Nasıl gebe kaldım..

Busraaaa5444

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
15 Mayıs 2021
4
7
27
Selamün aleyküm arkadaşlar...
Eğer bir gün hamile kalırsam buraya yazicam diye söz vermiştim. Çünkü zor bir süreçten geçtim . Bende sizler gibi her belirtide buraya kostum acaba bu ay oldumu hissiyle diye . Çok şükür olduuu. Rabbim istteyen dileyen herkese anne baba olmayı hak eden her kuluna nasip etsin. Şimdi gelelim konumuza . Ben bir buçuk seneden beri evliyim ilk baş cocuk düşünmedim sonrasinda çok istedim sadece 2 ay korunma rağmen olmadı önemsemedim başta olur gözüyle baktım 6 ay doktora gitmedim sonra baktım biseyler yolunda gitmiyor doktora gitmeye karar verdik eşimle ah birde çevre baskını yokmu başta çok kafama takmiyordum aslında lanet olası çevre yüzünden paikolejim bozuldu . Neyse doktora gittim insülin direnci ve tiroid çıktı ee biracikta kiloluydum tabi 70 kilo kadar doktor uzun bir süre bu s kilde kalamicagimi tedavi sürmem gerektigini söyledi tedaviye başladık 3 ay kadar tedavim sürdü bu 3 ay içinde üç kez çatlatma iğnesi vuruldum catladigi halde benden size tavsiye doktorunuzu iyi seçin malesef bana başta yanlış tedavi uygulandı . 3 ay içinde gebelik oluşmadı . Sonrasında ben doktorumu degistirmeye karar verdim bu süreçte 2 ay ara verdim kendime rahat bırakmak istedim tabi yine olmadı . Artık iyice kafaya takmaya başlamıştım hiç olmicak sanıyordum herkes gibi benimde çok güzel hayallerim vardı her gece yasayamicam diye ağlıyordum . Şunu sakin unutmayın rabbim okadar guz l bir zamanda nasip ediyor ki sakin asla ümitsizliğe kapılmayın duanizida eksik etmeyin. Soğan suyu denedim sadece 10 gün ve bir kere . O ay da olmadı. Başka doktor demiştim sonunda aradığım doktoru buldum . 5 ay bir tedavi süreci oldum . Ve hiç beklemediğim bir sonucla karşılaştım doktora gittiğimde bana yumurtalıkların az çalıştığını ve polikistik olduğum söylendi. Resmen dünyam başıma yıkıldı hiç unutmam ağlaya ağlaya çıktım hastaneden . Oysaki doktorum okadar tatlı ve iyi bir insandı ki bunun gebeliğe asla geçmiyor ngel olmicagini ve Allah'ın izni ile 6 ay içinde bir gebelik olusucagini anlattı bana ve o süreçte bana çatlatma iğnesi dahi vurdurtmadi yumurtalık takibi yaptı ve catladigini görüp o femara hapı kullandık . 5 hakkım olduğu söyledin sonrasında aşılama ilucaktim ki çok şükür gerek kalmadı çünkü doktoeum benden rahim filmi çekilmeli istedi . Ve bunun gebeliği kolaylaştırdığını söyledi . O ay ben rahim filmi çekildim her zaman ki gibi tabi umutsizim olmicak diye adet günümü bekliyordum kendimi teselli ediyordum . Yine bu ay adet olucam uzulmucem diyordum . Sonrasinda 2 gün gecikme oldu . Zaten her ay 2 gün atıyordu baktım 4 çıktı hala test yapmıyorum çünkü o süreçte o kadar çok denedim ki üzülmekten tek çizgi görmekten çok yorulmuştum . Ablamın isarariyla o testi sabahın 10 da yaptım ve çift çizgiyi şükürler olsun gördüm ağlaya ağlaya lavabodan çıktığım anı unutmuyorum . Allahimmm herkese bu duyguyu en kısasa zamanda yaşatsın . Biraz uzun oldu ama bilmeyenler için yazıyorum arkadaşlar belki bir umut bir vesile olurum .
 

