonal f ve ganirelex yaptım. Ultrasonda özellikle sol taraf fazla uyarılmış. Doktor ohss riski olabilir dedi. Taze transfer yapılmayacak. Kan alındı östrojen 3420. Progestron 1,4. 21:30 da 2 tane triptofem yaptım. Biraz yakıyor. Çarşamba OPU günü.
Ne hissedeceğimi bilmiyorum. İki yılda o kadar çok hayal kırıklığına uğradım ki. Olacağı varsa olur zaten. Her şeyin güzel kolay ve sağlıkla olmasını diliyorum.

12.05.26 Bugün hiç iğnem yok. Yarın OPU gününü bekliyorum. Akıntımın rengi beyaza dönünce biraz korktum yumurtalar kendi kendine çatlamış olabilir mi diye ama sanırım hormon değişiminden olabiliyormuş.

13.05.26 OPU günü randevu saatim 09:30 biz bir saat önce merkezdeydik. Dokuzdan sonra beni içeri aldılar. Ameliyat önlüğümü giyip hazırlandım. Damar yolu açıldı sanırım 9:30 dan sonra ameliyat masasındaydım. Anestezi altında oldu tabi ki. Odaya döndüğümde 10:15 falanmış. Eşim de odadaydı. Yarım saat sonra iyice kendime gelmiştim. Kasıklarımda bayağı ağrıyla uyandım. Parol novalgin takmışlar. Eve geldiğimizde hala çok uykum vardı kasıklarımda doluluk batma şişlik devam ediyordu. Tüm gün dinlendim. Ama ağrıdan korkutmak istemem. Ağrı kesiciyle idare ediliyor. Bu arada doktor 16 yumurta toplandığını hepsinin olgun göründüğünü söyledi. Sabah kilom da 54,4

14.05.26 Karnım hala şiş ama ağrım daha iyi ağrı kesici almadan idare edebiliyorum. Kilom 54,6. Dinlenmeye devam ediyorum. Bol su içmeye ve protein tüketmeye çalışıyorum. Bu akşam clexane başlayacağım. Saat 12 de merkezden aradılar 16 yumurtadan 10 tanesi döllenmiş ve öyle dondurmuşlar.

19.05.26 Adet oldum. Şişliğim geçti. Adetim normal gibiydi 4 gün sürdü.
 
Son düzenleme:
Ben de şu an 8. günümdeyim. Gonal f 225 kullanıyorum hep aynı doz ile ilerledim. Bugün de cetrotide 0.25’e başladım. 2 gün sonra yani 10. günümde kontrolüm var. Dün gittiğimde en büyük 13,5 en küçük 10,5’tu foliküllerin :)

Benim için çok rahat geçiyor. Biraz şişkinliğim var bugün o kadar
 
Ben de şu an 8. günümdeyim. Gonal f 225 kullanıyorum hep aynı doz ile ilerledim. Bugün de cetrotide 0.25’e başladım. 2 gün sonra yani 10. günümde kontrolüm var. Dün gittiğimde en büyük 13,5 en küçük 10,5’tu foliküllerin :)

Benim için çok rahat geçiyor. Biraz şişkinliğim var bugün o kadar
Nerede tedavi görüyorsunuz? Aynı ilac ve dozlarda ilerliyoruz. Sadece folikullerin soldakiler daha büyük. Sagdakiler biraz daha kucuk
 
Nerede tedavi görüyorsunuz? Aynı ilac ve dozlarda ilerliyoruz. Sadece folikullerin soldakiler daha büyük. Sagdakiler biraz daha kucuk
Memorial Şişli’deyim. Benim de sağdakiler büyük soldakiler küçük. Hatta sağda sayı daha fazla solda daha az. Dün kontrolde sağda 13,5 -12,5 gibi solda da 11,5-10,5 gibi demişti doktorum. Siz nerede tedavi görüyorsunuz?
 
