- Katılım
- 18 Nisan 2026
- Mesajlar
- 1.203
- En iyi cevaplar
- 1
- Emoji Skoru
- 1.222
- Puanlar
- 48
- Yaş
- 31
- Konu Sahibi garipcicek
- #121
onun elinin değdiği yiyeceği yeseniz muhtemelen mikrop kaparsınız. Midenizi falan yıkatmanız gerekirböyle devam ederse gerçekten ben hasta olacağım çünkü inanılmaz rahatsız hissediyorum. bedenim artık tepki veriyor. mesela oturduk yemek yiyoruz diyelim peynirin sağını yerse ben solunu yerim asla karıştırmam. zeytini eliyle alirsa hayatta o zeytin tabağına dokunmam vs. yani olmuyor gerçekten midem bulanıyor ona karşı. boşanmak istiyorum zaten ama yarın sakin kafayla avukat arkadaşımı arayacağım, olmadı başkasına yönlendirir belki. ayrılmak istiyorum cidden umarım anlaşmalıya yanaşır.
Bu pislikle yasanmaz bosanmanız en iyisi