• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mounjaro Bilgi/Takip Grubu

Aynı ilk seferdeki gibi iştahım kapalı şu an bence bir değişim olmadı. Atıştırma ve tatlı isteğim yok ama tabi hepimiz biliyoruz ki yesek yeriz. :)
Ben de ilaç çok etkili oldu şuan 3. Günüm ilk doz sonrası, çıldırmış gibi yemek yiyordum asla engel olamıyordum kendime çok iyi geldi. İlk kutum 2,5 bitince doz yükseltmeyip biraz (1ay) spor diyet devam edip takıldığım yerde ya da kontrol duygusunu kaybetme durumu olursa tekrar 2,5 ile başlamayı planlıyorum, muhtemelen istediğim kiloya ulaşmış olurum
 
Ben de ilaç çok etkili oldu şuan 3. Günüm ilk doz sonrası, çıldırmış gibi yemek yiyordum asla engel olamıyordum kendime çok iyi geldi. İlk kutum 2,5 bitince doz yükseltmeyip biraz (1ay) spor diyet devam edip takıldığım yerde ya da kontrol duygusunu kaybetme durumu olursa tekrar 2,5 ile başlamayı planlıyorum, muhtemelen istediğim kiloya ulaşmış olurum
Başlangıç kilonuz kaç? Ben hiç spor yapamadım yine de ilk ay 6 kilo verdim sporla desteklemek süreci hızlandırıyor. 62 ile devam ediyorum. Düşük kiloda 2-3 ay yeterli olur diye düşünüyorum
 
Çok okudum ben öyle olan, mesela 1.sayfada tabloda pcos yazan biri 2 haftada 6 verdi.
Hatta kadınsal hastalıkları,regl düzensizliğini vs düzenlediği,iyileştirdiği için bile iğne kullanan var. Yabancı forumda pcos'lu biri 7 ayda 20 kg vermiş,regl düzene girmiş yazmış biri. Diğeri de pcos semptomlarım iyileşti,regl döngüm düzene girdi ve daha önce hamile kalamamış ama iğne kullanırken hamile kalanları duydum demiş.

Aşağıda da bir doktor bu konuda bir yazı yazmış;
Suan 7.5 dozundayim 4 buçuk ay oldu toplamda 25 kg verdim. Benim kullanma sebebim de pcos. Gebe kalamıyorum. Her doktorun dediği kilo ver demekti. Artık kilo veriyorum ama bu yumurtlamami nasıl etkiler bilmiyorum. Bunun örneklerini merak ettim. Umarım herkes dilediği hedefine ulaşır 🥲
 
Merhabaaa bende mounjaroya basladım bu 8. günüm ama cok etkı ettı sayılmaz gün içerisinde 16:00 17:00 a kadar hiç bir sey yemıyorum acaba protein eksıklıgınden mı kaynaklı veremıyorum doktor kontrolunde basladım 109 kg ile pcosum var acaba ondan mı , kadın doğuma gittim kilo vermen gerekıyor sonrasında tedavıye baslarız dedı
 
Merhabalar ben ignenin 3 haftasındayım karaciğer yağlanmam var ve menopoz kilom aman aman gitmedi haftalık 1.200 gibi kilo vermem oldu dün sağlık ocağında tahlil yaptırdım crp yüksek çıktı sebebi ne olabilir acaba bu beni korkuttu pazartesi hastaneye gitmeyi dü
 
Merhaba bende katılabilirmim özempic kullanacaktım sizin başlığınızı gördüm
 
Kızlar merhaba. Bende bugün 2.5 mg son dozunu yaptırdım 1 ay bitti ama 1 kg bile vermedim :( 5 mg geçeceğim. Niye böyle oldu anlamadım
 
Kızlar merhaba. Bende bugün 2.5 mg son dozunu yaptırdım 1 ay bitti ama 1 kg bile vermedim :( 5 mg geçeceğim. Niye böyle oldu anlamadım
İştah değişimi vs oldu mu? İğneyi sporla ya da beslenme farkiyla desteklediniz mi?
 
