- Katılım
- 6 Şubat 2013
- Mesajlar
- 18.040
- Emoji Skoru
- 40.747
- Puanlar
- 798
Kızlar içine değiştirme kartı koymuştum sonra vazgeçip çıkardım çünkü bu kıyafet değil ki değiştirilsin. Zevksiz isem hediye edersinzi başkasına ama hediye de hediye edilmez.... :)
güle güle kullanın ...
Moda ve Makyaj yarışmasında Mart ayında başlayacak yeni yarışmalarda büyük süprizlere hazır olun ...
Millan 14 şubat geliyo,çantani bana hediye etseneBuda benim hediyem..
Kazene çok teşekkürler çok begendim❤ Eki Görüntüle 1410938
Gel ben sana künefe Ismarlayayimwuhuuu bayıldım hediyeleree benim niye yok hep sonuncuyum
gerçi Kazen pro hediye etmişti dana nossun
Gerçekten çok cömertçe ve zevki seçimler tebrik ediyorum
Sabahın köründe kalmış bunu yazmış bide..Millan 14 şubat geliyo,çantani bana hediye etsene
Pinko anlata anlata bitiremedi,bende millan bana hediye eder dedim kostum geldimSabahın köründe kalmış bunu yazmış bide..
Ruyanda mı gördün \ruyanda görürsün:))
O benım biriciğim..❤
Hahahaha:) ona değişelim dedim..sen senınkını bana yolla..ama benımkı bende dursun dedim..yok kabul etmedi..Pinko anlata anlata bitiremedi,bende millan bana hediye eder dedim kostum geldim
Teşekkür ederim benimde elime bugün geçti harika bir nevresim takımı karacadan..akşama paylaşıcam artıkın işteyim şu ann..Bu arada adres verirken keşke cep telefonlarını da verseniz de ben kargoya verirken taklalar atmasam. Yemek yarışmasının hediyelerinin siparişini tamamladım ama telefon olmadığı için öylece kala kaldım.
Hi hi hi hi yaaaa...kiskan kiskan..çok pis kıskandım şu an
şuan kimseylen konuşmuyorum hıh!Hi hi hi hi yaaaa...kiskan kiskan..
Oy oy oy valla süperrr. güle güle kullan canım deseni mükemmell..Merhaba Kadinlar kulubu ailesi
Sevgili Kazen'in Sevgililer gunu dolayisiyla Editorlerine yolladigi hediye bugun elime ulasti..
Bizi unutmayip bu ozel gunde bizlere yolladigi hediye icin cok tesekkur ederim..
Zevkli esine ayrica tesekkur ediyorum..
Ben desenine bayildim:)
Hediyemi sizinle paylasiyorum..
Eki Görüntüle 1422766
Eki Görüntüle 1422768
Tesekkur ederim canim ben de bayildim:)Oy oy oy valla süperrr. güle güle kullan canım deseni mükemmell..
kızzz nevrestenin hediyesini görünce şimdi hiç konuşmicann beybi kazen yapmış yapacağınıı.. desenler harikaaa.şuan kimseylen konuşmuyorum hıh!
aneyyyy kk hatunları kıskancaklar yarışmalara dört elle sarılacağız başka kazanmanın yolu yokk..Tesekkur ederim canim ben de bayildim:)
Yemek yarismasi katilim hala devam ediyor.Bu firsati kacirmasinlaraneyyyy kk hatunları kıskancaklar yarışmalara dört elle sarılacağız başka kazanmanın yolu yokk..