- Katılım
- 29 Kasım 2018
- Mesajlar
- 187
- Emoji Skoru
- 90
- Puanlar
- 13
- Yaş
- 30
Başınız sağolsun bende sigara tiryakisi ve 40 yılda bir kere de olsa kafası güzel olana kadar içki içen biriyim.Şimdilik bir sorun olmuyor ama ilerde cerimesini çekeceğim.Olay daha çok yeni olduğu için etkilenmeniz normal keşke girmeseydiniz ama olan olmuş bir kere.Aklınızdan silin demek olmaz ama ilginizi çeken aktivitelerde bulunun.İnanın bana zamanla o olayın şokundan çıkacaksınız.