Medical Park Bahçelievlerde Doğum

pince

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Ocak 2009
78
0
Merhaba arkadaşlar Medical Park Bahçelievlerde doğum yapmış olan arkadaşlar hastane deneyimlerinii iyisi ile kötüsü ile anlatabilirmisiniz? Bebişinize nasıl baktılar memnun kaldınızmı? Bebek masrafı nekadar oldu? Şimdiden teşekkürler.... opuyorumnanaktan:CüvCüv:
 

bebekimm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Temmuz 2009
35
0
38
merhaba
yaklaşık 6 ay önce medikal park bahçelievlerde sezeryan ile doğum yaptım, hamilelikte kontrollerime bakırköy çamlık hastanesine gidiyordum fakat erken doğum yaptım ve çamlık hastanesinde bebek için yoğun bakım olmadığından medikal parka gittik
ilk gittiğimde tek özelliği evime yakın olmasıydı ama şimdi iyiki oraya gitmişiz diyorum yoksa bebişime ve bana bu kadar güzel bakılmazdı,
hastane temiz, odaları gayet güzel ve çalışanları gerçekten ilgili ve güler yüzlü özellikle doktorum harika bir insan o olmasaydı ne yapardım bilemiyorum
ben fazlasıyla memnun kaldım ama tabi herkes memnun kalacak diye bi kural yok, fiyatlara gelince ben doğumdan önce 2 gün hastanede yattım ve doğum öncesi bir sürü iğne ve serum yedim sezeryanla doğum yaptım dogumdan sonrada 2 gün yattım hepsi dahil 2000-2500 arası bişeydi artı bebek için kuveze gerek olursa onunda günlük ücreti 180 tl ssk veya bağkur var ise fiyat biraz daha düşüyor ama yinede arayıp fiyat bilgilerini birde hastaneden alırsan daha sağlıklı olur umarım yardımcı olabilmişimdir
 

pince

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Ocak 2009
78
0
Bebekimm cevabın için çok teşekkür ederim. Tabii yardımcı oldun. Ayrıca bebeğini sağlıkla kucağına alabildiğine inan çok sevindim. darısı başımıza. bakalım doğuma 6 ay var bu sürede ya medical pak yada acıbadem bakırköy hastanesinde olması için karar vereceğiz. Acibademde ssk olmadığı için sanki medical park daha avantajlı olacak fakat bakımı ve temizliği nasıl onu merak ediyorum tekrar saol :) bebişini öp benim için.
 

bebekimm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Temmuz 2009
35
0
38
Bebekimm cevabın için çok teşekkür ederim. Tabii yardımcı oldun. Ayrıca bebeğini sağlıkla kucağına alabildiğine inan çok sevindim. darısı başımıza. bakalım doğuma 6 ay var bu sürede ya medical pak yada acıbadem bakırköy hastanesinde olması için karar vereceğiz. Acibademde ssk olmadığı için sanki medical park daha avantajlı olacak fakat bakımı ve temizliği nasıl onu merak ediyorum tekrar saol :) bebişini öp benim için.
tesekkur ederım ınsallah sende saglıkla kurtulur bır an once bebısını sevmeye baslarsın 6 ay dıyınce bayaa uzun gıbı gelıyor ama bı taraftanda göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor ilk bebek sanırım benimde ilk bebeğim dahada ayrı bir heyecanı oluyo tabii,,
ilk mesajdada yazdığım gibi bakım ve temizlik konusunda problem yaşayabileceğini sanmıyorum tek sorun fiyatlar olabilir birde benim doktorum suat bey onuda öneririm orada doğum yapacaksan en azından bir defa denemek için kontrolüne ona git derim çok fazla ilgili güler yüzlü hani bazı doktorların biraz soğuk bi yüzü vardır ya herşeyi soramazsın asla öyle değil ve tüm cevapları anlaşılır bir dilde
 

pince

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Ocak 2009
78
0
tesekkur ederım ınsallah sende saglıkla kurtulur bır an once bebısını sevmeye baslarsın 6 ay dıyınce bayaa uzun gıbı gelıyor ama bı taraftanda göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor ilk bebek sanırım benimde ilk bebeğim dahada ayrı bir heyecanı oluyo tabii,,
ilk mesajdada yazdığım gibi bakım ve temizlik konusunda problem yaşayabileceğini sanmıyorum tek sorun fiyatlar olabilir birde benim doktorum suat bey onuda öneririm orada doğum yapacaksan en azından bir defa denemek için kontrolüne ona git derim çok fazla ilgili güler yüzlü hani bazı doktorların biraz soğuk bi yüzü vardır ya herşeyi soramazsın asla öyle değil ve tüm cevapları anlaşılır bir dilde

