N11'den cok sık alisveris yaparim.
Suana kadar hicbir sorun yasamadim.
Satin aldiginiz magaza onemli. Urunu gondermeme gibi bir sey olmaz cunku paraniz aktarilmiyor siz onaylamadan. Ama yanlis veya cakma urun gonderebilirler.
Alisveristen 3 gun sonra yanlis degilsem para gecisinuz otomatik onaylanir. Eger urun kargolanmadi ise musteri hizmetleri ile gorusup durumu anlatarak otomatik para gecisini dondurabilirsiniz.