• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

mikrop koca

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
böyle devam ederse gerçekten ben hasta olacağım çünkü inanılmaz rahatsız hissediyorum. bedenim artık tepki veriyor. mesela oturduk yemek yiyoruz diyelim peynirin sağını yerse ben solunu yerim asla karıştırmam. zeytini eliyle alirsa hayatta o zeytin tabağına dokunmam vs. yani olmuyor gerçekten midem bulanıyor ona karşı. boşanmak istiyorum zaten ama yarın sakin kafayla avukat arkadaşımı arayacağım, olmadı başkasına yönlendirir belki. ayrılmak istiyorum cidden umarım anlaşmalıya yanaşır.
onun elinin değdiği yiyeceği yeseniz muhtemelen mikrop kaparsınız. Midenizi falan yıkatmanız gerekir:KK53:
Bu pislikle yasanmaz bosanmanız en iyisi
 
böyle devam ederse gerçekten ben hasta olacağım çünkü inanılmaz rahatsız hissediyorum. bedenim artık tepki veriyor. mesela oturduk yemek yiyoruz diyelim peynirin sağını yerse ben solunu yerim asla karıştırmam. zeytini eliyle alirsa hayatta o zeytin tabağına dokunmam vs. yani olmuyor gerçekten midem bulanıyor ona karşı. boşanmak istiyorum zaten ama yarın sakin kafayla avukat arkadaşımı arayacağım, olmadı başkasına yönlendirir belki. ayrılmak istiyorum cidden umarım anlaşmalıya yanaşır.

İlk mesajınızı okurken öğürdüm, arkadaşıma okuttum o da aynı yerde öğürdü.

İnsan ne acayip okuduğu şeylere göre duygu yaşayabiliyor dedim.

Ömür geçmez direkt boşan düzelmez.

Koskoca adama sen mi hijyen öğreteceksin?

Hayat kısa sakın kimseyi düzeltmeye harcama.

İğrenç biriyle cinsellik yaşanmaz e cinsellik olmadan da evlilik sürmez.

Çare boşanma.

Yok yıkarım yok ikna ederim bunlar boş. Düzelmez.

Bitlenmeden kaç 🏃🏻‍♀️
 
onun elinin değdiği yiyeceği yeseniz muhtemelen mikrop kaparsınız. Midenizi falan yıkatmanız gerekir:KK53:
Bu pislikle yasanmaz bosanmanız en iyisi

Konu sahibi şimdiye kadar bitlenmediyse, uyuz kapmadıysa, mantar enfeksiyonu yaşamadıysa şükretsin.

Benim dayım böyle pisti, havlumu kullanıyormuş ben çocukken, o havlunun üst kısmından dolayı sürekli koltuk altıma yakın yerde mantar enfeksiyonu oluyordu.

Doktora gidiyordum sürekli sonra o havluyu dayımın kullandığını annem söyledi vazgeçtim o havludan öyle geçti mantar.

Düşün benim koltukaltıma aynı havlu temas ettiğim için geçti, konu sahibi bu herifle yatıyor bir de.

Tüm vücudu mantar olur, vajinası da olur.
 
onlarla aramız pek yok. en başından beri beni ailesinden uzak tuttu. kendisi de onları sevmiyor. ama ailesi de pek temiz değil zaten. sabah çiçek almış, kahvaltı hazırlamış. oturduk dedi ben boşanmak istemiyorum ama psikolojik rahatsızlığım yok. bence sen önce kendin gitmekle başla çok takıyorsun falan. lavabo kontrolü yaptığımı bilmediği için diyor bunları. tuvaletten sonra niye el yıkamıyotsun deyince bir şok oldu çünkü düşünmemişti bunu. çok öfkelendim açıkçası çünkü hâlâ kandırmaya çalışıyordu. sen düzelmeyeceksin sadece beni aptal yerine koymayı seviyorsun bunca zamanımıza yazık diye konuştum. sonra kavga ettik eşyalarımı toparladım anne evine döndüm :/ babamlara güzelce anlattım, haberleri var yani. bayağı aradı hatta arkamdan eve geldi ama babam eve girmesine izin vermedi. sürekli arayıp durdu sabah hiç açmadım. boşanmak ve kurtulmak istiyorum zira sevgi ve ilgim onun için hiç önemli değil.
Yapcak bisi yok canim, kendi totosunu temizlemeyen adamdan bisi olmaz
 
onun elinin değdiği yiyeceği yeseniz muhtemelen mikrop kaparsınız. Midenizi falan yıkatmanız gerekir:KK53:
Bu pislikle yasanmaz bosanmanız en iyisi
ben de aynısını düşünüyorum. şimdi anne evindeyim ve etraf temiz ya çok rahat hissediyorum. herkes elini yıkıyor, sürekli temizlik olayı yerine akşam sakince yemek yedik. çok özlemişim böyle dertsiz yemek yemeyi. yerken gözlerim doldu hatta. birkaç hafta burada kalsam eski halime dönerim belki.
 
İlk mesajınızı okurken öğürdüm, arkadaşıma okuttum o da aynı yerde öğürdü.

İnsan ne acayip okuduğu şeylere göre duygu yaşayabiliyor dedim.