Canım benim doktorumda Suat Bey :) ne tesadüf değilmi? Bende memnunun doktorumdan fakat hastaneden emin olamadım. Ben normal doğum istiyorum umarım sezeryana gerek olmadığı halde doktorum sezeryan istemez. Daha Suat bey ile konuşmadım doğum yöntemini henüz erken diye düşünüyorum. Hem başka bir hastaneye gel desem gelebilirmi acaba? Bakalım günü gelince sorazağız eşimle birlikte.
Fiyat konusunda aslında özel sigorta yaptırmıştık doğumu sigorta karşılayacak. Tavsiyen için teşekkürler hastane temiz diyorsan belki medicalda yaparım doğumu..
Bu arada evet ilk doğum olacak senin gibi tecrübesiz olduğum için çok evhamlı olacağım gibi delikafadulden ...6 ay çabuk geçer sanırım evet baksana 3 ayı anlamadım bile...
 

merakli_misafir

Milky Mommy Fresh&Daily
Kayıtlı Üye
22 Haziran 2009
1.405
3
merhaba. Ben orada doğum yaptım 22 nisan da. çok memnun kaldım. Odaları, ameliyathaneleri, hemşireleri hepsi çok iyiydi. 7 saat suni sancı çektim ama spinal anestezi ile sezeryan olmak zorunda kaldım. Anestezist bayan dr. Da çok iyiydi. Hem ilgili, hem de sonrasında bel ve bas agrısı gibi bir sıkıntı yaşamadım. Yalnız bir kaç kusuru var hastanenin. Birincisi sancı odası uygulamaları var. Normal doğum yapacaksanız doğumhanenin de içerisinde oldugu ve sancı odalarının da bulundugu bir bölüm var.sancı odaları 2 şer kişilik arada perde var. Sancı odalarına erkekler alınmıyor. Eşini yanında isteyenler için çok kötü bir durum. Ben yerimden kalkıp kapı önüne çıkmak zorunda kaldım devamlı. Diğer bir durumda panik bir insansanız ve doğum korkunuz varsa sizin için iyi bir hastane seçimi olmaz. çünkü yanınızdaki kişinin sancıdan inlemeleri, doğumhane den gelen bagırışlar moralinizi bozabilir. Ikinci kusuru ise eşinizi ameliyata almak istememeleri. Biz gece doğumu olması sebebiyle bir istisna yapıp girdik ama normalde sokmuyorlarmış. Bunlar dışında her şeyiyle çok güzeldi. Ayrıca bebek bakımı konusunda da çok doğru bir yaklaşımı var hastanenin. Annenin emzirmesi için çok yardımcı oluyorlar ve bebegin şekeri düşmediği sürece de mama vermiyorlar kesinlikle. bebegi 4 saate bir alıp bakımını yapıyorlar. Biz hiç bir şey yapmadık 2 gün boyunca. Bir de biz iki kişilik odalarda tek basımıza kaldık. Tek kişilik odalar doluydu. çok rahat oldu. Eşim de refakatçi kaldı, o da hasta yatağında uyudu,rahat etti. Yatakların arasında da perde vardı. Ziyaretçiler varken emzirmek istediğimde çekiyordum perdeyi, çok rahat oluyordu. Umarım yardımcı olmuşumdur. Kolay doğumlar diliyorum şimdiden.

Not: Daha önceden konuşup ayarlayabilirseniz bebeginizin doktorunun Emel Torun olmasını isteyin. ayarlayamazsanız da daha sonra istek üzerine değiştirebilirsiniz. Harika bir dr. Çok ilgili ve bilgili. Kendisinin de biri 9-10 aylık, biri de 7 yasında iki kızı var. birinci elden tecrübeli yani aynı zamanda :) Tavsiye ederim. Memnun kalacaksınız.
 