Sonuçlarınız harika bu arada tebrik ediyorum dizi
 
Ben de dükkana geldim ;)) Tiroid lobektomi sonrası yavaşlayan metabolizmamın hediyesi kilo oldu, zor bir dönemdi ben de hakkını verdim iştahımla tabi.. Sonuç: 40 yaş, 162cm boy, 87kg...
İkiz gebeliğimde 84 ile doğuma gitmiştim öyle tahayyül edin...
Bu kilo kalbime yük olmaya başladı- ömrümde ilk kez kolestrolüm oldu-hafif insülin direnci ve sınırda şeker igeldi.
Endokrin doktorumun yönlendirmesi ve kontrolü ike başladım, tam kan ve ilaçlı kortizol bakıldı, tiroid ve lenf ultrasonum yapıldı, karaciğer, safra ve pankreas usg yapıldı (malum bu ilacın yan etkilerinden biri pankreatit-onu ekarte etmek önemliymiş)
Uygun olduğuma kanaat getirince pazartesi 2,5 ile başladım. İştahı böyle bıçak gibi kesebileceğini hayal etmezdim, söyleseler inanmazdım.. Hafif bir mide bulantım oluyor, yan etki pek yok gibi.

Şimdi sarkma olmaması ve gerçekten zayıflamak için günlük kilox1.2gr protein gerekli= Benim için 104gr yapıyor. Kabaca her gün yarım kilo kıyma gibi düşünelim, her gün bunu yemek mümkün olmayacağına göre bu proteini tutturacağımız hesaplar yapacağız.
Sek protein 1kutu 20gr protein, züber high protein bar 15gr protein, 2yumurta 12 gr protein. Hesabın yarısı böyle tuttu, kalanı için muhakkak yağsız tavuk göğüs, lor peyniri, badem gibi besinlerle tamamlayacağım. Bu hafta izliyorum....
Olmaz ise sabah protein shake, öğlen salata-tavuk, akşam Sek protein+badem gibi bir planım var.

4 hafta 2.5, 4hafta 5, sonrasında idame dozum 7.5 olacakmış. Bu yolculuk en az 3 ay ortalama 6 ay sürüyormuş. İneceğimiz kilo 62, hedef kilo 65. İlacı bırakınca 2-3 kilo geri gelir dedi. 25 kiloluk uzuuun yolculuğa merhaba. Bir de haftada 3 kardiyo, her gün 3lt su dedi dr.
2 günde karnım inceliyor sanki, tartıdan ümitsizim. Henüz spora başlamadım
 
Ben de dükkana geldim ;)) Tiroid lobektomi sonrası yavaşlayan metabolizmamın hediyesi kilo oldu, zor bir dönemdi ben de hakkını verdim iştahımla tabi.. Sonuç: 40 yaş, 162cm boy, 87kg...
İkiz gebeliğimde 84 ile doğuma gitmiştim öyle tahayyül edin...
Bu kilo kalbime yük olmaya başladı- ömrümde ilk kez kolestrolüm oldu-hafif insülin direnci ve sınırda şeker igeldi.
Endokrin doktorumun yönlendirmesi ve kontrolü ike başladım, tam kan ve ilaçlı kortizol bakıldı, tiroid ve lenf ultrasonum yapıldı, karaciğer, safra ve pankreas usg yapıldı (malum bu ilacın yan etkilerinden biri pankreatit-onu ekarte etmek önemliymiş)
Uygun olduğuma kanaat getirince pazartesi 2,5 ile başladım. İştahı böyle bıçak gibi kesebileceğini hayal etmezdim, söyleseler inanmazdım.. Hafif bir mide bulantım oluyor, yan etki pek yok gibi.

Şimdi sarkma olmaması ve gerçekten zayıflamak için günlük kilox1.2gr protein gerekli= Benim için 104gr yapıyor. Kabaca her gün yarım kilo kıyma gibi düşünelim, her gün bunu yemek mümkün olmayacağına göre bu proteini tutturacağımız hesaplar yapacağız.
Sek protein 1kutu 20gr protein, züber high protein bar 15gr protein, 2yumurta 12 gr protein. Hesabın yarısı böyle tuttu, kalanı için muhakkak yağsız tavuk göğüs, lor peyniri, badem gibi besinlerle tamamlayacağım. Bu hafta izliyorum....
Olmaz ise sabah protein shake, öğlen salata-tavuk, akşam Sek protein+badem gibi bir planım var.