Melom26

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2020
1.522
860
Selamün aleyküm arkadaşlar...
Eğer bir gün hamile kalırsam buraya yazicam diye söz vermiştim. Çünkü zor bir süreçten geçtim . Bende sizler gibi her belirtide buraya kostum acaba bu ay oldumu hissiyle diye . Çok şükür olduuu. Rabbim istteyen dileyen herkese anne baba olmayı hak eden her kuluna nasip etsin. Şimdi gelelim konumuza . Ben bir buçuk seneden beri evliyim ilk baş cocuk düşünmedim sonrasinda çok istedim sadece 2 ay korunma rağmen olmadı önemsemedim başta olur gözüyle baktım 6 ay doktora gitmedim sonra baktım biseyler yolunda gitmiyor doktora gitmeye karar verdik eşimle ah birde çevre baskını yokmu başta çok kafama takmiyordum aslında lanet olası çevre yüzünden paikolejim bozuldu . Neyse doktora gittim insülin direnci ve tiroid çıktı ee biracikta kiloluydum tabi 70 kilo kadar doktor uzun bir süre bu s kilde kalamicagimi tedavi sürmem gerektigini söyledi tedaviye başladık 3 ay kadar tedavim sürdü bu 3 ay içinde üç kez çatlatma iğnesi vuruldum catladigi halde benden size tavsiye doktorunuzu iyi seçin malesef bana başta yanlış tedavi uygulandı . 3 ay içinde gebelik oluşmadı . Sonrasında ben doktorumu degistirmeye karar verdim bu süreçte 2 ay ara verdim kendime rahat bırakmak istedim tabi yine olmadı . Artık iyice kafaya takmaya başlamıştım hiç olmicak sanıyordum herkes gibi benimde çok güzel hayallerim vardı her gece yasayamicam diye ağlıyordum . Şunu sakin unutmayın rabbim okadar guz l bir zamanda nasip ediyor ki sakin asla ümitsizliğe kapılmayın duanizida eksik etmeyin. Soğan suyu denedim sadece 10 gün ve bir kere . O ay da olmadı. Başka doktor demiştim sonunda aradığım doktoru buldum . 5 ay bir tedavi süreci oldum . Ve hiç beklemediğim bir sonucla karşılaştım doktora gittiğimde bana yumurtalıkların az çalıştığını ve polikistik olduğum söylendi. Resmen dünyam başıma yıkıldı hiç unutmam ağlaya ağlaya çıktım hastaneden . Oysaki doktorum okadar tatlı ve iyi bir insandı ki bunun gebeliğe asla geçmiyor ngel olmicagini ve Allah'ın izni ile 6 ay içinde bir gebelik olusucagini anlattı bana ve o süreçte bana çatlatma iğnesi dahi vurdurtmadi yumurtalık takibi yaptı ve catladigini görüp o femara hapı kullandık . 5 hakkım olduğu söyledin sonrasında aşılama ilucaktim ki çok şükür gerek kalmadı çünkü doktoeum benden rahim filmi çekilmeli istedi . Ve bunun gebeliği kolaylaştırdığını söyledi . O ay ben rahim filmi çekildim her zaman ki gibi tabi umutsizim olmicak diye adet günümü bekliyordum kendimi teselli ediyordum . Yine bu ay adet olucam uzulmucem diyordum . Sonrasinda 2 gün gecikme oldu . Zaten her ay 2 gün atıyordu baktım 4 çıktı hala test yapmıyorum çünkü o süreçte o kadar çok denedim ki üzülmekten tek çizgi görmekten çok yorulmuştum . Ablamın isarariyla o testi sabahın 10 da yaptım ve çift çizgiyi şükürler olsun gördüm ağlaya ağlaya lavabodan çıktığım anı unutmuyorum . Allahimmm herkese bu duyguyu en kısasa zamanda yaşatsın . Biraz uzun oldu ama bilmeyenler için yazıyorum arkadaşlar belki bir umut bir vesile olurum .
Çok sevindim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende pkoluyum tedaviler soğan kürü ise yaramayınca Clife macunla hamile kaldım senin yaşadıklarını 1.5 sene yaşadım rabbim çok büyük şükürler olsun bizlere de nasip etti isteyen herkese etsin 😍
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 28-10-2021

Hamileliğimin 28. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 88 gün kaldı.

Bebeğinizin göz kapakları kısmen ayrıldı ve açılmaya başladı. Bebeğiniz 3. trimesterda sizin sesinizi tanıyabilcektir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1050 gr. - Yaklaşık boyu : 37.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Busraaaa5444

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
15 Mayıs 2021
4
7
27
Çok sevindim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende pkoluyum tedaviler soğan kürü ise yaramayınca Clife macunla hamile kaldım senin yaşadıklarını 1.5 sene yaşadım rabbim çok büyük şükürler olsun bizlere de nasip etti isteyen herkese etsin 😍
Amin canım çok teşekkür ederim. Rabbim sanada sağlıkla kucağına almayı nasip etsin dileyen herkesi evlatsiz bırakmasın♥️
 

