• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Meme Büyütme Ameliyatı Sürecim (İzmir)

BilgeBirKisi

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ocak 2026
Mesajlar
3
Emoji Skoru
5
Puanlar
1
Yaş
37
Selam kızlar;
21 ocak çarşamba günü meme büyütme ameliyatı oldum. Bugün 5.günüm ve sizlere bu süreçten bahsetmek; fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olmak istiyorum.
Meme dokum var aslında ama bir tık daha büyük bir memeye duyduğum ihtiyaç vardı hep içimde senelerdir. Bir de artık südyene veda etmek istedim açıkçası.
İnstragramda reklamda karşıma çıkan doktoruma sonrasındaki yoğun araştırmalarım sonucu karar verdim.
Anlaşmalı hastanesinde 1 gece yatış ile ertesi gün evime döndüm ve evet tam bir işkenceydi arabayla yolculuk. Her tümsekte, her dönüşte göğsüm patlayacak gibi oldu.
Çok fazla yanma hissi çektim. Ağrılarım kas altı olduğu için daha fazlaydı. Gerçekten okuduğum yorumlardaki gibi ilk 3 gün sonrası hafifledi ağrılar. İlk günden itibaren elimi kolumu kaldırmakta bir sıkıntı yaşamadım ama geceleri aniden gelen o yanma hissi çok kötüydü.
Sağ memeye 355, sol memeye 315 cc motiva yuvarlak implant takıldı. Sağ meme biraz daha ödemli haliyle ve daha fazla ağrıdı.Hala ara ara ağrı yapıyor.
Bugün ilk defa duş aldım kendi başıma ve dışarı çıktım. Uzanmaktan popom düzleştiği ve çooook acıdığı için yürümek, hava almak, normal bir sandalyeye oturmak iyi geldi nihayetinde.
Hafif ağrılar devam etmekle birlikte hala çok ağır iş yapamıyorum; zorlayınca acıyor hemen.
Perşembe günü kontrolüm var göğüs altındaki bantları çıkaracak doktor. Krem vermedi evde orjinal kantaron yağımı süreceğim. İz farkedilmeyecek kadar silikleşecek ama rahatsız ederse seni lazerle de kaybederiz izi dedi doktorum.
Korse çok sıkıyor evet çok rahatsız ediyor kaşınıyor vücut falan ama 1-2 ay takmamı önerdi doktorum.Bugün duş almak için korseyi çıkarınca farkettim ki ağrının en büyük sebebi korsenin baskısıymış aslında.
Ben dikiş yerine korse ile teması kessin diye makyaj pamuğu koydum ve koymaya devam edeceğim. Eriyen dikişlerim var. Diren de taktı bana ameliyattayken ertesi gün çıkardı az kan geldiği için. Diren yeri koltuk altıma yakın bir yerde ve ufacık bir iz benim gözümde.
Fiyat ve doktor bilgisi + fotoğraf için özel mesaj yoluyla dönebilirim sizlere. Fakat fiyat konusuna şöyle bir açıklık getireyim; ben aralık ayında yani hala 2025 yılına denk gelen son ayda gidip görüşüp anlaştım ve kapora verdim. Normalde ocak ayı 2026’ya da geçtiğimiz bu dönem haliyle 1 sene sonraki artan fiyatlarla geliniyor size ama bana yardımcı oldular bu konuda.
Sürecin devamını güncelleyerek yazarım ilerleyen günlerde.
Şimdilik bu kadar :KK24:
 
Son düzenleme:
Geçmiş olsun😊 evet ilk 3-4 gün çok zor gerçekten 😅 4 ay oldu benimde o günleri hatırladım bi an hiç geçmicek sanıyordum 🤣 ama 5 günü tamamladıysanız işin zor olan kısmı %90 bitmiş emin olun. Bundan sonraki her gün kendinizi daha iyi hissedeceksiniz.
 
