- Katılım
- 26 Ocak 2026
- Mesajlar
- 3
- Emoji Skoru
- 5
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 37
- Konu Sahibi BilgeBirKisi
- #1
Selam kızlar;
21 ocak çarşamba günü meme büyütme ameliyatı oldum. Bugün 5.günüm ve sizlere bu süreçten bahsetmek; fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olmak istiyorum.
Meme dokum var aslında ama bir tık daha büyük bir memeye duyduğum ihtiyaç vardı hep içimde senelerdir. Bir de artık südyene veda etmek istedim açıkçası.
İnstragramda reklamda karşıma çıkan doktoruma sonrasındaki yoğun araştırmalarım sonucu karar verdim.
Anlaşmalı hastanesinde 1 gece yatış ile ertesi gün evime döndüm ve evet tam bir işkenceydi arabayla yolculuk. Her tümsekte, her dönüşte göğsüm patlayacak gibi oldu.
Çok fazla yanma hissi çektim. Ağrılarım kas altı olduğu için daha fazlaydı. Gerçekten okuduğum yorumlardaki gibi ilk 3 gün sonrası hafifledi ağrılar. İlk günden itibaren elimi kolumu kaldırmakta bir sıkıntı yaşamadım ama geceleri aniden gelen o yanma hissi çok kötüydü.
Sağ memeye 355, sol memeye 315 cc motiva yuvarlak implant takıldı. Sağ meme biraz daha ödemli haliyle ve daha fazla ağrıdı.Hala ara ara ağrı yapıyor.
Bugün ilk defa duş aldım kendi başıma ve dışarı çıktım. Uzanmaktan popom düzleştiği ve çooook acıdığı için yürümek, hava almak, normal bir sandalyeye oturmak iyi geldi nihayetinde.
Hafif ağrılar devam etmekle birlikte hala çok ağır iş yapamıyorum; zorlayınca acıyor hemen.
Perşembe günü kontrolüm var göğüs altındaki bantları çıkaracak doktor. Krem vermedi evde orjinal kantaron yağımı süreceğim. İz farkedilmeyecek kadar silikleşecek ama rahatsız ederse seni lazerle de kaybederiz izi dedi doktorum.
Korse çok sıkıyor evet çok rahatsız ediyor kaşınıyor vücut falan ama 1-2 ay takmamı önerdi doktorum.Bugün duş almak için korseyi çıkarınca farkettim ki ağrının en büyük sebebi korsenin baskısıymış aslında.
Ben dikiş yerine korse ile teması kessin diye makyaj pamuğu koydum ve koymaya devam edeceğim. Eriyen dikişlerim var. Diren de taktı bana ameliyattayken ertesi gün çıkardı az kan geldiği için. Diren yeri koltuk altıma yakın bir yerde ve ufacık bir iz benim gözümde.
Fiyat ve doktor bilgisi + fotoğraf için özel mesaj yoluyla dönebilirim sizlere. Fakat fiyat konusuna şöyle bir açıklık getireyim; ben aralık ayında yani hala 2025 yılına denk gelen son ayda gidip görüşüp anlaştım ve kapora verdim. Normalde ocak ayı 2026’ya da geçtiğimiz bu dönem haliyle 1 sene sonraki artan fiyatlarla geliniyor size ama bana yardımcı oldular bu konuda.
Sürecin devamını güncelleyerek yazarım ilerleyen günlerde.
Şimdilik bu kadar
21 ocak çarşamba günü meme büyütme ameliyatı oldum. Bugün 5.günüm ve sizlere bu süreçten bahsetmek; fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olmak istiyorum.
Meme dokum var aslında ama bir tık daha büyük bir memeye duyduğum ihtiyaç vardı hep içimde senelerdir. Bir de artık südyene veda etmek istedim açıkçası.
İnstragramda reklamda karşıma çıkan doktoruma sonrasındaki yoğun araştırmalarım sonucu karar verdim.
Anlaşmalı hastanesinde 1 gece yatış ile ertesi gün evime döndüm ve evet tam bir işkenceydi arabayla yolculuk. Her tümsekte, her dönüşte göğsüm patlayacak gibi oldu.
Çok fazla yanma hissi çektim. Ağrılarım kas altı olduğu için daha fazlaydı. Gerçekten okuduğum yorumlardaki gibi ilk 3 gün sonrası hafifledi ağrılar. İlk günden itibaren elimi kolumu kaldırmakta bir sıkıntı yaşamadım ama geceleri aniden gelen o yanma hissi çok kötüydü.
Sağ memeye 355, sol memeye 315 cc motiva yuvarlak implant takıldı. Sağ meme biraz daha ödemli haliyle ve daha fazla ağrıdı.Hala ara ara ağrı yapıyor.
Bugün ilk defa duş aldım kendi başıma ve dışarı çıktım. Uzanmaktan popom düzleştiği ve çooook acıdığı için yürümek, hava almak, normal bir sandalyeye oturmak iyi geldi nihayetinde.
Hafif ağrılar devam etmekle birlikte hala çok ağır iş yapamıyorum; zorlayınca acıyor hemen.
Perşembe günü kontrolüm var göğüs altındaki bantları çıkaracak doktor. Krem vermedi evde orjinal kantaron yağımı süreceğim. İz farkedilmeyecek kadar silikleşecek ama rahatsız ederse seni lazerle de kaybederiz izi dedi doktorum.
Korse çok sıkıyor evet çok rahatsız ediyor kaşınıyor vücut falan ama 1-2 ay takmamı önerdi doktorum.Bugün duş almak için korseyi çıkarınca farkettim ki ağrının en büyük sebebi korsenin baskısıymış aslında.
Ben dikiş yerine korse ile teması kessin diye makyaj pamuğu koydum ve koymaya devam edeceğim. Eriyen dikişlerim var. Diren de taktı bana ameliyattayken ertesi gün çıkardı az kan geldiği için. Diren yeri koltuk altıma yakın bir yerde ve ufacık bir iz benim gözümde.
Fiyat ve doktor bilgisi + fotoğraf için özel mesaj yoluyla dönebilirim sizlere. Fakat fiyat konusuna şöyle bir açıklık getireyim; ben aralık ayında yani hala 2025 yılına denk gelen son ayda gidip görüşüp anlaştım ve kapora verdim. Normalde ocak ayı 2026’ya da geçtiğimiz bu dönem haliyle 1 sene sonraki artan fiyatlarla geliniyor size ama bana yardımcı oldular bu konuda.
Sürecin devamını güncelleyerek yazarım ilerleyen günlerde.
Şimdilik bu kadar
Son düzenleme: