- Katılım
- 16 Nisan 2025
- Mesajlar
- 254
- Emoji Skoru
- 145
- Puanlar
- 23
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi melodi1970
-
- #14.581
Bide benimkinde kronik kabızlık olduğu için kullanmadığım ilaç zeytinyağı incir vs kalmamıştı ama hiç biri kabızlığı tamamıyla geçirmedi bir aydır glutensiz kazeinsiz diyet yapıyorum kabızlığı geçti kakası normale döndüBizim doktor çocukların üzerinde bu tür diyetler uygulamayın bırakın herseyi yesin. Paketli gıdalar vermeyin yeter demişti. Anam babam usulu büyütün cocuklarınızı demişti
Sas metodu ücreti fazla olduğu için durumum yok oğlumun bagirsaklarinda kronik kabızlık var bir aydır glutensiz kazeinsiz diyet yapıyorum baya iyi geldi ama bugüne kadar bilmediğim için vücuduna toksit ve ağır metal olduğunu düşünüyorum o yüzden gıda takviyeleri de kullanmak istiyorum kullanmaya başladım da bakalım faydası olursa herkese söylerimGıda takviyeleri vs yerine sas metodunu araştırabilirsiniz her türlü gelişimsel gerilikte kullanılan müzikle terapi yöntemi diyebiliriz. Araştırmanızı tavsiye ederim. Kullananlar çok ilerleme kaydettik diyor. İnşallah sizelere de faydası olur
Gıda takviyeleri de ucuz değildir siye düşünüyorum. Aylık ortalama ne kadsr sakıncası yoksa?Sas metodu ücreti fazla olduğu için durumum yok oğlumun bagirsaklarinda kronik kabızlık var bir aydır glutensiz kazeinsiz diyet yapıyorum baya iyi geldi ama bugüne kadar bilmediğim için vücuduna toksit ve ağır metal olduğunu düşünüyorum o yüzden gıda takviyeleri de kullanmak istiyorum kullanmaya başladım da bakalım faydası olursa herkese söylerim
Gıda takviyeleri de ucuz değildir siye düşünüyorum. Aylık ortalama ne kadsr sakıncası yoksa?
[/QUOTE Yeni 10 gündür kullanmaya başladım toplam 1400 civarı tutu ama şöyle diyim size bir aydır glutensiz kazeinsiz diyet yapıyorum onda bile oğlumda ilerleme kaydettim algısı açıldı biraz annemde farketti bir ay önce annem gelmişti bize ve bana çocuğu bir an önce eğitime başlat çok geride demişti birde geçen geldi eve bana dedi çocukta baya değişiklik olmuş algısı açılmış ne desem yapıyor falan dedi sas metodunu bende isterdim denemeyi ama aylık 12 bin bütçemi aşıyor
Yeni 10 gündür kullanmaya başladım toplam 1400 civarı tutu ama şöyle diyim size bir aydır glutensiz kazeinsiz diyet yapıyorum onda bile oğlumda ilerleme kaydettim algısı açıldı biraz annemde farketti bir ay önce annem gelmişti bize ve bana çocuğu bir an önce eğitime başlat çok geride demişti birde geçen geldi eve bana dedi çocukta baya değişiklik olmuş algısı açılmış ne desem yapıyor falan dedi sas metodunu bende isterdim denemeyi ama aylık 12 bin bütçemi aşıyorGıda takviyeleri de ucuz değildir siye düşünüyorum. Aylık ortalama ne kadsr sakıncası yoksa?
Siz ne harika bir insanmışsınız. Allah razı olsun.Bende vakit buldukça sizleri takip eden bi anneyim...2,5 yaşında bir oğlum var...Benimde aklıma soru işaretleri geliyor arada sırada...Sizleri takip ederek çok şey öğreniyor,sevinçlerinizle seviniyor ,üzüntülerinizle üzülüyorum...Başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum...15 yıllık eğitimciyim...öğretmenliğimin ilk yılımda sınıfa girdiğimde bir öğrencimin çok farklı davrandığını fark ettim...4.sınıf öğrencisiydi..En arka en köşede oturuyordu...boyuda çok kısaydı oysa...adını sordum,,diğer çocuklar söylemez dedi...Okuma yazma yok tabiii...defter falanda yok önünde...Arada sırada araba sürer gibi ses çıkarıyor ve ben ne desem o davranıştan vazgeçmiyordu...Önce yerini değiştirdim...hediye kalem defter aldım...Sürekli başını okşadım...Bana ilk adını söylediğinde sevinçten uçtum..Ferhat tı adı yavrumun...Sonra annesine yalvar yakar rama götürdüm...İleri otizm teşhisi konuldu...Hergün diğer çocuklar resim yaparken hazırladığım resimli harflerle çalıştıkkkk....sayılarla oyunlar oynadık..Sınıfı içine sek sek çizip elele rakamlara atladık....diğer çocuklarıda oyunumuza kattıkk....ve sonuççç...........bir sene içinde gayet güzel okuyup yazabilen,rakamları tanıyan az da olsa kendini ifade edebilen ve tenefüste oynayannnnn ve en önemlisi okula koşa koşa gelen bir yavru....Benim yüzümde kocaman bir gülümsemeeeee...elimede bir başarı belgesi tutuşturdular bu çocuğa nasıl okuma yazma öğretmişim dye hayretle....Ben şaşıyorum 4 sene boyunca o öğretmen ne yapmış acaba??? Rabbim hepimizin yavrularını bağışlasın...Güzel günlerini göstersin....Hepinizin yavrularını kokluyorum...))