- Katılım
- 21 Nisan 2022
- Mesajlar
- 36
- Emoji Skoru
- 4
- Puanlar
- 36
- Yaş
- 25
- Konu Sahibi Aleynaaa12
- #1
Arkadaşlar selam meme büyütme estetiği olacaklar için fikir amaçlı sürecimi anlatmak istedim çünkü ben bu süreçte forumdaki tüm konuları okumuşumdur..
165 boy 56 kiloyum 0 meme dokum (dümdüz) kasaltı 295 cc motiva ergonomiks tercih ettim. 31 mart salı sabahı ameliyata girdim ameliyatım çok kısa sürdü 8 de ameliyathaneye indim 8.15 da anestezi verildi saat 10 da ayılmış şekilde odamdaydım 45 dk - 1 saat sürdü ameliyatım. En çok korktuğum şey anesteziydi açıkçası ama anesteziyi çok kolay atlattım ayılmam vs hepsi kolay oldu sandığım kadar korkutucu değilmiş. Uyandığımda ameliyathanede doktorun asistanı korsemi giydiriyordu ilk sorduğum soru “güzel oldular mı” olmuştu. uyandıgımda dedikleri kadar korkunç bi hissiyat yoktu Ama böyle nefes almamı engellemiyordu yani belki de bunu bilerek ameliyata girdiğim için olabilir hafif bir baskı vardı onun dışında ağrım vardı Ama odama geldim hemşirelerin bana ağrı kesici vermesi ile ağrılarımın hepsi tamamen gitti hatta ameliyatın ilk günü sıfır ağrısız geçirdim belki de bu kişiden kişiye göre değişiyordur bilmiyorum ama hiç ağrım olmadı. hatta kendi başıma Tuvalete gidip gelebiliyordum Yemeğimi yiyebiliyordum herhangi bir sorun yoktu Direnlerim vardı. ertesi gün eve geldikten sonra artık ağrılarım başlamıştı ilk 4-5 gün o kadar ağrı çektim ki bir an pisman oldum diyebilirim ve artık hareketlerim kısıtlanmıştı ilk 1 hafta iç çamaşırımı bile tuvalette zor çekiyordum canım acıyordu.. Yani şöyle söyliyim hareketlerinizi yapabiliyorsunuz sadece canınız acıyor. Benim için yaşadığım sorunlardan en büyüğü uyumakta sırtüstü uyuyorum ama aynı pozisyonda olduğunuz için sırtınız beliniz ağrıyor mutlaka boyun yastığı almanizi tavsiye ederim uyurken çok daha konfor sağlıyor. Benim kasım biraz daha kalın olduğu için çok fazla ödem yaşadım Ve korsenin bu ödemleri baskılamasıyla ağrılarım ekstra daha fazla artıyordu. Üç gün sonra yani cuma günü artık direnlerim çıkıyodu direnlerim çıkarken hiçbir şey hissetmedim diyebilirim asla acı yaşamıyorsunuz .. Dördüncü günden sonra ağrılarım gitgide azalmaya başladı birinci haftadan sonra neredeyse dayanamayacak Ağrıların tamamı gitti ağrı kesicileri bırakmıştım. Sadece şunu söylemek istiyorum bir hafta sonra normal yaşantımızda dönebilecek kadar iyi olmuyorsunuz en azından ben olmadım yani okuduğum kadarıyla hep bir hafta sonra her şey bitiyor hiçbir şeyiniz kalmıyor gibi yazıları okuyordum ama şöyle söyliyim benim tamamen normale dönmem on günümü buldu. Şu anda 20. günümdeyim temizliğimi yapıyorum hafif hafif poşetler taşıyorum biraz biraz yan yatmaya da başladım sadece arada zonklamalar geliyor Günde iki defa masaj yapıyorum sadece çok ödemim var muhtemelen benim ödemlerimin azalması ve nihai sonucu görmem 2. ayı bulacak. Şöyle söyliyim bu süreçte beni en çok zorlayan şey korse oldu çok fazla ödemim olduğu için Korse baskılayıp canımı yakıyordu sadece onun dışında meme ağrım yoktu dikiş acısı zaten hissetmedim baskı ve kas ağrısı vardı onlarda 5. gunden sonra azalmaya başladı. Şu anda sonucu görmediğim için öyle kabul ediyorum ama iki ay sonra gerçekten güzel ve herkese önerebilirim çünkü acılar gerçekten birkaç gün sonra geçiyor.. Şu anda sadece memelerimin güzelleşmesini bekliyorum o kadar olmak isteyen kisilere şimdiden bol hayırlı olsun:)