Ömür geçmez direkt boşan düzelmez.

Koskoca adama sen mi hijyen öğreteceksin?

Hayat kısa sakın kimseyi düzeltmeye harcama.

İğrenç biriyle cinsellik yaşanmaz e cinsellik olmadan da evlilik sürmez.

Çare boşanma.

Yok yıkarım yok ikna ederim bunlar boş. Düzelmez.

Bitlenmeden kaç 🏃🏻‍♀️
ben de aynı şekilde düşünüyorum. her seferinde çocuk gibi arkasından koşacaksam görevim eş değil bir anne olacak. sürekli onun hijyenine dikkat etmek beni çok yordu. mesela duşta su sesi geliyor, çıkıyor böyle ıslak ama şampuan kokusu yok. be adam o kadar ıslanmışsın azıcık şampuan sıkıver işte... yok artık dayanamıyorum. bu şekilde gercekten yaşayamam. buraya geldiğimden beri iki seneyi düşünüyorum ve bundan sonraki 30 seneyi daha böyle geçirmek istemiyorum.
 
Konu sahibi şimdiye kadar bitlenmediyse, uyuz kapmadıysa, mantar enfeksiyonu yaşamadıysa şükretsin.

Benim dayım böyle pisti, havlumu kullanıyormuş ben çocukken, o havlunun üst kısmından dolayı sürekli koltuk altıma yakın yerde mantar enfeksiyonu oluyordu.

Doktora gidiyordum sürekli sonra o havluyu dayımın kullandığını annem söyledi vazgeçtim o havludan öyle geçti mantar.

Düşün benim koltukaltıma aynı havlu temas ettiğim için geçti, konu sahibi bu herifle yatıyor bir de.

Tüm vücudu mantar olur, vajinası da olur.
korkutmayın lütfen beni🙏🏻 ama havluları ayırmıştım ben. tabak çanak ayrılınca onları da ayırdım yani böyle bir şey oldu mu pek de hatırlamıyorum. zaten yüzümü genelde peçeteyle siliyorum. belki de bu yüzden hasta olmadım...
 
kimse uyarmıyor ki. tek beb varım belki başkaları uyarsa yine dikkat ederdi.

Ama uyarnak gerekmezki yetişkin insanlara .Bir kadina sürekli kocasimi söylemeli git şunu yap bunu yap vs .Ne kadar küçültücü.Erkek içinde öyle bebek degilki bu göbeği yeni düşmüş.Ay kıyamam yıkansın falan .Çok itici bu yetiskinler için.Bir kadın yada erkekten soğuma nedeni .Yani buna dikkat etmeyen kadının elinden su içilmez onun vücuduna vermediği önemi su bardağına vereceğini düşünmüyorum.Ayni şekilde erkek içinde dişler sapsarı vücut kokuyor yani onun yatağı bile çöp gibi kokar Afedersiniz.Ben katılmıyorum sürekli uyar yok banyoya sok yıka vs .Bu ne ya oldu olacak araba yıkama yerine gidip yikatsin kendini koku da takarlar dikiz aynasına takılanlar dan.
Kesinlikle katılıyorum uyarmaya gerek yok. Bir insan pisse pistir bugün çok etkili konuşursunuz tamam der biraz dikkat eder sonra yine aynı. Çocuk değil ki. Ben pis bir insanla yapamazdım büyük konuşmak istemiyorum ama banyo yapmayıp kokan birinden tiksinirim. O insan eğer çocuk değilse de değişmez. Ben bir arkadaş ortamında konuşulurken orada yeni tanıştığım bir kadın bahsetti eşi ancak ilişki olacaksa onda da mecburiyetten yıkanıyormuş, kadın o şartı koymuş. Yaşı da benden büyüktü, o zaman 40-45 falan. Demek istediğim uzun evliliklerde, çocuk da varsa işte kötü bir insan da değilse, elinizden geldiği kadar sık yıkanmaya teşvik edebilirsiniz. Ama yeni evlisiniz çocuk yok gerek var mı? İnsan kocasına sarılmak ister o ağır koku çekilir mi? Bu yaşta pis olan yaşlandığında kim bilir ayda bir mi yıkanır.
 
Bir arkadaşımın başına geldi böyle birşey psikolojik olduğu söylenmişti ,ailevi sıkıntılar vardı,durum düzelince adamda normale dönmüştü
 
duş almazsa yapmıyoruz ama son bir yıldır o kadar yapmak istemiyorum ki... halbuki çoğu zaman ben istiyordum sonradan ilgim inanılmaz düştü. yani kokusu böyle baş döndürüyor nasıl açıklayabilirim ki...
Bence bu durum düzelmez. Çekmek zorunda değilsin.
 
korkutmayın lütfen beni🙏🏻 ama havluları ayırmıştım ben. tabak çanak ayrılınca onları da ayırdım yani böyle bir şey oldu mu pek de hatırlamıyorum. zaten yüzümü genelde peçeteyle siliyorum. belki de bu yüzden hasta olmadım...

