mrb

rukiyeylmz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ekim 2011
Mesajlar
85
Emoji Skoru
0
Puanlar
36
Yer
İzmir
22+5 günlük hamileyim.2 gün önce gece tuvalete kalktığımda pecetede kan gördüm.biraz kanama oldu.şuan hala kahverengi leke oluyor.bebeğin kafası rahimi inceltmiş doğum pozisyonunda.10 gün yatıcam ve 10 iğne werdi.şuan korkuyorum bişi olur mu diye we ya 4 ay boyunca yatıcak mıyım diye.bir bilgisi olan warsa beni bilgilendirebilir mi ???
 
`