Geçmiş olsun😊 evet ilk 3-4 gün çok zor gerçekten 😅 4 ay oldu benimde o günleri hatırladım bi an hiç geçmicek sanıyordum 🤣 ama 5 günü tamamladıysanız işin zor olan kısmı %90 bitmiş emin olun. Bundan sonraki her gün kendinizi daha iyi hissedeceksiniz.
4 ay sonrasına ışınlanmak istiyorum:-)
Size de geçmiş olsun; teşekkür ediyorum:KK200:
 
Merhaba, 31 ocakta oldum bende 12 gün oldu. Sol göğsüm daha ödemli sağa göre. Sol göğüs altında 5. Günden sonra morluk oluştu hala iyileşmedi, morluk devam. Doktorum 10. Gün dikişlerdeki bantları çıkarabileceğimi söylemişti. Bantları çıkarmaya korkuyorum dikiş açılacak filan diye. Kremlerede başlayamadm.Dikişler yani bantların çok sert Masaj önerdi yapamıyorum. Bir gün yaptım ağrılarım geri geldi. 350 cc takıldı bana, dikdörtgen görüntü nezaman geçecek merak ediyorum. Burada bazılarının 10 günde şişliklerin inmesini okuyorum. Problem bende mi diyorum. İyice sinir oldum
 
Merhaba, 31 ocakta oldum bende 12 gün oldu. Sol göğsüm daha ödemli sağa göre. Sol göğüs altında 5. Günden sonra morluk oluştu hala iyileşmedi, morluk devam. Doktorum 10. Gün dikişlerdeki bantları çıkarabileceğimi söylemişti. Bantları çıkarmaya korkuyorum dikiş açılacak filan diye. Kremlerede başlayamadm.Dikişler yani bantların çok sert Masaj önerdi yapamıyorum. Bir gün yaptım ağrılarım geri geldi. 350 cc takıldı bana, dikdörtgen görüntü nezaman geçecek merak ediyorum. Burada bazılarının 10 günde şişliklerin inmesini okuyorum. Problem bende mi diyorum. İyice sinir oldum
Ohoo sizin daha çok çok yeni 12 günde öyle herşeyin geçmesini beklemeyin. Morluklar bende 15-20 güne sarımsı olmuştu. Şiddetli ağrı tamamen neredeyse 10. Günde geçti. Ama sonrasında 1 ay kadar hareket ettikçe zorluyordu beni. Masajı banada söyledi doktorum bende hiç yapamadım dokunamadım çünkü çok sert ve çektiğim acıdan ötürü korkuyordum hassastı. Hiç masaj yapamadım ben o yüzden. Tüm şişlikler 1 ayda iniyor . Tak şeklini 3 ayda alıyor
 
Merhaba, 31 ocakta oldum bende 12 gün oldu. Sol göğsüm daha ödemli sağa göre. Sol göğüs altında 5. Günden sonra morluk oluştu hala iyileşmedi, morluk devam. Doktorum 10. Gün dikişlerdeki bantları çıkarabileceğimi söylemişti. Bantları çıkarmaya korkuyorum dikiş açılacak filan diye. Kremlerede başlayamadm.Dikişler yani bantların çok sert Masaj önerdi yapamıyorum. Bir gün yaptım ağrılarım geri geldi. 350 cc takıldı bana, dikdörtgen görüntü nezaman geçecek merak ediyorum. Burada bazılarının 10 günde şişliklerin inmesini okuyorum. Problem bende mi diyorum. İyice sinir oldum
Açıkçası bende morluk pek olmadı -ki olmaması kaçınılmazdır benim tenim çok hassas çünkü. Şu an 22.günümde olmama rağmen hala ödem,şişlik ve o sertlik devam ediyor. Dikişler açılmaz endişe etmeyin ben bandın dışına kantaron yağı sürüp yumuşatmıştım çıkarırken acımasın diye o acı sa zaten tenine değen bant yüzünden asla dikiş yeri acımıyor acımadı da hiç. Masaj yapın lütfen önerildiyse dayanılmayacak bir acıysa doktorunuza danışın ama masaj çok önemli ve ben her gün avcumun içiyle memeyi yukarı çekip hafif bastırıyorum üstten yanma olması normal geçici bir şey korkmayın. 350cc ufak değil benim de sağ göğsümdeki 355cc ve daha zor iniyor haliyle. Zaman ve sabır işiymiş cidden. Ben de başta çok endişeliydim ama artık çok daha rahatım.
 