Memorial Şişli’deyim. Benim de sağdakiler büyük soldakiler küçük. Hatta sağda sayı daha fazla solda daha az. Dün kontrolde sağda 13,5 -12,5 gibi solda da 11,5-10,5 gibi demişti doktorum. Siz nerede tedavi görüyorsunuz?
Bende Memorial Şişli'de tedavi görüyorum
 
Herkese merhaba,

34 yaşındayım 2 yıl önce 2 defa erken haftalarda düşük yaptım ve o zamandan beri gebe kalamadım. Son üç aydır Letu denedim yine olmadı. Artık tüp bebeğe başlıyorum. Bu ay başlayacak olanlar bilgi alışverişi yapıp kayıt tutabiliriz diğerleri için de.
İlk defa deneyeceğim bazı değerlerim: amh:4,5 fhh:11,1 testesteron:0,4 tsh:1,7 Lh: 13,9 E2:25 bu testleri son adet döngümün ikinci gününde vermiştim. 160boy 53 kiloyum, pıhtılaşma sorunum var ve pcos. Yaklaşık üç aydır d vitamini, folik asit, omega 3, qenzim, ve arı sütü alıyorum. Beslenmeme de dikkat ediyorum.

22.04.26 Ultrason muayenesi oldum iki tarafta da 6-7 folikül var kist yok doktor başlayabiliriz dedi.

01.05.26 Adetimin ilk günü ilaçlarımı temin ettim. Üçüncü günü başlayacağım
Merhaba bende de pkos var amh m baya yuksek benim esimde azospermi var daha once 2 negatif denemem var . 4 tane dondurulmus embiryom var suan transfer icin hazirliktayim nasipse 8 mayis ta transfer olacagim 2 adet 6. Gun embiryosu .
 
Ben de şu an 8. günümdeyim. Gonal f 225 kullanıyorum hep aynı doz ile ilerledim. Bugün de cetrotide 0.25’e başladım. 2 gün sonra yani 10. günümde kontrolüm var. Dün gittiğimde en büyük 13,5 en küçük 10,5’tu foliküllerin :)

Benim için çok rahat geçiyor. Biraz şişkinliğim var bugün o kadar
Bende biraz heyecanlı biraz stresliyim de sakin olmaya çalışıyorum:) düşük dozla başlayacağım ben gonal f 137 Letuyla bile bayağı uyarılmıştı yumurtalarım. Opuya yaklaşmışsınız güzel güzel gelsinler bebişler inş 🌸
 
Merhaba bende de pkos var amh m baya yuksek benim esimde azospermi var daha once 2 negatif denemem var . 4 tane dondurulmus embiryom var suan transfer icin hazirliktayim nasipse 8 mayis ta transfer olacagim 2 adet 6. Gun embiryosu .
İki tane mi koyacaklar, ay çok heyecanlı işallah pozitif haberlerini verirsin 🍀 aslında benim amh da yüksekti hatta daha geçen ay 7 ydi bu ay tüp bebek merkezindeki testte 4 çıkmış. Bir ayda nasıl bu kadar düşebilir anlayamadım. Laboratuvar farkıdır diye yordum ama doktora soracam. Bu arada beni eşimin de değerleri kötüydü ama beslenme ve takviyelerle toparladık.
 
İki tane mi koyacaklar, ay çok heyecanlı işallah pozitif haberlerini verirsin 🍀 aslında benim amh da yüksekti hatta daha geçen ay 7 ydi bu ay tüp bebek merkezindeki testte 4 çıkmış. Bir ayda nasıl bu kadar düşebilir anlayamadım. Laboratuvar farkıdır diye yordum ama doktora soracam. Bu arada beni eşimin de değerleri kötüydü ama beslenme ve takviyelerle toparladık.
Evet 3. Deneme oldugu icin 2 tane transfer olacagim . Benim 12 idi amh . Insallah sizde guzel sonuclar alirsiniz
 
Herkese merhaba ben de 28 yaşındayım. 2 yıldır deniyoruz farklı süreçlerden geçtim ve olmadı. Eşimin yaşı 35 olduğu için açıklanamayan infertelite de bekleyin biraz daha denilen kısmı atladık ve tüp bebeğe başladık. Hatta ilk iğnemi dün oldum.
Foriton ya da öyle bir şey hatırlamıyorum verdi bana ve 10 günlük bir iğne daha içinde ne var bilmiyorum. Korkuyordum yapmaya ama ucu çok küçük kendim de yaptım. Amh 2.15 ne iyi ne kötü ama zaten annem de 43-45 gibi menopoza girmişti beni şaşırtmadı. Heyecanlıyım korkuyorum gerginim çok karışığım. Eşimle kimseye söylemedik kendi kararımızdı. En ufak farklı bir tepkinin beni üzmesinden de korktuğum için söylemedik. Bekleyin diyen çok oluyor. Söylemesi kolay ve genç enerjik zamanlarımızı neden harcayalım? Çocuğumuz olursa inşallah ona harcarız enerjimizi. Hepimiz için hayırlısı en güzel en kolay hızlı yolla olsun inşallah
 
Herkese merhaba ben de 28 yaşındayım. 2 yıldır deniyoruz farklı süreçlerden geçtim ve olmadı. Eşimin yaşı 35 olduğu için açıklanamayan infertelite de bekleyin biraz daha denilen kısmı atladık ve tüp bebeğe başladık. Hatta ilk iğnemi dün oldum.
Foriton ya da öyle bir şey hatırlamıyorum verdi bana ve 10 günlük bir iğne daha içinde ne var bilmiyorum. Korkuyordum yapmaya ama ucu çok küçük kendim de yaptım. Amh 2.15 ne iyi ne kötü ama zaten annem de 43-45 gibi menopoza girmişti beni şaşırtmadı. Heyecanlıyım korkuyorum gerginim çok karışığım. Eşimle kimseye söylemedik kendi kararımızdı. En ufak farklı bir tepkinin beni üzmesinden de korktuğum için söylemedik. Bekleyin diyen çok oluyor. Söylemesi kolay ve genç enerjik zamanlarımızı neden harcayalım? Çocuğumuz olursa inşallah ona harcarız enerjimizi. Hepimiz için hayırlısı en güzel en kolay hızlı yolla olsun inşallah
Biz de kimseye söylemedik ya bir de insanlara açıklama yapmak zor geliyor. Pgt yaptıracak mısınız taze transfer mi olacak
 
Doktorla görüştük bakalım bu akşam ilaçlara başlıyoruz 11-12 mayıs tahmini yumurta toplama tarihimiz olacak
 
Bende salı günü opu olacağım
2 tane yumurtam var umarım güzel gelişir
 
Bende Nisan sonu gibi başladım yumurta toplandı şimdi sonuçları bekliyoruz Rabbim hepimizin kucaklarını tez zamanda doldursun inşallah ☺️🌸
 
Herkese merhaba ben de 28 yaşındayım. 2 yıldır deniyoruz farklı süreçlerden geçtim ve olmadı. Eşimin yaşı 35 olduğu için açıklanamayan infertelite de bekleyin biraz daha denilen kısmı atladık ve tüp bebeğe başladık. Hatta ilk iğnemi dün oldum.
Foriton ya da öyle bir şey hatırlamıyorum verdi bana ve 10 günlük bir iğne daha içinde ne var bilmiyorum. Korkuyordum yapmaya ama ucu çok küçük kendim de yaptım. Amh 2.15 ne iyi ne kötü ama zaten annem de 43-45 gibi menopoza girmişti beni şaşırtmadı. Heyecanlıyım korkuyorum gerginim çok karışığım. Eşimle kimseye söylemedik kendi kararımızdı. En ufak farklı bir tepkinin beni üzmesinden de korktuğum için söylemedik. Bekleyin diyen çok oluyor. Söylemesi kolay ve genç enerjik zamanlarımızı neden harcayalım? Çocuğumuz olursa inşallah ona harcarız enerjimizi. Hepimiz için hayırlısı en güzel en kolay hızlı yolla olsun inşallah
Çok güzel olsun yolumuz sonu da güzel olsun :) bizde söylemedik valla ailelerimize zaten söylemiyoruz süreç de yalnız olmak da yoruyor ama müjdeyi verdiğimizde tüm zorlukları unutuveririz 💫🤲🏻
 
Back
X