Yldzyldzay

Üye
Kayıtlı Üye
15 Mart 2021
263
94
Selamün aleyküm arkadaşlar...
Eğer bir gün hamile kalırsam buraya yazicam diye söz vermiştim. Çünkü zor bir süreçten geçtim . Bende sizler gibi her belirtide buraya kostum acaba bu ay oldumu hissiyle diye . Çok şükür olduuu. Rabbim istteyen dileyen herkese anne baba olmayı hak eden her kuluna nasip etsin. Şimdi gelelim konumuza . Ben bir buçuk seneden beri evliyim ilk baş cocuk düşünmedim sonrasinda çok istedim sadece 2 ay korunma rağmen olmadı önemsemedim başta olur gözüyle baktım 6 ay doktora gitmedim sonra baktım biseyler yolunda gitmiyor doktora gitmeye karar verdik eşimle ah birde çevre baskını yokmu başta çok kafama takmiyordum aslında lanet olası çevre yüzünden paikolejim bozuldu . Neyse doktora gittim insülin direnci ve tiroid çıktı ee biracikta kiloluydum tabi 70 kilo kadar doktor uzun bir süre bu s kilde kalamicagimi tedavi sürmem gerektigini söyledi tedaviye başladık 3 ay kadar tedavim sürdü bu 3 ay içinde üç kez çatlatma iğnesi vuruldum catladigi halde benden size tavsiye doktorunuzu iyi seçin malesef bana başta yanlış tedavi uygulandı . 3 ay içinde gebelik oluşmadı . Sonrasında ben doktorumu degistirmeye karar verdim bu süreçte 2 ay ara verdim kendime rahat bırakmak istedim tabi yine olmadı . Artık iyice kafaya takmaya başlamıştım hiç olmicak sanıyordum herkes gibi benimde çok güzel hayallerim vardı her gece yasayamicam diye ağlıyordum . Şunu sakin unutmayın rabbim okadar guz l bir zamanda nasip ediyor ki sakin asla ümitsizliğe kapılmayın duanizida eksik etmeyin. Soğan suyu denedim sadece 10 gün ve bir kere . O ay da olmadı. Başka doktor demiştim sonunda aradığım doktoru buldum . 5 ay bir tedavi süreci oldum . Ve hiç beklemediğim bir sonucla karşılaştım doktora gittiğimde bana yumurtalıkların az çalıştığını ve polikistik olduğum söylendi. Resmen dünyam başıma yıkıldı hiç unutmam ağlaya ağlaya çıktım hastaneden . Oysaki doktorum okadar tatlı ve iyi bir insandı ki bunun gebeliğe asla geçmiyor ngel olmicagini ve Allah'ın izni ile 6 ay içinde bir gebelik olusucagini anlattı bana ve o süreçte bana çatlatma iğnesi dahi vurdurtmadi yumurtalık takibi yaptı ve catladigini görüp o femara hapı kullandık . 5 hakkım olduğu söyledin sonrasında aşılama ilucaktim ki çok şükür gerek kalmadı çünkü doktoeum benden rahim filmi çekilmeli istedi . Ve bunun gebeliği kolaylaştırdığını söyledi . O ay ben rahim filmi çekildim her zaman ki gibi tabi umutsizim olmicak diye adet günümü bekliyordum kendimi teselli ediyordum . Yine bu ay adet olucam uzulmucem diyordum . Sonrasinda 2 gün gecikme oldu . Zaten her ay 2 gün atıyordu baktım 4 çıktı hala test yapmıyorum çünkü o süreçte o kadar çok denedim ki üzülmekten tek çizgi görmekten çok yorulmuştum . Ablamın isarariyla o testi sabahın 10 da yaptım ve çift çizgiyi şükürler olsun gördüm ağlaya ağlaya lavabodan çıktığım anı unutmuyorum . Allahimmm herkese bu duyguyu en kısasa zamanda yaşatsın . Biraz uzun oldu ama bilmeyenler için yazıyorum arkadaşlar belki bir umut bir vesile olurum .
Hayırlı olsun canım benimsağlıcakla geçsin inşallah 🙏 bende 1 e 1 aynı sorunlar var kendimi gördüm resmen ben hap falan kullanmıyorum daha yen8 denemeye başladık diye vermediler suan 3 ay oldu gelen giden yok ama benle 1 e 1 aynı sorunları yaşayıpda hamile birini görünce burda çok mutlu olurum umutla doluyorum 🌸🙏
 