Beden ve cup olarak neydi ne oldu. Çok geçmiş olsun bu arada
 
Açıkçası bende morluk pek olmadı -ki olmaması kaçınılmazdır benim tenim çok hassas çünkü. Şu an 22.günümde olmama rağmen hala ödem,şişlik ve o sertlik devam ediyor. Dikişler açılmaz endişe etmeyin ben bandın dışına kantaron yağı sürüp yumuşatmıştım çıkarırken acımasın diye o acı sa zaten tenine değen bant yüzünden asla dikiş yeri acımıyor acımadı da hiç. Masaj yapın lütfen önerildiyse dayanılmayacak bir acıysa doktorunuza danışın ama masaj çok önemli ve ben her gün avcumun içiyle memeyi yukarı çekip hafif bastırıyorum üstten yanma olması normal geçici bir şey korkmayın. 350cc ufak değil benim de sağ göğsümdeki 355cc ve daha zor iniyor haliyle. Zaman ve sabır işiymiş cidden. Ben de başta çok endişeliydim ama artık çok daha rahatım.
Kesinlikle baya zorlayıcı bir ameliyat 🥹
 
Selam kızlar;
21 ocak çarşamba günü meme büyütme ameliyatı oldum. Bugün 5.günüm ve sizlere bu süreçten bahsetmek; fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olmak istiyorum.
Meme dokum var aslında ama bir tık daha büyük bir memeye duyduğum ihtiyaç vardı hep içimde senelerdir. Bir de artık südyene veda etmek istedim açıkçası.
İnstragramda reklamda karşıma çıkan doktoruma sonrasındaki yoğun araştırmalarım sonucu karar verdim.
Anlaşmalı hastanesinde 1 gece yatış ile ertesi gün evime döndüm ve evet tam bir işkenceydi arabayla yolculuk. Her tümsekte, her dönüşte göğsüm patlayacak gibi oldu.
Çok fazla yanma hissi çektim. Ağrılarım kas altı olduğu için daha fazlaydı. Gerçekten okuduğum yorumlardaki gibi ilk 3 gün sonrası hafifledi ağrılar. İlk günden itibaren elimi kolumu kaldırmakta bir sıkıntı yaşamadım ama geceleri aniden gelen o yanma hissi çok kötüydü.
Sağ memeye 355, sol memeye 315 cc motiva yuvarlak implant takıldı. Sağ meme biraz daha ödemli haliyle ve daha fazla ağrıdı.Hala ara ara ağrı yapıyor.
Bugün ilk defa duş aldım kendi başıma ve dışarı çıktım. Uzanmaktan popom düzleştiği ve çooook acıdığı için yürümek, hava almak, normal bir sandalyeye oturmak iyi geldi nihayetinde.
Hafif ağrılar devam etmekle birlikte hala çok ağır iş yapamıyorum; zorlayınca acıyor hemen.
Perşembe günü kontrolüm var göğüs altındaki bantları çıkaracak doktor. Krem vermedi evde orjinal kantaron yağımı süreceğim. İz farkedilmeyecek kadar silikleşecek ama rahatsız ederse seni lazerle de kaybederiz izi dedi doktorum.
Korse çok sıkıyor evet çok rahatsız ediyor kaşınıyor vücut falan ama 1-2 ay takmamı önerdi doktorum.Bugün duş almak için korseyi çıkarınca farkettim ki ağrının en büyük sebebi korsenin baskısıymış aslında.
Ben dikiş yerine korse ile teması kessin diye makyaj pamuğu koydum ve koymaya devam edeceğim. Eriyen dikişlerim var. Diren de taktı bana ameliyattayken ertesi gün çıkardı az kan geldiği için. Diren yeri koltuk altıma yakın bir yerde ve ufacık bir iz benim gözümde.
Fiyat ve doktor bilgisi + fotoğraf için özel mesaj yoluyla dönebilirim sizlere. Fakat fiyat konusuna şöyle bir açıklık getireyim; ben aralık ayında yani hala 2025 yılına denk gelen son ayda gidip görüşüp anlaştım ve kapora verdim. Normalde ocak ayı 2026’ya da geçtiğimiz bu dönem haliyle 1 sene sonraki artan fiyatlarla geliniyor size ama bana yardımcı oldular bu konuda.
Sürecin devamını güncelleyerek yazarım ilerleyen günlerde.
Şimdilik bu kadar :KK24:
Geçmiş olsun oncelikle. Ben de bu sene olmayı düşünüyorum 3senedir dk arayışındayım. Yeni uye oldum kullanmayı pek bilmiyorum. Rica etsem bana ozelden dk ismi ve en onemlisi fiyat yazar mısiniz. 200k biriktirdim ben inş cok pahalı değildir.
 