165 boy 56 kiloyum 0 meme dokum (dümdüz) kasaltı 295 cc motiva ergonomiks tercih ettim. 31 mart salı sabahı ameliyata girdim ameliyatım çok kısa sürdü 8 de ameliyathaneye indim 8.15 da anestezi verildi saat 10 da ayılmış şekilde odamdaydım 45 dk - 1 saat sürdü ameliyatım. En çok korktuğum şey anesteziydi açıkçası ama anesteziyi çok kolay atlattım ayılmam vs hepsi kolay oldu sandığım kadar korkutucu değilmiş. Uyandığımda ameliyathanede doktorun asistanı korsemi giydiriyordu ilk sorduğum soru “güzel oldular mı” olmuştu. uyandıgımda dedikleri kadar korkunç bi hissiyat yoktu Ama böyle nefes almamı engellemiyordu yani belki de bunu bilerek ameliyata girdiğim için olabilir hafif bir baskı vardı onun dışında ağrım vardı Ama odama geldim hemşirelerin bana ağrı kesici vermesi ile ağrılarımın hepsi tamamen gitti hatta ameliyatın ilk günü sıfır ağrısız geçirdim belki de bu kişiden kişiye göre değişiyordur bilmiyorum ama hiç ağrım olmadı. hatta kendi başıma Tuvalete gidip gelebiliyordum Yemeğimi yiyebiliyordum herhangi bir sorun yoktu Direnlerim vardı. ertesi gün eve geldikten sonra artık ağrılarım başlamıştı ilk 4-5 gün o kadar ağrı çektim ki bir an pisman oldum diyebilirim ve artık hareketlerim kısıtlanmıştı ilk 1 hafta iç çamaşırımı bile tuvalette zor çekiyordum canım acıyordu.. Yani şöyle söyliyim hareketlerinizi yapabiliyorsunuz sadece canınız acıyor. Benim için yaşadığım sorunlardan en büyüğü uyumakta sırtüstü uyuyorum ama aynı pozisyonda olduğunuz için sırtınız beliniz ağrıyor mutlaka boyun yastığı almanizi tavsiye ederim uyurken çok daha konfor sağlıyor. Benim kasım biraz daha kalın olduğu için çok fazla ödem yaşadım Ve korsenin bu ödemleri baskılamasıyla ağrılarım ekstra daha fazla artıyordu. Üç gün sonra yani cuma günü artık direnlerim çıkıyodu direnlerim çıkarken hiçbir şey hissetmedim diyebilirim asla acı yaşamıyorsunuz .. Dördüncü günden sonra ağrılarım gitgide azalmaya başladı birinci haftadan sonra neredeyse dayanamayacak Ağrıların tamamı gitti ağrı kesicileri bırakmıştım. Sadece şunu söylemek istiyorum bir hafta sonra normal yaşantımızda dönebilecek kadar iyi olmuyorsunuz en azından ben olmadım yani okuduğum kadarıyla hep bir hafta sonra her şey bitiyor hiçbir şeyiniz kalmıyor gibi yazıları okuyordum ama şöyle söyliyim benim tamamen normale dönmem on günümü buldu. Şu anda 20. günümdeyim temizliğimi yapıyorum hafif hafif poşetler taşıyorum biraz biraz yan yatmaya da başladım sadece arada zonklamalar geliyor Günde iki defa masaj yapıyorum sadece çok ödemim var muhtemelen benim ödemlerimin azalması ve nihai sonucu görmem 2. ayı bulacak. Şöyle söyliyim bu süreçte beni en çok zorlayan şey korse oldu çok fazla ödemim olduğu için Korse baskılayıp canımı yakıyordu sadece onun dışında meme ağrım yoktu dikiş acısı zaten hissetmedim baskı ve kas ağrısı vardı onlarda 5. gunden sonra azalmaya başladı. Şu anda sonucu görmediğim için öyle kabul ediyorum ama iki ay sonra gerçekten güzel ve herkese önerebilirim çünkü acılar gerçekten birkaç gün sonra geçiyor.. Şu anda sadece memelerimin güzelleşmesini bekliyorum o kadar olmak isteyen kisilere şimdiden bol hayırlı olsun:)