Son düzenleme:

pince

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Ocak 2009
78
0
merhaba. Ben orada doğum yaptım 22 nisan da. çok memnun kaldım. Odaları, ameliyathaneleri, hemşireleri hepsi çok iyiydi. 7 saat suni sancı çektim ama spinal anestezi ile sezeryan olmak zorunda kaldım. Anestezist bayan dr. Da çok iyiydi. Hem ilgili, hem de sonrasında bel ve bas agrısı gibi bir sıkıntı yaşamadım. Yalnız bir kaç kusuru var hastanenin. Birincisi sancı odası uygulamaları var. Normal doğum yapacaksanız doğumhanenin de içerisinde oldugu ve sancı odalarının da bulundugu bir bölüm var.sancı odaları 2 şer kişilik arada perde var. Sancı odalarına erkekler alınmıyor. Eşini yanında isteyenler için çok kötü bir durum. Ben yerimden kalkıp kapı önüne çıkmak zorunda kaldım devamlı. Diğer bir durumda panik bir insansanız ve doğum korkunuz varsa sizin için iyi bir hastane seçimi olmaz. çünkü yanınızdaki kişinin sancıdan inlemeleri, doğumhane den gelen bagırışlar moralinizi bozabilir. Ikinci kusuru ise eşinizi ameliyata almak istememeleri. Biz gece doğumu olması sebebiyle bir istisna yapıp girdik ama normalde sokmuyorlarmış. Bunlar dışında her şeyiyle çok güzeldi. Ayrıca bebek bakımı konusunda da çok doğru bir yaklaşımı var hastanenin. Annenin emzirmesi için çok yardımcı oluyorlar ve bebegin şekeri düşmediği sürece de mama vermiyorlar kesinlikle. bebegi 4 saate bir alıp bakımını yapıyorlar. Biz hiç bir şey yapmadık 2 gün boyunca. Bir de biz iki kişilik odalarda tek basımıza kaldık. Tek kişilik odalar doluydu. çok rahat oldu. Eşim de refakatçi kaldı, o da hasta yatağında uyudu,rahat etti. Yatakların arasında da perde vardı. Ziyaretçiler varken emzirmek istediğimde çekiyordum perdeyi, çok rahat oluyordu. Umarım yardımcı olmuşumdur. Kolay doğumlar diliyorum şimdiden.

Not: Daha önceden konuşup ayarlayabilirseniz bebeginizin doktorunun Emel Torun olmasını isteyin. ayarlayamazsanız da daha sonra istek üzerine değiştirebilirsiniz. Harika bir dr. Çok ilgili ve bilgili. Kendisinin de biri 9-10 aylık, biri de 7 yasında iki kızı var. birinci elden tecrübeli yani aynı zamanda :) Tavsiye ederim. Memnun kalacaksınız.

Meraklı Misafircim kaydirigubbakcemile3 çok teşekkürr ederim bilgi verdiğin için. Sen bazı durumlarda şanslıymışsın. Bu bilgileri eşimede aktaracağım. Çoook saol. Bebişini öp benim için umarım senin gibi bebişimi kolayca kucağıma alırım... kaydirigubbakcemile5
 

SILAM

anne
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
123
1
35
bende suat bey e gıdıyoryum
yaın sabah gunum doluyo ve gıdıyorum
suyum az normal dogum ıcın sunı sancı denıcez olmazzsa sezeryan dedı ama ben ıstemıyorum sezeryan
esımı de doguma almıyolar buda kotu bısey sordum
doktorum cok ıyı
ama dogumhanedeye 3 kere gırdım sancı odasına da 4 kere sanırım ama o bolumdekılerın hepsı cok suratsız
napıcaz bılmıyorum
ayrıca fıyatları da cok kazık
suat beyden cok memnunum ama onada bugunlerde guvenım kalmadı sezeryanı sankı kolay olsun dıe yapıcakmıs gıbı gelıyo
bılmıyorum yarın sabah ona gıdıcem doguma alıcak
acaba bugun baska doktora gıdıp bı gozuksemmı ne dıcek dıe merak edıyorum ,
çok acık dılle konustum cok doluyum lutfen kusura bakmayın
 

pince

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Ocak 2009
78
0
bende suat bey e gıdıyoryum
yaın sabah gunum doluyo ve gıdıyorum
suyum az normal dogum ıcın sunı sancı denıcez olmazzsa sezeryan dedı ama ben ıstemıyorum sezeryan
esımı de doguma almıyolar buda kotu bısey sordum
doktorum cok ıyı
ama dogumhanedeye 3 kere gırdım sancı odasına da 4 kere sanırım ama o bolumdekılerın hepsı cok suratsız
napıcaz bılmıyorum
ayrıca fıyatları da cok kazık
suat beyden cok memnunum ama onada bugunlerde guvenım kalmadı sezeryanı sankı kolay olsun dıe yapıcakmıs gıbı gelıyo
bılmıyorum yarın sabah ona gıdıcem doguma alıcak
acaba bugun baska doktora gıdıp bı gozuksemmı ne dıcek dıe merak edıyorum ,
çok acık dılle konustum cok doluyum lutfen kusura bakmayın

