Eşim ikizler ama ikizler değil gibi. Benden daha romantiktir. Oturur bana şarkı söyler. Şiir okur. Gerçi şiir kısmı sevgililik için geçerli. Duygusaldır. Duygusal bir sahnede oturup aglayabilir mesela film izlerken. Bende tık olmaz genelde. Ama çok mantıklı ve zekidir. Üstün bir analiz yeteneği var. Ne çok övdüm
. Tabi yüzüne karşı onu çok övmem kendimi overim hehe.