Merkür retrosu beni vurdu

Eve in Heaven

WonderWomen 🔮💜
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2021
1.580
4.426
23
Çok kısa aralıklarla hayatınıza birilerini alıyorsunuz. Bu hiç mantikli bir sey degil.

Şu aralar bir iliskiye hazir degilim yazmışsınız. Bence uzun yıllar hazir degilsiniz. Hala küçüksünüz çünkü. Saçma kararlar almissiniz.

Adam sınırda, çok gorusemiyorsunuz diye ayrilmak nedir? Ustelik askerde bu adam. Duygusal olarak en zor donemde.

Bir müddet büyümeyi bekleyin. Çalışın, uğraş bulun. Hayat boyle geçmez. Her 4 ayda bir birilerini almayin kalbinize. Genç yaşta yorulursunuz.
Şuana kadar ilişki diyebileceğim 3 kişi oldu hayatımda çok mu bu 😶(biri lisede onu ilişkiden bile saymayabiliriz)
Galiba karmaşık olduğu için öyle görünüyor ama ben de böyle olmasını istemiyorum ki 🤷🏻‍♀️
En istemediğim şeydi ayrılmak ama bana zarar vermeye başlamıştı iletişimsizlik ☹️
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim 😊
 

LOTUS0

'ailurophile'
Kayıtlı Üye
28 Mart 2020
10.619
25.409
Şuana kadar ilişki diyebileceğim 3 kişi oldu hayatımda çok mu bu 😶(biri lisede onu ilişkiden bile saymayabiliriz)
Galiba karmaşık olduğu için öyle görünüyor ama ben de böyle olmasını istemiyorum ki 🤷🏻‍♀️
En istemediğim şeydi ayrılmak ama bana zarar vermeye başlamıştı iletişimsizlik ☹️
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim 😊
Eşle 4 aylik bir ayrilik, ex ile 4 aylik bir yakinlik, sonra gorusemiyorsunuz diye ayrilmak, ailenizle küs oldugunuz bir donem eşle tekrar barismak.
Ben bunlardan bahsediyorum. Askerde oldugu icin konuşamıyoruz diye ayrilmak gibi bir neden de ilk kez görüyorum. Sevgi duymadiniz demek ki. Ilgi gormek istediniz, mümkün olmayinca da ayrildiniz.
 
Son düzenleme:

Eve in Heaven

WonderWomen 🔮💜
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2021
1.580
4.426
23
bacım zor valla kalbini de aklını da ruhunu da amma yoruyorsun böyle.
bi nefes al bi dinlen, biraz yalnız kal bir süre hayatında sadece sen ol.
yarım kalan şeyler kafayı kurcalar, beyinde arka planda yer ediyor olabilir biraz kendini toparladıktan sonra hala bu kişiyi düşünüyorsan bi kahve için çay için falan mesaj atarsın. cevap gelmezse de başkalarıyla tanışırsın istersen.
Galiba hayatımda çok daha olumsuz ve zor şeyler olduğundan onları düşünmemek için onu düşünüyorum. Bir şey olacağından da değil sadece mutlu olabilmek için bile olabilir. Teşekkür ederim 😊
 

vivelamour

Aşkolsun ben öyle bir insan mıyım?
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
7 Kasım 2013
11.745
25.141
Ay şiştim okurken. Öyle karışık yazmışsınız ki bir an kimle evlendiniz anlamadım. Kafanız karışmış biraz kendinize zaman verin.
 

Eve in Heaven

WonderWomen 🔮💜
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2021
1.580
4.426
23
Eşle 4 aylik bir ayrilik, ex ile 4 aylik bir yakinlik, sonra gorusemiyorsunuz diye ayrilmak, ailenizle küs oldugunuz bir donem eşle tekrar barismak.
Ben bunlardan bahsediyorum. Askerde oldugu icin konuşamıyoruz diye ayrilma diye bir neden de ilk kez görüyorum. Sevgi duymadiniz demek ki. Ilgi gormek istediniz, mümkün olmayinca da ayrildiniz.
Exle 1 aylık yakınlık, o da sadece telefon üzerinden. Çok yakınlaşmak istese gelince o da bana ulaşabilirdi ama çabası yoktu. Aynı şehirde yüzyüze görüşmek istememek onun tercihi değil mi? Belki de o beni zaman geçirmek için kullandı bundan bile emin değilim. Sevgi duydum hem de çok ama kırgınlıklarımdan dolayı ona yansıtmaya çekinmiş de olabilirim. Bu yüzden kafam karışıyor 🤷🏻‍♀️
Neyse artık geçmişe bir sünger çekmenin zamanı geldi sanırım.
 

Ssindirella

Önyargılarısilsekdegelsek
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Aralık 2016
576
446
Önce boşanmayi bitirip biraz sakinle bence. Eski flortunden bisey olucağını sanmıyorum.
Ilk yorum yapan kişiyi cok mantıklı buldum yarim kaldıysa, oturup bi kahve icebilirsiniz arkadasca, biseyleri tamamlamak için
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 434 gün geçti.