4 hafta 2.5, 4hafta 5, sonrasında idame dozum 7.5 olacakmış. Bu yolculuk en az 3 ay ortalama 6 ay sürüyormuş. İneceğimiz kilo 62, hedef kilo 65. İlacı bırakınca 2-3 kilo geri gelir dedi. 25 kiloluk uzuuun yolculuğa merhaba. Bir de haftada 3 kardiyo, her gün 3lt su dedi dr.
2 günde karnım inceliyor sanki, tartıdan ümitsizim. Henüz spora başlamadım
ne zaman tartılıcaksınız
 
Ben de dükkana geldim ;)) Tiroid lobektomi sonrası yavaşlayan metabolizmamın hediyesi kilo oldu, zor bir dönemdi ben de hakkını verdim iştahımla tabi.. Sonuç: 40 yaş, 162cm boy, 87kg...
İkiz gebeliğimde 84 ile doğuma gitmiştim öyle tahayyül edin...
Bu kilo kalbime yük olmaya başladı- ömrümde ilk kez kolestrolüm oldu-hafif insülin direnci ve sınırda şeker igeldi.
Endokrin doktorumun yönlendirmesi ve kontrolü ike başladım, tam kan ve ilaçlı kortizol bakıldı, tiroid ve lenf ultrasonum yapıldı, karaciğer, safra ve pankreas usg yapıldı (malum bu ilacın yan etkilerinden biri pankreatit-onu ekarte etmek önemliymiş)
Uygun olduğuma kanaat getirince pazartesi 2,5 ile başladım. İştahı böyle bıçak gibi kesebileceğini hayal etmezdim, söyleseler inanmazdım.. Hafif bir mide bulantım oluyor, yan etki pek yok gibi.

Şimdi sarkma olmaması ve gerçekten zayıflamak için günlük kilox1.2gr protein gerekli= Benim için 104gr yapıyor. Kabaca her gün yarım kilo kıyma gibi düşünelim, her gün bunu yemek mümkün olmayacağına göre bu proteini tutturacağımız hesaplar yapacağız.
Sek protein 1kutu 20gr protein, züber high protein bar 15gr protein, 2yumurta 12 gr protein. Hesabın yarısı böyle tuttu, kalanı için muhakkak yağsız tavuk göğüs, lor peyniri, badem gibi besinlerle tamamlayacağım. Bu hafta izliyorum....
Olmaz ise sabah protein shake, öğlen salata-tavuk, akşam Sek protein+badem gibi bir planım var.

4 hafta 2.5, 4hafta 5, sonrasında idame dozum 7.5 olacakmış. Bu yolculuk en az 3 ay ortalama 6 ay sürüyormuş. İneceğimiz kilo 62, hedef kilo 65. İlacı bırakınca 2-3 kilo geri gelir dedi. 25 kiloluk uzuuun yolculuğa merhaba. Bir de haftada 3 kardiyo, her gün 3lt su dedi dr.
2 günde karnım inceliyor sanki, tartıdan ümitsizim. Henüz spora başlamadım
haydi hayırlısııı, ilk sayfadaki tabloya ekledim sizi de. ne güzel hesaplamışsınız proteini. Çok önemli benim 1 buçuk ay oldu hala dogru düzgün oturtamadım proteini.

kolaylıkla gitsin kilolar
 
ilk sayfadaki tabloya eklenmek isteyenler , atladıklarım varsa yaş-boy kg ile bana bu mesaja yazarsanız eklerim. :KK68:
 
Kızlarrr doktor kontrolundemi yoksa eczaneden kendiniz mi alıp kulanıyorsunzz bende alıcam ama dozlar falan varmıs anlayamadm
 
Merhabalar.Araniza ben de katılmak isterim.14 aralıkta endokrinoloji doktorunun önerisi ile 2,5 mg ilk dozla mounjaroya basladim.Yas 38 boy 160 cm başlangıç kilo:116 kg güncel kilo;111,5 kg.
Ben de yan etkiler çok yoğun oldu.İshal,bulantı,iştah kaybı, sürekli geğirme,mide yanması.2.dozdan sonra ishal çok sarstı beni.Umarım diğer dozlarda boyle olmaz.
Not:Haşimato tiroidi hastasıymışım.İnsülin direncim varmış.Ve gizli şekerim var.Hormonal bir sıkıntım çıkmadı.
 
Back
X