Geçmiş olsun oncelikle. Ben de bu sene olmayı düşünüyorum 3senedir dk arayışındayım. Yeni uye oldum kullanmayı pek bilmiyorum. Rica etsem bana ozelden dk ismi ve en onemlisi fiyat yazar mısiniz. 200k biriktirdim ben inş cok pahalı değildir.
Ortalama o bantta fiyatlar çok rahatlıkla yaptırırsınız
 
Selam kızlar;
21 ocak çarşamba günü meme büyütme ameliyatı oldum. Bugün 5.günüm ve sizlere bu süreçten bahsetmek; fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olmak istiyorum.
Meme dokum var aslında ama bir tık daha büyük bir memeye duyduğum ihtiyaç vardı hep içimde senelerdir. Bir de artık südyene veda etmek istedim açıkçası.
İnstragramda reklamda karşıma çıkan doktoruma sonrasındaki yoğun araştırmalarım sonucu karar verdim.
Anlaşmalı hastanesinde 1 gece yatış ile ertesi gün evime döndüm ve evet tam bir işkenceydi arabayla yolculuk. Her tümsekte, her dönüşte göğsüm patlayacak gibi oldu.
Çok fazla yanma hissi çektim. Ağrılarım kas altı olduğu için daha fazlaydı. Gerçekten okuduğum yorumlardaki gibi ilk 3 gün sonrası hafifledi ağrılar. İlk günden itibaren elimi kolumu kaldırmakta bir sıkıntı yaşamadım ama geceleri aniden gelen o yanma hissi çok kötüydü.
Sağ memeye 355, sol memeye 315 cc motiva yuvarlak implant takıldı. Sağ meme biraz daha ödemli haliyle ve daha fazla ağrıdı.Hala ara ara ağrı yapıyor.
Bugün ilk defa duş aldım kendi başıma ve dışarı çıktım. Uzanmaktan popom düzleştiği ve çooook acıdığı için yürümek, hava almak, normal bir sandalyeye oturmak iyi geldi nihayetinde.
Hafif ağrılar devam etmekle birlikte hala çok ağır iş yapamıyorum; zorlayınca acıyor hemen.
Perşembe günü kontrolüm var göğüs altındaki bantları çıkaracak doktor. Krem vermedi evde orjinal kantaron yağımı süreceğim. İz farkedilmeyecek kadar silikleşecek ama rahatsız ederse seni lazerle de kaybederiz izi dedi doktorum.
Korse çok sıkıyor evet çok rahatsız ediyor kaşınıyor vücut falan ama 1-2 ay takmamı önerdi doktorum.Bugün duş almak için korseyi çıkarınca farkettim ki ağrının en büyük sebebi korsenin baskısıymış aslında.
Ben dikiş yerine korse ile teması kessin diye makyaj pamuğu koydum ve koymaya devam edeceğim. Eriyen dikişlerim var. Diren de taktı bana ameliyattayken ertesi gün çıkardı az kan geldiği için. Diren yeri koltuk altıma yakın bir yerde ve ufacık bir iz benim gözümde.
Fiyat ve doktor bilgisi + fotoğraf için özel mesaj yoluyla dönebilirim sizlere. Fakat fiyat konusuna şöyle bir açıklık getireyim; ben aralık ayında yani hala 2025 yılına denk gelen son ayda gidip görüşüp anlaştım ve kapora verdim. Normalde ocak ayı 2026’ya da geçtiğimiz bu dönem haliyle 1 sene sonraki artan fiyatlarla geliniyor size ama bana yardımcı oldular bu konuda.
Sürecin devamını güncelleyerek yazarım ilerleyen günlerde.
Şimdilik bu kadar :KK24:
Merhaba! Şuan nasıl memeleriniz? Motiva round hissiyatı nasıl ? Meme dokunuz ayrı silikon ayrı hissediyor musunuz? Yanlara kayma ya da sarkma oldu mu? Ben de meme dikleştirme + büyütme ameliyatı olmayı istiyorum. Motiva ergonomix 2 çok istedim ama round olur sana dedi doktorlar. Ergonomix2 ile çok hissiyat farkı olur mu acaba? Fikir verirseniz sevinirim
 
Back
X