Visenyaa

Guru
Pro Üye
21 Aralık 2014
6.015
14.308
Ne demek beni istemez? O kimmis? Bosandınız diye bu yakıstırmalar neden? Kendinizden degerli, kıymetli hicbisi yok. Binlerce bosanmıs kadın var seviyorlar seviliyorlar tekrar evleniyorlar. Bu yasta bu düşünce tarzı çok kötü.

Sizde ben gibi serefsiz seviyosunuz galiba yazık bize. Neyse olan olmus akıllanma zamanı simdilik uzak durun kariyerinize falan odaklanın bu yaşta heriflerin dırdırı çekilmez
 

Eve in Heaven

WonderWomen 🔮💜
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2021
1.580
4.426
23
Sizde ben gibi serefsiz seviyosunuz galiba yazık bize. Neyse olan olmus akıllanma zamanı simdilik uzak durun kariyerinize falan odaklanın bu yaşta heriflerin dırdırı çekilmez
Olsun kendinin farkında olmak da bir erdemdir diyelim 🤭 evet evet kesinlikle katılıyorum sadece kafada kalmasındansa yazıp fikir alıyım dedim. Yoksa bir girişimim yok olacağını da pek sanmıyorum.
 

Visenyaa

Guru
Pro Üye
21 Aralık 2014
6.015
14.308
Olsun kendinin farkında olmak da bir erdemdir diyelim 🤭 evet evet kesinlikle katılıyorum sadece kafada kalmasındansa yazıp fikir alıyım dedim. Yoksa bir girişimim yok olacağını da pek sanmıyorum.
Şunu da ekleyim esiniz degil beriki cocukla iletisiminiz yok kesilmis. Ama ruhunuz hala etkilesimde. Uyum ve kimyanız aynı, somut iletisim yok ama ruhlar hala etkilesimde anlayacagınız. Siz onu bosuna düsünmüyorsunuz sizin aklınıza gelmesinin sebebi retro metro hetro falan degil onunda hala sizi düşünmesi ve aklından gecirmesi. Bi insan durduk yere düsünmez, teletapiye cok inanırım zaten ben.

Bende yaz boyu egenin “yaz askım” sarkısını dinleye dinleye yaz asklarımı düsündüm aklımdan gecirdim. Bu zamanlarda rahat 3 yaz askım yazdı. Digerleri vefat etti herhalde bilemedim.
 

Eve in Heaven

WonderWomen 🔮💜
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2021
1.580
4.426
23
Şunu da ekleyim esiniz degil beriki cocukla iletisiminiz yok kesilmis. Ama ruhunuz hala etkilesimde. Uyum ve kimyanız aynı, somut iletisim yok ama ruhlar hala etkilesimde anlayacagınız. Siz onu bosuna düsünmüyorsunuz sizin aklınıza gelmesinin sebebi retro metro hetro falan degil onunda hala sizi düşünmesi ve aklından gecirmesi. Bi insan durduk yere düsünmez, teletapiye cok inanırım zaten ben.

Bende yaz boyu egenin “yaz askım” sarkısını dinleye dinleye yaz asklarımı düsündüm aklımdan gecirdim. Bu zamanlarda rahat 3 yaz askım yazdı. Digerleri vefat etti herhalde bilemedim.
Ben de kesinlikle inanıyorum. Zaten ben yaparım arada meditasyon telepati böyle şeylere merakım var. Geçen gün bir baktım bu da sakral çakra meditasyonu görselleştirme gibi bir şey yapmış arkadaşıyla. Zaten sanatsal yönü yüksek biri, resim müzik her alanda bilgisi var. O yüzden böyle spiritüalizme de yakın. Bunlar genelde dişi enerjiden kaynaklanır. Belki o yüzden de çok frekansımız tutuyor olabilir. Ama kesinlikle var bir şey garip bir şekilde. Burada yazdım ya bakarsın bir kaç güne mesajımı alır hiç belli olmaz 🤭
 

Visenyaa

Guru
Pro Üye
21 Aralık 2014
6.015
14.308
Ben de kesinlikle inanıyorum. Zaten ben yaparım arada meditasyon telepati böyle şeylere merakım var. Geçen gün bir baktım bu da sakral çakra meditasyonu görselleştirme gibi bir şey yapmış arkadaşıyla. Zaten sanatsal yönü yüksek biri, resim müzik her alanda bilgisi var. O yüzden böyle spiritüalizme de yakın. Bunlar genelde dişi enerjiden kaynaklanır. Belki o yüzden de çok frekansımız tutuyor olabilir. Ama kesinlikle var bir şey garip bir şekilde. Burada yazdım ya bakarsın bir kaç güne mesajımı alır hiç belli olmaz 🤭
Ressamım olurda konusursanız resimden konu acılırsa googleda kafayı sıyıracagına bana yaz sen hazırlarıZ mesajları. Etkilenir düşer paraşütle üstüne allamaaaa
 

Eve in Heaven

WonderWomen 🔮💜
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2021
1.580
4.426
23
Ressamım olurda konusursanız resimden konu acılırsa googleda kafayı sıyıracagına bana yaz sen hazırlarıZ mesajları. Etkilenir düşer paraşütle üstüne allamaaaa
Ay ne güldüm he Allah iyiliğini versin 🤭 Ben de mimarım,sanat fakültesinde okudum 😄