Mutluluk nedir

IsikOlsun

İkizlerin annesi 😍😍
Kayıtlı Üye
27 Şubat 2017
2.374
8.391
28
Arkadaslar konu acmamin nedeni bende mi bi seyler yolunda gitmiyor yoksa her kes mi ayni surekli. Surekli dusunuyorum niye mutlu degilim benim yasama nedenim ne niye bütün insanlar gozumden cikaraci olarak goruyorum benle birisi konusunca sanki yagcilik yapiyor midem kaldiramiyor niye bu kadar insanlardan uzaklasiyorum surekli evde tek oturuyorum bi yere cikip gezmek istemiyorim bana ne oluyor böyle kendi ailemden bile uzaklasiyorm hatta esimden piskolojik deste gormek istiyorum ama hasta muamelesi de gormek istemiyorum lutfen biraz akil 3 yil oldu surekli eve kapanmism cikmiyorum
 

Eunike

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2016
2.836
7.406
Psikololojik destek görmek istiyorsanız alın neden hasta muamelesi göresiniz ki?
İstemezseniz kimseye bahsetmezsiniz zaten.
Çalışmıyorsanız çalışmayı düşünün, ya da evde birşeylerle uğraşmayı, hobi, el sanatları vs. bir sürü şey var.
Kısacası önce kendinize amaç edinmelisiniz mutlu olmak için.
Psikolojik olarak düzelince insanlarla ilişkiniz de düzelir zaten.
 

zeymuran0

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Haziran 2008
7.378
6.256
Arkadaslar konu acmamin nedeni bende mi bi seyler yolunda gitmiyor yoksa her kes mi ayni surekli. Surekli dusunuyorum niye mutlu degilim benim yasama nedenim ne niye bütün insanlar gozumden cikaraci olarak goruyorum benle birisi konusunca sanki yagcilik yapiyor midem kaldiramiyor niye bu kadar insanlardan uzaklasiyorum surekli evde tek oturuyorum bi yere cikip gezmek istemiyorim bana ne oluyor böyle kendi ailemden bile uzaklasiyorm hatta esimden piskolojik deste gormek istiyorum ama hasta muamelesi de gormek istemiyorum lutfen biraz akil 3 yil oldu surekli eve kapanmism cikmiyorum
hiç bir tedavi yolu arayışına girmedin mi bu 3 senede?
neler yapıyorsun evde?
çocuk var mı?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2223 gün geçti.

VEdeBU

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Ocak 2015
6.091
11.007
Arkadaslar konu acmamin nedeni bende mi bi seyler yolunda gitmiyor yoksa her kes mi ayni surekli. Surekli dusunuyorum niye mutlu degilim benim yasama nedenim ne niye bütün insanlar gozumden cikaraci olarak goruyorum benle birisi konusunca sanki yagcilik yapiyor midem kaldiramiyor niye bu kadar insanlardan uzaklasiyorum surekli evde tek oturuyorum bi yere cikip gezmek istemiyorim bana ne oluyor böyle kendi ailemden bile uzaklasiyorm hatta esimden piskolojik deste gormek istiyorum ama hasta muamelesi de gormek istemiyorum lutfen biraz akil 3 yil oldu surekli eve kapanmism cikmiyorum
Mutluluğun genel bir tanımı yoktur
Ama kendinizi eleştirmekten vazgeçin başkalarını yargılamayın bu kadar
 

IsikOlsun

İkizlerin annesi 😍😍
Kayıtlı Üye
27 Şubat 2017
2.374
8.391
28
Hayatinizda bir amaciniz yoksa mutlu da olamazsiniz

Mutluluğun genel bir tanımı yoktur
Ama kendinizi eleştirmekten vazgeçin başkalarını yargılamayın bu kadar
Bu gun beni sevdigini soyleyip sonra arkamdan olur olmaz seyler yapan insanlari gorunce kendimi tuhaf hisediyorum ama sunuda soyleyim yanlizlik cok zor ama insanlar kadar acimasiz degil
 

Munzevi Zencefil

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
28 Mart 2014
16.112
55.213
Ama nasil bi dedenne yapabilim ki

Bu gun beni sevdigini soyleyip sonra arkamdan olur olmaz seyler yapan insanlari gorunce kendimi tuhaf hisediyorum ama sunuda soyleyim yanlizlik cok zor ama insanlar kadar acimasiz degil
İnsanlara takılmayın. Ne demişler insan önce kendi evinin önünü süpürsün. Siz önce kendinize bakın. Siz mükemmel misiniz?Mutluluk anlayışınız nedir ? Hayattaki amacınız nedir? Kısa vadeli planlarınız var mı?
 

VEdeBU

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Ocak 2015
6.091
11.007
Ama nasil bi dedenne yapabilim ki

Bu gun beni sevdigini soyleyip sonra arkamdan olur olmaz seyler yapan insanlari gorunce kendimi tuhaf hisediyorum ama sunuda soyleyim yanlizlik cok zor ama insanlar kadar acimasiz degil
Maalesef dünya mükemmel değil insanlarda öyle insanları hatalarını kabul etmek çok büyük beklentilere girmemek insanı daha mutlu kılar
 

IsikOlsun

İkizlerin annesi 😍😍
Kayıtlı Üye
27 Şubat 2017
2.374
8.391
28
İnsanlara takılmayın. Ne demişler insan önce kendi evinin önünü süpürsün. Siz önce kendinize bakın. Siz mükemmel misiniz?Mutluluk anlayışınız nedir ? Hayattaki amacınız nedir? Kısa vadeli planlarınız var mı?
yok maesef hic bi planim ve amacim yok adetta sadece nefes aliyom baska yok
 

zeymuran0

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Haziran 2008
7.378
6.256
Yok canim allah nasip etmedi. Sabah kalkarim kahvalti sonra butun gun perdeler kapalli oturuyorum tv izliyom baska bi sey yok
sağlam insan hasta olur böyle bir yaşantıda.
niye bu moddasın?
genç yaşta dünyadan elini ayağını çekmiş gi.
insanlara takılma.
iyi de var kötü de var.
her surette yaradılmış insanoğlu.
salt iyilik salt mutluluk diye birşey yok.
dr. a gitmedin mi hiç?
depresyondasın belli ki.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2223 gün geçti.

IsikOlsun

İkizlerin annesi 😍😍
Kayıtlı Üye
27 Şubat 2017
2.374
8.391
28
Psikololojik destek görmek istiyorsanız alın neden hasta muamelesi göresiniz ki?
İstemezseniz kimseye bahsetmezsiniz zaten.
Çalışmıyorsanız çalışmayı düşünün, ya da evde birşeylerle uğraşmayı, hobi, el sanatları vs. bir sürü şey var.
Kısacası önce kendinize amaç edinmelisiniz mutlu olmak için.
Psikolojik olarak düzelince insanlarla ilişkiniz de düzelir zaten.
Evet istiyorum bende herkes gibi olmak istiyom ama esime söylemeye kalkistim ama bana dediki daha neler falan bende susutum
 

IsikOlsun

İkizlerin annesi 😍😍
Kayıtlı Üye
27 Şubat 2017
2.374
8.391
28
sağlam insan hasta olur böyle bir yaşantıda.
niye bu moddasın?
genç yaşta dünyadan elini ayağını çekmiş gi.
insanlara takılma.
iyi de var kötü de var.
her surette yaradılmış insanoğlu.
salt iyilik salt mutluluk diye birşey yok.
dr. a gitmedin mi hiç?
depresyondasın belli ki.
Gitmek istiyom evet daha gencim kendimi 60 yasinda hisediyom cok zor