birumitt

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Ağustos 2014
124
67
29
Selamün aleyküm arkadaşlar...
Eğer bir gün hamile kalırsam buraya yazicam diye söz vermiştim. Çünkü zor bir süreçten geçtim . Bende sizler gibi her belirtide buraya kostum acaba bu ay oldumu hissiyle diye . Çok şükür olduuu. Rabbim istteyen dileyen herkese anne baba olmayı hak eden her kuluna nasip etsin. Şimdi gelelim konumuza . Ben bir buçuk seneden beri evliyim ilk baş cocuk düşünmedim sonrasinda çok istedim sadece 2 ay korunma rağmen olmadı önemsemedim başta olur gözüyle baktım 6 ay doktora gitmedim sonra baktım biseyler yolunda gitmiyor doktora gitmeye karar verdik eşimle ah birde çevre baskını yokmu başta çok kafama takmiyordum aslında lanet olası çevre yüzünden paikolejim bozuldu . Neyse doktora gittim insülin direnci ve tiroid çıktı ee biracikta kiloluydum tabi 70 kilo kadar doktor uzun bir süre bu s kilde kalamicagimi tedavi sürmem gerektigini söyledi tedaviye başladık 3 ay kadar tedavim sürdü bu 3 ay içinde üç kez çatlatma iğnesi vuruldum catladigi halde benden size tavsiye doktorunuzu iyi seçin malesef bana başta yanlış tedavi uygulandı . 3 ay içinde gebelik oluşmadı . Sonrasında ben doktorumu degistirmeye karar verdim bu süreçte 2 ay ara verdim kendime rahat bırakmak istedim tabi yine olmadı . Artık iyice kafaya takmaya başlamıştım hiç olmicak sanıyordum herkes gibi benimde çok güzel hayallerim vardı her gece yasayamicam diye ağlıyordum . Şunu sakin unutmayın rabbim okadar guz l bir zamanda nasip ediyor ki sakin asla ümitsizliğe kapılmayın duanizida eksik etmeyin. Soğan suyu denedim sadece 10 gün ve bir kere . O ay da olmadı. Başka doktor demiştim sonunda aradığım doktoru buldum . 5 ay bir tedavi süreci oldum . Ve hiç beklemediğim bir sonucla karşılaştım doktora gittiğimde bana yumurtalıkların az çalıştığını ve polikistik olduğum söylendi. Resmen dünyam başıma yıkıldı hiç unutmam ağlaya ağlaya çıktım hastaneden . Oysaki doktorum okadar tatlı ve iyi bir insandı ki bunun gebeliğe asla geçmiyor ngel olmicagini ve Allah'ın izni ile 6 ay içinde bir gebelik olusucagini anlattı bana ve o süreçte bana çatlatma iğnesi dahi vurdurtmadi yumurtalık takibi yaptı ve catladigini görüp o femara hapı kullandık . 5 hakkım olduğu söyledin sonrasında aşılama ilucaktim ki çok şükür gerek kalmadı çünkü doktoeum benden rahim filmi çekilmeli istedi . Ve bunun gebeliği kolaylaştırdığını söyledi . O ay ben rahim filmi çekildim her zaman ki gibi tabi umutsizim olmicak diye adet günümü bekliyordum kendimi teselli ediyordum . Yine bu ay adet olucam uzulmucem diyordum . Sonrasinda 2 gün gecikme oldu . Zaten her ay 2 gün atıyordu baktım 4 çıktı hala test yapmıyorum çünkü o süreçte o kadar çok denedim ki üzülmekten tek çizgi görmekten çok yorulmuştum . Ablamın isarariyla o testi sabahın 10 da yaptım ve çift çizgiyi şükürler olsun gördüm ağlaya ağlaya lavabodan çıktığım anı unutmuyorum . Allahimmm herkese bu duyguyu en kısasa zamanda yaşatsın . Biraz uzun oldu ama bilmeyenler için yazıyorum arkadaşlar belki bir umut bir vesile olurum .
Selamün aleyküm arkadaşlar...
Eğer bir gün hamile kalırsam buraya yazicam diye söz vermiştim. Çünkü zor bir süreçten geçtim . Bende sizler gibi her belirtide buraya kostum acaba bu ay oldumu hissiyle diye . Çok şükür olduuu. Rabbim istteyen dileyen herkese anne baba olmayı hak eden her kuluna nasip etsin. Şimdi gelelim konumuza . Ben bir buçuk seneden beri evliyim ilk baş cocuk düşünmedim sonrasinda çok istedim sadece 2 ay korunma rağmen olmadı önemsemedim başta olur gözüyle baktım 6 ay doktora gitmedim sonra baktım biseyler yolunda gitmiyor doktora gitmeye karar verdik eşimle ah birde çevre baskını yokmu başta çok kafama takmiyordum aslında lanet olası çevre yüzünden paikolejim bozuldu . Neyse doktora gittim insülin direnci ve tiroid çıktı ee biracikta kiloluydum tabi 70 kilo kadar doktor uzun bir süre bu s kilde kalamicagimi tedavi sürmem gerektigini söyledi tedaviye başladık 3 ay kadar tedavim sürdü bu 3 ay içinde üç kez çatlatma iğnesi vuruldum catladigi halde benden size tavsiye doktorunuzu iyi seçin malesef bana başta yanlış tedavi uygulandı . 3 ay içinde gebelik oluşmadı . Sonrasında ben doktorumu degistirmeye karar verdim bu süreçte 2 ay ara verdim kendime rahat bırakmak istedim tabi yine olmadı . Artık iyice kafaya takmaya başlamıştım hiç olmicak sanıyordum herkes gibi benimde çok güzel hayallerim vardı her gece yasayamicam diye ağlıyordum . Şunu sakin unutmayın rabbim okadar guz l bir zamanda nasip ediyor ki sakin asla ümitsizliğe kapılmayın duanizida eksik etmeyin. Soğan suyu denedim sadece 10 gün ve bir kere . O ay da olmadı. Başka doktor demiştim sonunda aradığım doktoru buldum . 5 ay bir tedavi süreci oldum . Ve hiç beklemediğim bir sonucla karşılaştım doktora gittiğimde bana yumurtalıkların az çalıştığını ve polikistik olduğum söylendi. Resmen dünyam başıma yıkıldı hiç unutmam ağlaya ağlaya çıktım hastaneden . Oysaki doktorum okadar tatlı ve iyi bir insandı ki bunun gebeliğe asla geçmiyor ngel olmicagini ve Allah'ın izni ile 6 ay içinde bir gebelik olusucagini anlattı bana ve o süreçte bana çatlatma iğnesi dahi vurdurtmadi yumurtalık takibi yaptı ve catladigini görüp o femara hapı kullandık . 5 hakkım olduğu söyledin sonrasında aşılama ilucaktim ki çok şükür gerek kalmadı çünkü doktoeum benden rahim filmi çekilmeli istedi . Ve bunun gebeliği kolaylaştırdığını söyledi . O ay ben rahim filmi çekildim her zaman ki gibi tabi umutsizim olmicak diye adet günümü bekliyordum kendimi teselli ediyordum . Yine bu ay adet olucam uzulmucem diyordum . Sonrasinda 2 gün gecikme oldu . Zaten her ay 2 gün atıyordu baktım 4 çıktı hala test yapmıyorum çünkü o süreçte o kadar çok denedim ki üzülmekten tek çizgi görmekten çok yorulmuştum . Ablamın isarariyla o testi sabahın 10 da yaptım ve çift çizgiyi şükürler olsun gördüm ağlaya ağlaya lavabodan çıktığım anı unutmuyorum . Allahimmm herkese bu duyguyu en kısasa zamanda yaşatsın . Biraz uzun oldu ama bilmeyenler için yazıyorum arkadaşlar belki bir umut bir vesile olurum .
Yaaaaaa hayırlı uğurlu olsunnnn 👶🏼🥰
 