Meth kullanıyor olabilir ( kullanırsa anlarım demeyin aileler bile 10 yıl anlamıyor, doktorlar piskoz sanıyorlar bipolar teşhisi koyuyorlar )

Geçen de abisi sorun çıkaran üyeye dedim bu açıklama ile yok dedi sonra konu açmış abisi kullanıyormuş annesinden duymuş vs

Sudan korkuyorlar bunu kullananlar.
 
Bir arkadaşımın başına geldi böyle birşey psikolojik olduğu söylenmişti ,ailevi sıkıntılar vardı,durum düzelince adamda normale dönmüştü

Bu dönmez pimpis insan, binde bir olan örnekleri vermeyin lütfen, pis insanlar pis olarak hayatına devam ederler. Ailevi sıkıntıyla hijyenin ne alakası var allasen.

 
Ay adamin banyo yapicam deyip klozetin ustunde oturup suyu acip beklemesini asamiyorum … cin misin sudan kaciyorsun be
 
gerçekten olduğu gibi anlatsam herkesin yeterince midesi bulanırdı diye böyle yazdım 😅 yoksa daha fena şeyleri de var... vu arkadaşınız aynı benim kocam. ekşi vir şey kokuyor. avukatla görüştüğümde nasıl bir yol izleyebilirim peki? kendisini çok seviyorum ama bu kokuyoa yaşayamam. ilk başta anlaşmalı boşanma fikrini sunarım ama kabul etmezse ne yapmalıyım?
Bence önce eşinizle ciddi ciddi bu şekilde yaşayamayacağınızı değişmezse bu işin boşanmaya kadar gideceğini bi söyleyin.
 
Kesinlikle katılıyorum uyarmaya gerek yok. Bir insan pisse pistir bugün çok etkili konuşursunuz tamam der biraz dikkat eder sonra yine aynı. Çocuk değil ki. Ben pis bir insanla yapamazdım büyük konuşmak istemiyorum ama banyo yapmayıp kokan birinden tiksinirim. O insan eğer çocuk değilse de değişmez. Ben bir arkadaş ortamında konuşulurken orada yeni tanıştığım bir kadın bahsetti eşi ancak ilişki olacaksa onda da mecburiyetten yıkanıyormuş, kadın o şartı koymuş. Yaşı da benden büyüktü, o zaman 40-45 falan. Demek istediğim uzun evliliklerde, çocuk da varsa işte kötü bir insan da değilse, elinizden geldiği kadar sık yıkanmaya teşvik edebilirsiniz. Ama yeni evlisiniz çocuk yok gerek var mı? İnsan kocasına sarılmak ister o ağır koku çekilir mi? Bu yaşta pis olan yaşlandığında kim bilir ayda bir mi yıkanır.
aslında araştırmaya başlayınca bu tarz çok fazla erkek olduğunu gördüm. çoğu da düzelmiyor, düzeliyor gibi yapıyor. yani kandırıyor aslında. bu da beni daha da itti. tensel temas etmesi çok zor oluyor gerçekten. bazen elini tutmak istemiyorum.
 
Bir arkadaşımın başına geldi böyle birşey psikolojik olduğu söylenmişti ,ailevi sıkıntılar vardı,durum düzelince adamda normale dönmüştü
son bir senedir terapi olayını söylüyorum ama her seferinde onu aşağılıyorum sanıp kavga çıkartıyor. en son konuşmamız da bu şekilde gerçekleşti hatta. düzelmeyecek, imkan dahilinde bile değil.
 
gerçekten olduğu gibi anlatsam herkesin yeterince midesi bulanırdı diye böyle yazdım 😅 yoksa daha fena şeyleri de var... vu arkadaşınız aynı benim kocam. ekşi vir şey kokuyor. avukatla görüştüğümde nasıl bir yol izleyebilirim peki? kendisini çok seviyorum ama bu kokuyoa yaşayamam. ilk başta anlaşmalı boşanma fikrini sunarım ama kabul etmezse ne yapmalıyım?

Anlatsana daha neleri var
 
Meth kullanıyor olabilir ( kullanırsa anlarım demeyin aileler bile 10 yıl anlamıyor, doktorlar piskoz sanıyorlar bipolar teşhisi koyuyorlar )

Geçen de abisi sorun çıkaran üyeye dedim bu açıklama ile yok dedi sonra konu açmış abisi kullanıyormuş annesinden duymuş vs

Sudan korkuyorlar bunu kullananlar.
ben bunu bir ara sıkıca gözlemledim ne halt yiyor diye de kullanmıyor. yani zaten kullansa iş yerinde olay çıkar. kıyafetlerini de karıştırırım ceplerini kontrol ederim yıkamak için ama hiç şahit olmadım.
 
son bir senedir terapi olayını söylüyorum ama her seferinde onu aşağılıyorum sanıp kavga çıkartıyor. en son konuşmamız da bu şekilde gerçekleşti hatta. düzelmeyecek, imkan dahilinde bile değil.

Biz terapi alıp da mı banyo yapıyoruz allesen.

İnanma böyle mesajlara.

Ailevi sıkıntıymış sanki bizim aileler harika.

Ben annemi babamı görünce sizin aşkınızdan gidip duş alıcam diyorum hatta 😒
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X