Sılamcığım mesajını geç okudum kusura bakma. Sanırım bebeişini kucağına almışsındır. Umarım doğumun istediğin gibi normal ve kolay geçmiştir. çok endişelenmişsin bende öle olacağım sanırım. Evet hastane için korkuyorum bende. Nasıl geçti doğumun suat bey nasıl davrandı? Çok merak ediyorum. müsait bir zamanda yazarsan memnun olurum. tabii önce bebişine alış kucakla kokla :) benim içinde kokla olurmu? Kendine iyi bak...:1hug:
 

SILAM

anne
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
123
1
35
4 eylul sabahı sezeyanla oldu bebegım suat bey ve ekıbı cok ıyıydı ben spınal anestezı oldum ıyıkıde ole olmusum
catım cok dar oldugu ıcın normal dogum yapamadım
bebegım cok ıyı suan 12 gunluk hersey ıcın cok tsk ederım ınsallah hersey ıstedıgınız gıbı olur
 

pince

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Ocak 2009
78
0
4 eylul sabahı sezeyanla oldu bebegım suat bey ve ekıbı cok ıyıydı ben spınal anestezı oldum ıyıkıde ole olmusum
catım cok dar oldugu ıcın normal dogum yapamadım
bebegım cok ıyı suan 12 gunluk hersey ıcın cok tsk ederım ınsallah hersey ıstedıgınız gıbı olur

Canım çok geçmiş olsun ve tebrik ederim :) alkisalkisalkis iyi haberlerini aldım memnun oldum. Allah bizede nasıp eder inşallah. İnanıyorumki senin için ve bebeğin içi en iyisi olmuştur. Umarım bizimkinde de senin gibi herşey yolunda gider. Bebeğine ve kendine iyi bak...müsait zamanında hastanenin odaları ve personelin davranışları hakkın da birkaç bişey yazarsn çok memnun olurum. kaydirigubbakcemile5
 

incisu

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2007
1.291
4
benımde bebeklerım medıcal park bahclevlerde suan yoğun bakım odasında kalıyorlar.
dr ları emel torun sımdılık cokıyı bır dr a benzıyor
bebeklerım hastaneden cıkıncada emel hanıma kontrollerını ve asılarını yaptırıcam
memnun kalıcagımı dusunuyorummm cunku cok guler yuzlu ve ılgılı suan ıcın
 

SILAM

anne
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
123
1
35
hastane odaları tek kısılık kalınıyo ıkı kısı olmuyo herkesın davranısı superdı sezeryana gırısım ve cıckısım muhtesemdı hıc uyumadım herseyı gozumlegordum bana prenses gıbı davrandılar ve de cok neselı gectı hepsı neselı ınsanlardı herseyden konustuk doktorlarımda hem benım hem kızımın odamıza gelıp ılgılendıler bızımle darısı basınıza
 

pince

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Ocak 2009
78
0
benımde bebeklerım medıcal park bahclevlerde suan yoğun bakım odasında kalıyorlar.
dr ları emel torun sımdılık cokıyı bır dr a benzıyor
bebeklerım hastaneden cıkıncada emel hanıma kontrollerını ve asılarını yaptırıcam
memnun kalıcagımı dusunuyorummm cunku cok guler yuzlu ve ılgılı suan ıcın

İncisucum Allah bağışlasın analı babalı büyütsün çok sevindim. Biran önce her ikisini sağlıkla evine götür. benim için minik ayaklarında öp onları :) opuyorumnanaktan

hastane odaları tek kısılık kalınıyo ıkı kısı olmuyo herkesın davranısı superdı sezeryana gırısım ve cıckısım muhtesemdı hıc uyumadım herseyı gozumlegordum bana prenses gıbı davrandılar ve de cok neselı gectı hepsı neselı ınsanlardı herseyden konustuk doktorlarımda hem benım hem kızımın odamıza gelıp ılgılendıler bızımle darısı basınıza

Sılam inşallah bizimde öğle neşeli sakin huzurlu sorunsuz bir doğumumuz olur hayırlısı ile :) bebeşini öp benim için...opuyorumnanaktan