Herkese merhaba. Twitter’da az önce gördüğüm bir tweet üstüne yazmak istedim. Tweette oral seks bile yapmayan kadının aldatılması normal minvalinde bir şey yazıyordu. Şimdi öncelikle hiçbir şey aldatılmayı aklamaz, bir insan eğer karşıdaki insanın cinselliğinden memnun değilse ve aldatmaya gidiyorsa boşanmalıdır orası ayrı, bunun farkındayım.
Ama benim soruma gelirsek... Ben oral sekse bakış açımı değiştiremiyorum, ister tabu deyin ister başka bir şey. Henüz hiç cinsel ilişkim olmadı bu yüzden bu konuda olaylar nasıl ilerliyor onu da bilmiyorum ama oral seksin bende yarattığı iğrençlik hissini atamıyorum. Her şeyden önce yemek yediğim organımla böyle bir şey yapmak tuhaf geliyor. Twitterda böyle diyen bazı kadınlara iğrendiğin adamla hiç sevişme zaten yazdıkları olmuştu ama inanın konu sevişeceğim insandan iğrenmek değil. Sadece biriyle öpüşmekle, sevişmekle, üreme organıyla cinsel ilişki yaşamakla üreme organını ağza almayı bir tutamıyorum.. açıkcası ilerde sağlıksız bir cinsel hayatımın olmasından ve sorunlar yaşamamdan korkuyorum. Sizce bu düşünce yapım çok mu anormal? Asla cinsel ilişkide değişikliklere kapalı olmak anlaşılmasın, dediğim gibi ağız özelinde bir şey bu… kendimi gördüğüm birkaç yorumdan dolayı anormal hissettiğim icin yazdım
Ama benim soruma gelirsek... Ben oral sekse bakış açımı değiştiremiyorum, ister tabu deyin ister başka bir şey. Henüz hiç cinsel ilişkim olmadı bu yüzden bu konuda olaylar nasıl ilerliyor onu da bilmiyorum ama oral seksin bende yarattığı iğrençlik hissini atamıyorum. Her şeyden önce yemek yediğim organımla böyle bir şey yapmak tuhaf geliyor. Twitterda böyle diyen bazı kadınlara iğrendiğin adamla hiç sevişme zaten yazdıkları olmuştu ama inanın konu sevişeceğim insandan iğrenmek değil. Sadece biriyle öpüşmekle, sevişmekle, üreme organıyla cinsel ilişki yaşamakla üreme organını ağza almayı bir tutamıyorum.. açıkcası ilerde sağlıksız bir cinsel hayatımın olmasından ve sorunlar yaşamamdan korkuyorum. Sizce bu düşünce yapım çok mu anormal? Asla cinsel ilişkide değişikliklere kapalı olmak anlaşılmasın, dediğim gibi ağız özelinde bir şey bu… kendimi gördüğüm birkaç yorumdan dolayı anormal hissettiğim icin yazdım