Sydizar

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Mayıs 2021
3
1
32
Çok sevindim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende pkoluyum tedaviler soğan kürü ise yaramayınca Clife macunla hamile kaldım senin yaşadıklarını 1.5 sene yaşadım rabbim çok büyük şükürler olsun bizlere de nasip etti isteyen herkese etsin 😍
Merhaba tebrikler bebeğiniz inş sağlıklı bi şekilde kucağınıza alirsiniz clife macun dikkatimi çekti de ne için kullandınız acaba bizde 2 yıldır cocuk sahibi olmaya çalışıyoruz ama olamadık hala:KK43:
 

Melom26

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2020
1.522
860
Merhaba tebrikler bebeğiniz inş sağlıklı bi şekilde kucağınıza alirsiniz clife macun dikkatimi çekti de ne için kullandınız acaba bizde 2 yıldır cocuk sahibi olmaya çalışıyoruz ama olamadık hala:KK43:
Allah razı olsun bende pko vardı tedavim işeyaramadı malesef doktorum rahim filmi sonra da aşılama önerdi bende onları denemeden önce bitkisel olacak şansımı denemek istedim çok şükür 2. Ay hamile kaldım rabbim en kısa zamanda sizlere de nasip etsin
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 28-10-2021

Hamileliğimin 28. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 88 gün kaldı.

Bebeğinizin göz kapakları kısmen ayrıldı ve açılmaya başladı. Bebeğiniz 3. trimesterda sizin sesinizi tanıyabilcektir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1050 gr. - Yaklaşık boyu : 37.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın